Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Sight_key het volgende:
Das klote
Dat wordt naar de supermarkt gaan. Of je besteld bij de afhaal
Waarschijnlijk ben je nog bij je ex-vriendin met gedachtes, kan gebeurenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halenwaar ben ik de laatste tijd toch met mijn gedachten
![]()
Nja straks als ze er is maar samen even naar de supermarkt dan![]()
Sukkel die ik ben
Dat komt misschien omdat je het goede niet inziet van jezelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef Metro2005 het volgende:
Het lijkt wel of mijn leven een aaneenschakeling van fouten is soms
ik neem hem niets kwalijk... ik mis hem gewoonquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef Sight_key het volgende:
OS heeft het druk met verwerken, kun je hem niet kwalijk nemen.
Denk niet dat hij nu aan fok! denkt. Maar dat weet ik niet. Volgens mij heeft hij andere dingen aan zijn hoofd nu.
Ow.. nou fijn..... om de rest van ons vraag je nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik neem hem niets kwalijk... ik mis hem gewoon
da kloptquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Sight_key het volgende:
Oversight is ook een geval apart
Een goed geval apart
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Er ligt hier een kleine poes op mijn schoot te ruften als een enorme leeuwin.
Je gaat toch niet door de stront zitten roeren, he.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef Sight_key het volgende:
Nog ff maar, nog ff.
Morgen schijt ik een alien uit
Nee, maar ik moet wat doen aan mijn maagzuur.
Pas geleden kreeg ik berichten door dat ik materialen ga uitschijten. Ze zeiden dat ze digitale apparatuur in mijn lichaam hadden gezet en dat ik vaker naar de stont moet kijken om die dingen eruit te halen. Apparatuur met de beste bedoelingen dus. Niet om slechte dingen te doen. Alleen voor het goede doel.
Maar goed, kan ook een droom zijn.
Zeker niet door de stront roeren hoor, maar af en toe even checken of er geen computer-chip inzit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet door de stront zitten roeren, he.![]()
Spoel het dan door
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.. nou fijn..... om de rest van ons vraag je niet![]()
![]()
quote:
wordt er 1 wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:44 schreef Sight_key het volgende:
Ali-B gaat dus sowieso eraf
Met zijn rampeneren
Dan mag hij wel beweren dat hij een aanhang heeft van hier tot Afhanistan, maar dan kun je ook twijfelen aan de inhoud ervan.
En dan luister ik dat omdat het aangeboden wordt, gehersenspoeld met die rotzooi. Gewoon een kwestie van beter selecteren wat ik luister.
En dan geldt ook weer. De top40 stelt niets voor. De top40 is een verzameling van bagger. Met enkele uitzonderingen.
t is nu wat vroeg jaquote:
Succes ermeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ja ben nog moe ja. Was er ook pas heel laat uit. Al moet ik zeggen dat ik vanacht wel iets makkelijker in slaap kwam. Ging om half 11 naar bed, en sliep om iets van 1u ofzo.
Gaat al iets beter dan voorheenik kom er nog wel eens overheen zelfs.
Heb mezelf voorgenomen wat vaker met die vriendin van me af te spreken. En ga denk ik a.s. vrijdag ook weer met een vriend van me mee weg.
Leventje weer op orde krijgen, dat is momenteel even mijn doel. Meisjes komen later wel weer.
Nu even geen behoefte aan.
Yepquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wordt er 1 wakkertop 40 van tegenwoordig stelt ook gewoon geen reet meer voor. Allemaal na apers en foute covers.
hehe in de tijd dat ik nog aan straatracen deed met mijn cupra had ik altijd de cd van need for speed underground in me autoradioquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Achja je hebt voor elke gelegenheid wel weer andere muziek. Voor trances heb je muziek, voor op feestjes heb je aparte muziek (veelal stampmuziek) en bv bij zo'n straatrace hoor je bijna alleen maar rap muziek.
Ik vind best veel muziek leuk als het maar op het juiste tijdstip afgespeeld wordt. Ik zal thuis niet snel een stampende tiesto aanzetten terwijl ik het bv in de auto wel weer lekker vind.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe in de tijd dat ik nog aan straatracen deed met mijn cupra had ik altijd de cd van need for speed underground in me autoradio
HELEMAAL NIET mee eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:51 schreef Sight_key het volgende:
U2 laat ik dus ook niet erop staan. U2 is ook niet de juiste muziek. U2 is een band die ook overgewaardeerd is geworden vanaf het begin. Ze hebben 0,01 procent waarde en krijgen de stempel ultiem.
hoho das niet allemaal hiphopquote:
quote:
Oei, catfightquote:
Nee hoor, ieder zn muzieksoort... maar om zo denigrerend over U2 te spreken steektquote:
Dat vroeg is het punt niet.quote:
bij hiphop ( niet rap.. hip hop heet dat mensen!) is het zo dat de ene artiest de andere artiest disst zodat ze elkaar weer kunnen dissen in de aankomende tracksquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:27 schreef Sight_key het volgende:
U2 zegt mij dus vrij weinig
Misschien beter luisteren en een 2e oordeel vellen nog. Sowieso altijd een 2e oordeel vellen, en indien nodig een 3e of 4e en van mijn part een 10e.
Maar over rap even. Dr Dre heb je. Maar dat geldt meteen voor alle rap artiesten. Die zijn zo op de tenen getrapt, ze doen zich voor als stoer en als 1 woord kritiek leverd dan hebben ze de neiging om 10 albums vol te schrijven over die kritiek.
Lange teentjes hebben die rap artiesten.
Die muziek gaat ook nergens over.
Tiesto is trouwens terecht beste DJ van Nederland. Als ik dan naar die muziek luister dan liever naar Tiesto.
U2 ik weet het niet. De naam U2 alleen al. Jij ook? Wie ook? Ik? En waarom? Jullie ook? En waarom wij ook? Beslist U2 dat?
Bezigheids-therapiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij hiphop ( niet rap.. hip hop heet dat mensen!) is het zo dat de ene artiest de andere artiest disst zodat ze elkaar weer kunnen dissen in de aankomende tracks
dat zorgt ervoor dat ze bezig blijven
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Bezigheids-therapie
Ze verdienen er wel grof geld mee. Kun je van bejaarden die sokken breien niet zeggen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Hmm, ik denk dat ik zaterdag eens iemand ga porren om eens mee naar de kroeg te gaan ofzoheb ik eigenlijk wel eens zin in weer
nu welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:02 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik was het nieuwe deel even kwijt, hij stond nog niet in mijn AT.
quote:
Tja het was vorige week een beste rel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:05 schreef Atuniel het volgende:
Ik lees het topic uit je signature net Senesta... beetje overtrokken allemaal hoor.. zover ik er van op de hoogte ben dan.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:29 schreef Sight_key het volgende:
Senesta ook goede morgen inderdaad
Had even rtl-z opstaan. Schijnt dat nu dat er krapte is op de arbeidsmarkt
Eerst was er geen werk, en nu zoeken ze naar krachten en kunnen ze de krachten niet goed vinden.
Kan raar rollen zo'n dobbelsteen
Straks krijg je weer dat ze auto's gaan aanbieden en nog meer, krijg je een dikke auto en een jaar-salaris als geschenk als je ergens in dienst gaat treden.
Zoals 1999.
Me tooquote:
Dromen ook wel, dromen over de toekomst meer. Nu ben ik best wakker maar niet te wakker. Ik ben niet te alert. Te alert is onprettig. Ik zit net tussen die 2 werelden in op dit momentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Sight_key,
Jij bent flink aan het dromen de laatste tijd zag ik.
Er is verkeerd gemodereerd, en FOK zit vol met huilliesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja het was vorige week een beste rel.
Het is wel jammer dat er door één topic in een verkeerd subfora uiteindelijk 16 mods weg zijn.
Maar goed, ik ben blij dat ze hier gewoon nog zijn![]()
Het topic was wel als grap bedoeld dat zag ik ook wel, maar ik kan me ook wel voorstellen dat er mensen waren die het niet leuk vonden, het is ook niet mijn humor![]()
Maar goed als ze toen ze de katjes kwijt waren het topic gewoon naar ONZ hadden verhuist was er niets meer aan de hand geweest denk ik.
Ik zal hem even weg halen, ik had niet meer aan de link gedacht![]()
Ja zo is hetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Er is verkeerd gemodereerd, en FOK zit vol met huillies![]()
Die kunnen er weer een maand op terenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zo is het![]()
En vergeet de relusers niet, die hadden een topweek![]()
Die vond het het juist niet zo intressant geloof ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die kunnen er weer een maand op teren
Deed Xebro ook mee?![]()
Oh die 2 inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Die vond het het juist niet zo intressant geloof ik, ik heb hem wel langs zien komen.
Hij heeft ook een .zip gepost dacht ik.
Het waren voornamelijk SCH en Sunchaser die ik de hoofdtoon heb zien voeren.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Zoals elk dorp zijn eigen dorpsidioot heeft zo heeft ook elk forum zijn eigen relnichten moet je maar denken![]()
Tja dat weet ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
Vind zelfmoord altijd een moeilijk onderwerp om een oordeel over te geven. Als je je leven echt niet meer ziet zitten dan kan ik het me goed voorstellen op zich.
Denk niet dat je slechter terecht komt als je zelfmoord pleegt dan wanneer je een natuurlijke dood sterft of aan een ziekte of ongeluk.
Het is gewoon 1 vd vele manieren om te gaan.
Ik denk het ergens wel.. omdat je niet om kan gaan met de problemen die je tegenkomt, denk ik dat het heel zwaar op je ziel kan drukken. Dat je heel depri bent en donker, eenzaam en lopend in kringetjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
Vind zelfmoord altijd een moeilijk onderwerp om een oordeel over te geven. Als je je leven echt niet meer ziet zitten dan kan ik het me goed voorstellen op zich.
Denk niet dat je slechter terecht komt als je zelfmoord pleegt dan wanneer je een natuurlijke dood sterft of aan een ziekte of ongeluk.
Het is gewoon 1 vd vele manieren om te gaan.
Thanx Metro, is voor mij een soort 'laatste mogelijkheid'. Mocht dit niet lukken, dan stop ik met zoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
Zegt mij niks, en ik kom toch op best veel forums
Thanks Barraquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zegt mij ook niets... en ik kom op ook best wel veel forums
Ik zal mijn oor te luisteren leggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef Circle het volgende:
@ Allemaal,
Sorry voor de cryptische omschrijving, maar ik ben voor een vriendin op zoek naar twee users van een mij onbekend nederlands forum over esoterie. Het gaat om 'jack' en 'miriam' of 'mirjam'. Ik heb van iemand een aanwijzing gekregen dat deze mensen mij wellicht verder kunnen helpen, maar behalve deze namen heb ik helemaal niets. Ik weet niets van het forum waar zij actief zijn (geweest) of wat voor gegeven dan ook waar ik verder mee kom.
Ik hoop dat er op dit forum wellicht iemand is die ook wel eens op andere fora komt en bij wie de twee namen een belletje doet rinkelen. Bedankt voor jullie tijd,
Circle
Ow... ik wilde je even mailen maar je hebt geen mailadres in je profiel staan. Er schoot me iets te binnen dat ik hier niet neer wilde zetten namelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef Circle het volgende:
@ Allemaal,
Sorry voor de cryptische omschrijving, maar ik ben voor een vriendin op zoek naar twee users van een mij onbekend nederlands forum over esoterie. Het gaat om 'jack' en 'miriam' of 'mirjam'. Ik heb van iemand een aanwijzing gekregen dat deze mensen mij wellicht verder kunnen helpen, maar behalve deze namen heb ik helemaal niets. Ik weet niets van het forum waar zij actief zijn (geweest) of wat voor gegeven dan ook waar ik verder mee kom.
Ik hoop dat er op dit forum wellicht iemand is die ook wel eens op andere fora komt en bij wie de twee namen een belletje doet rinkelen. Bedankt voor jullie tijd,
Circle
Ja, je klinkt weer goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ben weer thuisgelijk maar zaterdagavond afgesproken om wat te gaan doen en even gekeken waar de sauna is waar ik volgende week heen ga.
En nu lekker spaghetti eten en nightwish luistern
Het het diep weggestopt. Leven weer op de rit, daarna pas langzaam aan verwerken.quote:
Gothic rock / opera zang en metal combo'tjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef Sight_key het volgende:
Nightwish is toch ook metal of niet?
Spaghetti
Ik heb vast geslapen even
Was nodig ook.
Muay thaiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat weer muay thai doen vanavond... na 3 weken een gekneusde rib te hebben gehad
overmorgen om 11:00 begint het voor mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef Sight_key het volgende:
Wanneer gaat lowlands in de lancering Barra ??? Las net wat op nu.nl erover. Lijkt me echt een ervaring maar ik ga dit jaar sowieso niet.
Sterkte met Muay thai
Gekneusde rip heb ik nog nooit gehad. Wel gekneusde pols van volleybal.
thaise variant van kickboxenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Muay thaiis dat een vechtsport
?
Nu Andre van duin - als je huilt op staanwat een nummer
Feestuh!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
overmorgen om 11:00 begint het voor mij
Metro, ik verbaas me tegenwoordig bijna nergens meer over, maar nu heb ik weer even zo momentje. Ik lees op mijn gemakje de posts van de laatste uren even door en zie zomaar dat jij Ayreon noemt..... Dacht dat ik de enige was die ooit van Ayreon had gehoord. GAAF !!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:37 schreef Metro2005 het volgende:
En even Ayreon aangezet, Isis and osiris draait nu, van 'into the electric castle'geniaal
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef Circle het volgende:
[..]
Metro, ik verbaas me tegenwoordig bijna nergens meer over, maar nu heb ik weer even zo momentje. Ik lees op mijn gemakje de posts van de laatste uren even door en zie zomaar dat jij Ayreon noemt..... Dacht dat ik de enige was die ooit van Ayreon had gehoord. GAAF !!!En met name 'the Electric Castle'...
Cheers,
( )
Meevliegen is ook vliegen ! Je stuurt alleen niet zelf, maar ja, sommige dingen moet je gewoon uitbestedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef senesta het volgende:
Meegevlogen bedoel ik dan
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:44 schreef nokwanda het volgende:
allemaal
@Metro...... ook niet als gewone passagier?
ga je sporten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:46 schreef Sight_key het volgende:
Even naar buiten
Vandaag ga ik, super power mega boosting doen
Mentaal ga ik bezig zijn met oppeppen. Sporten komt nog wel. Vrijdag weer bowlen maar dat sporten komt nog goed helemaal.quote:
Nee ook niet als gewone passagierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:44 schreef nokwanda het volgende:
allemaal
@Metro...... ook niet als gewone passagier?
Metro, gewoon doen, met of zonder reispartner. Vliegen is een middel om je horizon op te rekken, laat je daarin door niets of niemand tegenhouden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
Nee ook niet als gewone passagierWas het wel van plan om volgende jaar vakantie eens te proberen maarja, mijn reispartner is ineens weg....
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:11 schreef Circle het volgende:
PS ik dacht dat je kat weer terug was ? (geintje, no offence)
Het was gister anders wel een nat poesjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar zn poes niet
sorry ben melig vandaag
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was gister anders wel een nat poesje
Tja, vervelend he... die regenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
Het was gister anders wel een nat poesje
quote:
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat mijn buren mij vanochtend haten.
Ik heb keihard Oleta Adams op staan en loop mee te bleren
Hangt er een beetje vanaf of je erg gesteld bent op je buren. Als ze je mogen, zullen ze het je vergevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat mijn buren mij vanochtend haten.
Ik heb keihard Oleta Adams op staan en loop mee te bleren
jaaaa... ben een beetje hyper vanochtend.quote:
Pcies!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaa... ben een beetje hyper vanochtend.
Ben nu met wat muziek op gang aan het komen om zo naar mijn werk te sprinten
Heb eigenlijk voor het eerst in weken (? of langer????) weer wat energie.
Nou hoop ik dat dat een beetje te doseren is en dat ik het niet in een dag allemaal verbruik. Maar ja... nu heb ik het en nou geniet ik er ook van ook.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:35 schreef Circle het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of je erg gesteld bent op je buren. Als ze je mogen, zullen ze het je vergevenen als ze je niet mogen....who cares
. Ze kunnen altijd nog verhuizen. Laat maar weten als dat je plan is, dan kunnen we tijdelijk een leuke aanvliegroute over je huis leggen, tot ze hun heil ergens anders zoeken... {zei ik dat ?}
Daarom is 't ook maar tijdelijk... tot ze weg zijn...[grijns]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou... ze zeggen dat ze het wel leuk vinden als ik hard aan het meebleren ben.
Maar meestal is het niet zo vroeg als ik op vol volume sta.
Maar van die aanvliegroute heb ik zelf ook last dan, toch? Maar vanaf Niederrhein zou het mogelijk moeten zijn![]()
IK HEB HIER EEN BRIEF VOOOOOOOR ME MOEEEDERRRRRRRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:39 schreef nokwanda het volgende:
maar mijn buurtjes zijn aardig genoeg![]()
Ik kan echt niet klagen.
Alleen de achterburen zijn nogal van die smartlappen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:40 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu..... de korte sprint naar mijn werk.
Killing in the name of!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:49 schreef Sight_key het volgende:
Circle
Coole icoon heb je
Heb nu killing in the name opstaan en die icoon van jou past wel erbij nuLekker boost icoontje
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Killing in the name of!
Some of those that work forces
are the same that burn crosses.
Killing in the name of!
Killing in the name of!
And now you do what they told ya
Those who died
are justified
for wearing the badge, they're the chosen whites
You justify
those that died
by wearing the badge, they're the chosen whites
Those who died
are justified
You justify
those that died
Killing in the name of!
Killing in the name of!
And now you do what they told ya, now you're under control
Those who died
are justified
You justify
those that died
Those who died
are justified
You justify
those that died
Come on!
(Guitar Solo)
Uggh!
Yeah! Come on! Uggh!
(Get louder until 9th by which time shouting)
Fuck you, I won't do what you tell me.
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, T WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
MOTHERFUCKER!!!! Ugh!!
Beastie boys moet ik gaan halen straks ook. 6 cd's per keer mag je nemen. Ik wil the prodigy en the beastie boys en nog meer van die stevige muziekquote:
Rage against the machine bedoel ikquote:
ja werd denk ik afgeleid door mijn nieuwe avatarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rage against the machine bedoel ik![]()
waar ben ik toch met mijn gedachten![]()
DIE HOOOOOG IN DE HE-EMEL ISquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
IK HEB HIER EEN BRIEF VOOOOOOOR ME MOEEEDERRRRRRR
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
DIE HOOOOOG IN DE HE-EMEL IS
Goede morgen allemaal![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja werd denk ik afgeleid door mijn nieuwe avatar
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
<- me smiley doet me ava na!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]hehe.
achja genoeg visjes in de zee toch
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik denk zomaar dat ik niet meer wakker ga worden vandaag.
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, vanavond maar weer eens aan de gewichten denk ikEven mijn lichaam weer op orde krijgen
Dat verdient bij mij ook enige aandacht op het moment jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga mee
ff schouders en onderarmen trainen
Laat ze dit allemaal maar niet lezen dan, anders vinden ze je gewoon een schatjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
Yup, ik wil ook wat sterker zijn, wat sterker eruit zien vooral. Vechten doe ik toch nooit maar het idee dat je een ander aankan is altijd wel prettig. Nu ben ik ook weer niet heel slap maar je ziet het er niet aan af zeg maar![]()
Daar wil ik verandering in brengen. Lichaam verbeteren, zelfvertrouwen uitstralen.
Een beetje een koele gast worden om te zien
hehehe kan ook aan je aanleg liggen hoor... ik ben super iel gebouwd.. heeft mijn vader ook.... en ik train best veel alleen zal ik nooit een swartsenegger worden. als me mensen me op een meeting voor het eerst zien zeggen ze wel eens "ik had je breeder verwacht" omdat ik die aanleg niet heb..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
Yup, ik wil ook wat sterker zijn, wat sterker eruit zien vooral. Vechten doe ik toch nooit maar het idee dat je een ander aankan is altijd wel prettig. Nu ben ik ook weer niet heel slap maar je ziet het er niet aan af zeg maar![]()
Daar wil ik verandering in brengen. Lichaam verbeteren, zelfvertrouwen uitstralen.
Een beetje een koele gast worden om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |