Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Sight_key het volgende:
Das klote
Dat wordt naar de supermarkt gaan. Of je besteld bij de afhaal
Waarschijnlijk ben je nog bij je ex-vriendin met gedachtes, kan gebeurenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halenwaar ben ik de laatste tijd toch met mijn gedachten
![]()
Nja straks als ze er is maar samen even naar de supermarkt dan![]()
Sukkel die ik ben
Dat komt misschien omdat je het goede niet inziet van jezelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef Metro2005 het volgende:
Het lijkt wel of mijn leven een aaneenschakeling van fouten is soms
ik neem hem niets kwalijk... ik mis hem gewoonquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef Sight_key het volgende:
OS heeft het druk met verwerken, kun je hem niet kwalijk nemen.
Denk niet dat hij nu aan fok! denkt. Maar dat weet ik niet. Volgens mij heeft hij andere dingen aan zijn hoofd nu.
Ow.. nou fijn..... om de rest van ons vraag je nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik neem hem niets kwalijk... ik mis hem gewoon
da kloptquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Sight_key het volgende:
Oversight is ook een geval apart
Een goed geval apart
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Er ligt hier een kleine poes op mijn schoot te ruften als een enorme leeuwin.
Je gaat toch niet door de stront zitten roeren, he.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef Sight_key het volgende:
Nog ff maar, nog ff.
Morgen schijt ik een alien uit
Nee, maar ik moet wat doen aan mijn maagzuur.
Pas geleden kreeg ik berichten door dat ik materialen ga uitschijten. Ze zeiden dat ze digitale apparatuur in mijn lichaam hadden gezet en dat ik vaker naar de stont moet kijken om die dingen eruit te halen. Apparatuur met de beste bedoelingen dus. Niet om slechte dingen te doen. Alleen voor het goede doel.
Maar goed, kan ook een droom zijn.
Zeker niet door de stront roeren hoor, maar af en toe even checken of er geen computer-chip inzit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet door de stront zitten roeren, he.![]()
Spoel het dan door
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.. nou fijn..... om de rest van ons vraag je niet![]()
![]()
quote:
wordt er 1 wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:44 schreef Sight_key het volgende:
Ali-B gaat dus sowieso eraf
Met zijn rampeneren
Dan mag hij wel beweren dat hij een aanhang heeft van hier tot Afhanistan, maar dan kun je ook twijfelen aan de inhoud ervan.
En dan luister ik dat omdat het aangeboden wordt, gehersenspoeld met die rotzooi. Gewoon een kwestie van beter selecteren wat ik luister.
En dan geldt ook weer. De top40 stelt niets voor. De top40 is een verzameling van bagger. Met enkele uitzonderingen.
t is nu wat vroeg jaquote:
Succes ermeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ja ben nog moe ja. Was er ook pas heel laat uit. Al moet ik zeggen dat ik vanacht wel iets makkelijker in slaap kwam. Ging om half 11 naar bed, en sliep om iets van 1u ofzo.
Gaat al iets beter dan voorheenik kom er nog wel eens overheen zelfs.
Heb mezelf voorgenomen wat vaker met die vriendin van me af te spreken. En ga denk ik a.s. vrijdag ook weer met een vriend van me mee weg.
Leventje weer op orde krijgen, dat is momenteel even mijn doel. Meisjes komen later wel weer.
Nu even geen behoefte aan.
Yepquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
wordt er 1 wakkertop 40 van tegenwoordig stelt ook gewoon geen reet meer voor. Allemaal na apers en foute covers.
hehe in de tijd dat ik nog aan straatracen deed met mijn cupra had ik altijd de cd van need for speed underground in me autoradioquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Achja je hebt voor elke gelegenheid wel weer andere muziek. Voor trances heb je muziek, voor op feestjes heb je aparte muziek (veelal stampmuziek) en bv bij zo'n straatrace hoor je bijna alleen maar rap muziek.
Ik vind best veel muziek leuk als het maar op het juiste tijdstip afgespeeld wordt. Ik zal thuis niet snel een stampende tiesto aanzetten terwijl ik het bv in de auto wel weer lekker vind.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe in de tijd dat ik nog aan straatracen deed met mijn cupra had ik altijd de cd van need for speed underground in me autoradio
HELEMAAL NIET mee eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:51 schreef Sight_key het volgende:
U2 laat ik dus ook niet erop staan. U2 is ook niet de juiste muziek. U2 is een band die ook overgewaardeerd is geworden vanaf het begin. Ze hebben 0,01 procent waarde en krijgen de stempel ultiem.
hoho das niet allemaal hiphopquote:
quote:
Oei, catfightquote:
Nee hoor, ieder zn muzieksoort... maar om zo denigrerend over U2 te spreken steektquote:
Dat vroeg is het punt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |