abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40796389
Welkom in de truth ouwehoer, deel 122 alweer

Draakje

Hier weer verder
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40796761
En we zijn weer van de partij

Ik ben nog moe van het slapen dus ik ben niet helemaal wakker nu.

Gapen dus de hele tijd. Toch maar koffie gepakt weer. 2e etappe van vandaag.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40796763
met zo'n draakje moet ik natuurlijk wel weer reageren!

mijn post van vanmorgen is niet geplaatst! grrrrr
Had een logee vannacht, collega is blijven slapen! was errug gezellig, ze is net naar huis toe.
vanmorgen de film afgekeken waar we vannacht bij in slaap zijn gevallen.
en toen zij is gaan bubbelen heb ik m'n middagslaapje gehouden, perfecte combinatie!

hoe is het hier verders? allemaal koffie en werken? rare dromen al las ik en piekerende mensen? kop op allemaal!
pi_40796830
Met mij gaat het wel redelijk okey

Die vreemde hectische dromen ben ik ondertussen wel gewend aan geraakt. Maar echt uitrusten doe je er niet van.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40796886
Ik zie nu pas de titel met tanden op elkaar

Eergisteren had ik nog een droom over een sadistische tandarts, die was bij iedereen op een sadistische manier de verstandskiezen aan het trekken. Een vrouwelijke tandarts dus. Mij behandelde ze minder hard, mij gaf ze toch een verdoving, hoewel die verdoving ook behoorlijk irritant was, ik voelde in die droom de verdoving gewoon gezet worden. De rest van de duizenden mensen moesten het zonder verdoving doen.

Die vrouwelijke tandarts was boos omdat we met een hele groep haar gebouw hadden verbouwd, we hadden alles anders gemaakt. Toen gooide ze eerst iedereen een stoep-tegel tegen de kop, en daarna begon ze alle verstandskiezen te trekken

Dan denk ik soms van....waar komen die dromen in Godsnaam vandaan

Tijd voor koffie

Meteen een sigaret draaien weer.

Ben weer helemaal van de partij

[ Bericht 44% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 16:09:53 ]
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:16:39 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40797304
terug vind postje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40797460
Vind post terugje

Zometeen ff scheren voor de 2e keer vandaag. Als ik voor 0500 opsta is dat vaak nodig
pi_40797642

Doe mij een liter koffie puur !!! Of 1 kilo pak pepper de pep.
pi_40798063
Ik moet even stoppen met de pringles
Straks nog warm eten met een vriendin van me en ik heb echt totaal geen honger meer
Ook zo lullig
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40798451
Ik heb vandaag alleen soep gehad, straks chinees bestellen

Geschoren weer en nog steeds niet fit. Dus ik zet muziek op

Nog 1 blikje energy drink, ik ga die zo pakken.

James Blunt - Wiseman

Apart nummer

" Gotta ask yourself the question, where are you now, where are you now" Dan ben je op een bowling-centrum dat helemaal spacy is ingericht en dan voel je je echt ergens in outer space Op zulke momenten voel ik me niet op aarde Alsof ik ergens op een andere planeet zit. En dan vraag ik mezelf dus ook van, " Waar ben ik nu ". En vaak denk ik van, ik zit in outer space zoals ik zei. Heb dat sowieso vaker, dat ik in de space ben. Alsof de aarde weg is.

Draaien ze vaker op het bowling-centrum, vandaag niet wezen bowlen, ik ben gewoon gaan slapen. Bowlen met een duffe kop gaat toch niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 16:50:09 ]
pi_40798642
Ali B - Ramperen

En we dansen op de beat en we bouncen op de beat We ramperen op de vloer want het geeft geen ene moer
pi_40798700
Ali b
Dat is toch die knuffelmarokkaan ?
pi_40798749
En we stampen op de vloer !!! En het geeft geen ene moer!!!!

pi_40798787
Yep

Beter knuffel-Marrokaan dan een die je kop inslaat denk ik maar.

Ik draai de laatste tijd weer top 40 muziek. Zeker als ik de muziek vaker hoor ergens. Dan plaats ik me terug in een situatie. Kan mezelf nu zien staan op het bowling-centrum als ik wil. Als ik wil ga ik nu bowlen in gedachtes Of iets anders, maar dan moet ik eerst zorgen dat ik meer ga doen nog. Maar dat komt nog wel. Activiteiten maar dan is ook geld nodig.

Ik luister bijna alle muziek.

Run DMC - It's tricky
pi_40798951

There attacking from above Er is een aanval gaande ergens ver hiervandaan, ze willen ons bezitten, ze komen ook eraan, ze hebben altijd de boel in de gaten gehouden. Maar dat gaat ze niet lukken. De oorlog gaat straks anders plaats vinden. Niet meer tussen volkeren op aarde maar de mensheid tegen een andere vijand. En dan is het de laatste oorlog.

Oorlog voeren is leuk als je niet tegen mensen vecht

Zeker als het alleen een win-win situatie is

Als mensen onderling oorlog voeren dan is er altijd een verliezer, straks komt een oorlog naar voren waar er alleen maar winnaars naar voren komen.

Onze grootste vijand gaat verslagen worden En dat betekend ook het ultieme bewustzijn straks en ultieme vrijheid in voelen, denken en ervaren.

En met die gedachte steek ik een sigaar op en neem ik nog een bakkie

Ik ben dus nog steeds continu op red alert fase, vandaar ook vaker het wantrouwen die ik heb gehad bij mensen, ik kon niet zomaar alles vertrouwen, heb dat altijd gehad. Maar dat is nodig gewoon. Straks gaat het een strijd worden en ik hoef alleen maar door te gaan zoals nu. Het is altijd een strijd geweest, misschien zijn dit de laatste restjes die overblijven nog. Ook het loskoppelen hoort daarbij Maar dat komt allemaal goed

Ik drink straks ook een paar biertjes. Niet teveel. Zolang ik maar mezelf in doe prenten dat de vijand daarboven schuil gaat En niet zoals gisteren afreageren op menselijke vormen Dat is onzinnig en zonde van de tijd en daar heb ik alleen maar mezelf mee.

Tijd voor koffie

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 17:03:40 ]
pi_40799331
Naar huis nu

Tot morgen
pi_40799514
Tot morgen

Ik ga een sigaar roken nu Sigaar rook ik vaak gewoon voor de computer, sigaretten meestal buiten

En muziek en nog meer.

En even rustig surfen en zoeken. En even tv kijken via de computer

Of ik zet de radio via internet aan.
pi_40799632
Lekkere sigaar

Een senorita Zo heten ze

Beter dan sigaretten

En "gezonder".
pi_40799783
Beat Freakz - Somebody's watching me

Even zelf DJ spelen nu 18,000 mp3 maar Waaronder veel slaap-muziek Muziek zonder pit

Lekker nummer

Nu tijd voor actie...actie!!

Goddamn!!!! I say Goddamn!!!!

Vraag me nu af wat er in die koffer van pulp fiction zit met code 666

pi_40800206
En weer thuis na een eerste dag werken na een week thuis met vakantie en griep

Maar de afwas was gedaan

Nu aan de kook

zo... dat was effe OS-style. Had ik even zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40800415
Kook ze

Niets mis met een OS-style!!!!!!!!!

OS

Ik was even in muziek bezig op fok!.

Ik ga hier dus niet ieder nummer schrijven dat ik luister, daar is het topic niet voor bedoeld, hoewel hier volgens mij veel mag of niet

Ik voel me weer goed. Maar nog steeds een beetje moe. Dus ik neem me nog een bakkie.

Straks een bitburger
pi_40800540
Soms ga ik iets te snel. Dan word ik wel eens moe van mezelf, maar het is soms nodig om even wat sneller te gaan. Inhalen rechts.

Vraag me af hoe mijn dromen vanavond naar voren komen. Als ik even flink gas geef heb ik vanavond vrij spel in mijn dromen. Kan ik eens gaan kijken wie vannacht mij wilde uitschakelen. Geen mensen dus, iets anders dat in dromen toegang kan krijgen.

Wie weet moet ik een paar stekkers eruit trekken of wat anders doen in de dromen. De stekker uit de machine misschien. Of wat anders, ik weet het niet. In ieder geval moeten mijn dromen gebouwd worden 's nachts, en dan mag er sowieso geen overlast zijn van andere zaken.

Dus ik krijg over een tijdje geen berichten meer door dat ik niet meer besta.

Of het de machine is weet ik niet, kunnen ook andere wezens zijn die in de dromen actief zijn of het is het dromen zelf of wat anders. Misschien het grote web en de verbinding tussen alles en iedereen. Hoewel ik wezens niet doe uitsluiten. En dan niet meteen zoals in the matrix dat het agenten zijn maar iets anders.

Teveel kijken naar films van hollywood kan een foute indruk wekken van de realiteit.

Toch kan het zijn dat alles bestuurd wordt door wezens die alles in de greep willen houden. En dus niet America of andere landen, dat ze achter de schermen bezig zijn met ons in de greep houden. Maar ook dat probleem kent een oplossing.

Ieder probleem kent een oplossing

Ze mogen ons dan wel in een kooi gezet hebben, maar dan is het ook zo dat wij de sleutel in bezit hebben om de kooi te openen

En dat ga ik dus doen

America is slechts bijzaak. Het gaat om hetgeen dat achter de realiteit ligt. In principe is Amerika net zoveel slachtoffer als de rest van alles. In principe is de Al Queda en Amerika gelijk aan elkaar. Beide slachtoffers in deze realiteit. Allebei opgesloten.

[ Bericht 31% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 17:56:04 ]
pi_40800776
Kut, kom er net achter dat ik geen bami mix meer heb
pi_40800838
Das klote

Dat wordt naar de supermarkt gaan. Of je besteld bij de afhaal
pi_40800941
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Sight_key het volgende:
Das klote

Dat wordt naar de supermarkt gaan. Of je besteld bij de afhaal
Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halen waar ben ik de laatste tijd toch met mijn gedachten

Nja straks als ze er is maar samen even naar de supermarkt dan

Sukkel die ik ben
pi_40800961
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halen waar ben ik de laatste tijd toch met mijn gedachten

Nja straks als ze er is maar samen even naar de supermarkt dan

Sukkel die ik ben
Waarschijnlijk ben je nog bij je ex-vriendin met gedachtes, kan gebeuren

Niet zo hard tegen jezelf doen. Fouten maken hoort erbij en is alleen maar goed om van te leren

Daarbij staan er geen levens op het spel Je hebt niet een fout doelwit geraakt bij een oorlog
pi_40800980
Het lijkt wel of mijn leven een aaneenschakeling van fouten is soms
pi_40800984
Ik heb hardcore opstaan, keiharde hardcore. Hakkuh!!!!

Het denken nog meer omver kegelen. Alles los gooien. Vanavond wil ik onbeperkte vrijheid in mijn dromen.
pi_40800994
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef Metro2005 het volgende:
Het lijkt wel of mijn leven een aaneenschakeling van fouten is soms
Dat komt misschien omdat je het goede niet inziet van jezelf

Je richt je misschien teveel op het slechte?

Op fok! kom je over als een kerel die okey is

Dus mijn mening is dat je geen loser bent ofzo hoor.

Zo is niemand een loser. Everyone is a winner

We zijn allemaal wereld kampioen

We zijn allemaal koning of koningin van het Universum!!!

En iedereen is gelijk!!!!!

En omdat we de baas zijn van het universum. Verslaan we straks onze vijand op de sloffen
pi_40801117
Even koffie zetten.

2006 is het mooiste jaar tot nu toe in mijn leven

Heb nog nooit zoveel strijd geleverd Echt korte metten gemaakt met persoonlijke problemen en nog meer. 2007 is het tijd voor het grote feest Vanaf 2007 ga ik alleen nog maar feesten. Misschien hier en daar nog iets aanpakken maar er komt een tijd dan is het game over Niet alleen game over, maar ook game on. Game over zal het nooit zijn. Het spel gaat altijd door.

Geld komt ook nog wel zoals ik vaak zeg. Maak me om geld al helemaal niet druk.

Ik zie mezelf straks op een jacht zitten en dan de wereld verkennen, zelf achter het "stuur'". Feesten, mensen op het jacht die okey zijn en vooral een bar die 24/7 open is. Heb al een mooi jacht op het oog Het grootste jacht ter wereld

They loose, we win

[ Bericht 15% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 18:16:55 ]
pi_40801383
Koffie is klaar!!!!!! Koffie is klaar en tijd voor een nieuwe sigaar!!!!!!

Kan zijn dat ik erg zeker klink van mijn zaak. Maar dat is gewoon nodig. Waar sta je als je niet zeker bent van je zaak??? Daarbij verteld mijn gevoel dat ik gelijk heb en alle signalen door de jaren heen vertellen hetzelfde verhaal. Gewoon opvangen van signalen en dan is dat al voldoende om genoeg te weten ook.

Vanaf de brief van de militaire dienst dat ik mijn opleiding moet afronden en dat ik niet in dienst hoef. Ik zit mijn hele leven al in dienst Die brief lang geleden ontvangen, kwam die brief toevallig tegen een keer.

Maar goed, dat komt later wel. Beleggen op de beurs, lotto en nog veel meer

En vooral door blijven schrijven. Schrijven is het krachtigste wapen dat bestaat. Daar kan geen atoombom tegenop of wat dan ook. Met schrijven versla je alle vijanden, hier op deze wereld of ergens buiten deze aarde

Was net aan het denken om de Titanic terug te laten komen en nog meer, heb dat al eens gezegd

Dan laat ik de Titanic terug komen en koop ik de Titanic over en maak ik dat schip wel zee-waardig en modern Via het schrijven terug gaan in de tijd, of via het schrijven contact leggen met de radio voordat de ijsberg geraakt wordt. Alsnog Hitler uitschakelen. Alsnog de burgeroorlog in America ongedaan maken. Alsnog de aanslag op de world trade centre voorkomen. Alsnog de hele geschiedenis aanpassen. De complete geschiedenis zo aanpassen dat het zo verlopen is dat het perfect klopt. Zonder rampen en zonder wat dan ook.

Lijkt me echt te gek Vooral dat verhaal van de Titanic

De Titanic nieuw leven inblazen.

Mogen alle mensen die verdronken zijn hun reis alsnog afronden. Met moderne middelen en veel meer nieuwigheden.

Krijgen ze een veilige gratis reis met alles erop en eraan Op mijn kosten
pi_40801664
Eerst maar eens feiten gaan bestuderen. Alle feiten tot me nemen ook. Het jaar van zinken, het tijdstip van zinken en de plek van zinken. Wie weet iets in mijn dromen ondernemen. Weet niet hoe dat gaat gebeuren, een oplossing is er altijd.

Nu even rust
pi_40802034

HakkuH!!!!!!!

Nu nog een laser-show hier en de pret kan niet op

En dan hak ik alles in de kop kapot. Zagen en hakkuh. Het hele denken vernietigen.

En nu is het tijd voor........

Bier straks. Even wachten met bier.

Het is tijd voor....het is tijd voor......tijd voor..tijd tijd tijd.

Tijd tijd

Tijd om terug te gaan in de tijd

Een trip maken naar het verleden

Rewind....rewinding

Even de film terug spoelen

Even de geschiedenis overhoop gooien Gewoon even terug en alles overhoop gooien. Even voor chaos zorgen zodat alle gebeurtenissen in het verleden anders gaan verlopen, zal het heden vanzelf ook losser worden Alles moet uit elkaar vallen Alles afzonderlijk van elkaar, het kleffe moet uit het systeem.

En de dode mensen moeten terug

Maar dat is voor later Die komen nog wel tot leven, zodra de geschiedenis anders gaat zijn. Het verleden moet anders in leven zijn. Maar dat is een makkie. Helemaal niet moeilijk, oh zo gemakkelijk

Abra cadabra
pi_40802483
Wat zou er gebeuren als ik vanavond terug in de tijd ga en de Titanic doe waarschuwen, zodat ze echt luisteren?

Wat zou er gebeuren als ik vanavond Hitler van kant maak? Als ik echt terug in de tijd ga. Als ik daar sta met een sniper en Hitler een kogel door de kop jaag voordat hij aan de macht kan komen? Of ik arresteer hem gewoon, ik pleeg liever geen moorden. Gewoon arresteren zodat we hem vandaag nog kunnen zien als oorlogs-misdadiger. Kun je hitler in 2006 straffen voor zijn misdaden. Of je vergeeft zijn zonden en laat hem zichzelf lam zuipen Laat je Hitler feesten in de Amsterdam Arena. Zie je hitler op Sensation white uit zijn dak gaan Samen met alle Joden die vermoord zijn.

Zou ik in staat zijn om de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh te voorkomen? Net zoals alle andere moorden??? Zoals die serie van die man die altijd een krant krijgt die nog niet is uitgegeven. Een man die informatie krijgt voor de misdaad heeft plaats gevonden.

Heb ik dan het heden veranderd door de geschiedenis te veranderen

Wat gebeurt er als.......en als...en als

Toch maar eens gaan oefenen op tijd-reizen Misschien is de droom wel het ultieme middel om te reizen in de tijd. Dat de ultieme tijdmachine het dromen is Of misschien overdag de ogen dicht doen. Maar goed, dat moet ik uitzoeken.

Hakkuh staat nog op. Lekker vooruitstrevende muziek. Progressive

Wie weet kan ik nu online terug gaan in de tijd, gewoon even terug gaan nu. Even helemaal terug.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 18:54:10 ]
pi_40805110
Niemand aanwezig hier

Ik heb duidelijk telepathisch contact met mijn hond

Tis echt gewoon praten alsof het Nederlands is. Echt gewoon gesprekken voeren en nog meer.

Mijn hond heeft rust nodig dus, niet omdat ik vaak met hem praat de laatste tijd, maar gewoon omdat een honden-leven ook dodelijk vermoeiend kan zijn. Maar ik ga hem nog veel leren. Hij wilt ook veel leren. Hij is nieuwsgierig dus.

Straks leer ik hem echt Nederlands praten en ook wiskunde en natuurkunde Dieren zijn echt niet dom. Net in General Chat was iemand aan het uitlachen van hondenbezitters, die mensen lachen mensen uit die om dieren geven

Ze weten niet eens hoe een hond is. En dan oordelen ze daarover.

Ook al heeft een hond vaak een klein hoofd, verstand hebben ze genoeg.

Tis dan een kwestie van goed contact leggen met de hond

Nu tijd voor biertje

E=MC2

Volgens mij kan ik dat mijn hond bijbrengen. Laat ik hem op tv uitleggen hoe die formule in elkaar zit

Wordt mijn hond leraar op een universiteit, bouwt hij zijn eigen huis en onderhoudt hij zijn eigen gezin. Mag hij vrij gaan en staan waar hij wilt. En als hij op bezoek wilt komen hier, dan is hij van harte welkom

Een honden-gezin wilt mijn hond hebben. Eigen teefje en kleine pups. Dat zijn de dromen van mijn hond.

Dat krijgt hij dus ook nog. En dan hoeft hij niet eens E=MC2 te begrijpen. Maakt niet uit. Zolang hij straks maar voor zichzelf kan zorgen
pi_40806217
Net even met mijn hond gepraat

Ik vroeg of hij wist wat E=MC2 betekend

Weet je wat hij zei

" Dat we het gaan maken "

Daarna had ik het nog erover of ik niet teveel bezig ben met praten in het Nederlands, maar toen zei die dat ik goed bezig ben en rustig moet doen.
pi_40809065
Ik ben er nog SK Ik ben ook geen loser maar af en toe stapelen de domme dingen die ik doe zich gewoon op en dan moet ik die toren gewoon even omgooien en mezelf ervan afzetten.

Heb net even samen met vriendin van me bamimix gehaald en net gezellig avondje gehad. Even helemaal bijgekletst. Film aangezet maar niet gezien en lekker samen gegeten. Was gewoon gezellig Dan voel je je wel weer goed, gewoon weer even een gezellige avond zonder al die stomme dingen om over na te denken

Het gaat goedkomen met mij, zeker weten en sight_key met jou komt zeker weten ook goed. Je hebt goed bezig jij

Net even de afwas afgespoeld nog en straks naar bed. Morgen weer druk werkdagje.
pi_40809246
Biertje nu

Palm speciale
pi_40809866
Ik ben aan de bitburger Bitburger is echt lekker bier Heerlijk bier. Precies goed dat bier. Palm is ook heerlijk. Bitburger ook Binnenkort een paar bitburger glazen kopen. Die glazen van bitburger zijn ook top

Alles komt goed Metro

Alles overal

Omdat het zo hoort te zijn

Er is geen andere weg. Als er zoveel mensen vechten voor geluk, dan is het logisch dat er ooit geluk naar voren komt. Niets anders dan geluk. Inspanningen die beloond worden eindelijk. Geluk geluk en nog eens geluk.

Begin wel moe te worden maar dat is goed, dan slaap ik straks lekker.

Net broodjes hot dog gehad, geen Chinees besteld

Maar alles komt goed, beter dan goed zelfs.

Ik begin echt moe te worden, dus ik ga nog tot 23:00 door.
pi_40809978
Die vriendin die op bezoek was net. Is dat geen toekomstige kandidaat voor een relatie Of heeft ze al een vriend?
pi_40810046
Als je moe begint te worden, waarom dan niet nu naar bed?
Ben nog even cdtje aan het branden. Even wat nieuwe nummers die ik leuk vind erop zetten:

- Bobby vinton - sealed with a kiss
- Everly brothers - All i have to do is dream
- Simon and garfunkel - sound of silence
- Simon and garfunkel - leaves that are green
en nog een hele rits oude nummers

Even weg met de gothic rock, op naar de jaren 60,70 en 80 qua muziek

En nu naar bed

Tot morgen
pi_40810065
Radio via internet even uitgezet.

Postmen - U wait

nu even

Nog 1 bitburger en dan ga ik helemaal knock out op de bank ploffen
pi_40810161
Ik wil naar bed gaan als ik echt neerval, ik wil niet 20 minuten moeten wachten voordat ik in slaap val. En zeker geen 3 uur moeten woelen en draaien wat vaak het geval is. Heb ook tijden de hele nacht wakker gelegen. Complete hel is dat.

Ik wil te moe voor woorden richting nest gaan, en dan binnen 1 minuut in een diep trance dream vallen. 1minuut moeten wachten voor het slapen gaan is nog teveel tijd. Binnen 1/10000 seconde wegvallen is het beste. Niet eens merken dat je in slaap valt en naar bed gaat.

Dus ik blijf op tot het bittere eind

Anders lig ik straks weer in bed en val ik niet in slaap. Vriendin heb ik nog niet, dus dan ga ik gewoon door nu. Vriendin komt nog wel, maar goed, een leeg bed vraagt om een comatische slaap.

Dat slapen komt wel goed vandaag, ik ben al moe. Maar ik ga vandaag dwars door het bot. Ik wil zo moe zijn als maar zijn kan
pi_40810305
Dus ik ga even bitburger pakken, rook me een sigaret buiten en zet zometeen wat muziek op.

De eerste gapen komen zometeen naar voren

pi_40810809
Ik ga offline nu

Ben te moe en ga op de bank liggen denk ik.

Dat ding om sigaretten mee te maken is ook al kapot. Maakt niet uit. Ik stop vanzelf wel. Denk dat ik voorlopig sigaren ga roken. En na de sigaren helemaal kappen.

Morgen verse dag en nu tijd voor de power knop om te zetten.

Of nog ff muziek luisteren, nog ff muziek luisteren

23:00 richting de bank

Of nu?

Straks

Nog ff.

Lijkt net alsof ik 8 dagen carnaval gevierd heb, zo voel ik me
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:31:46 #46
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40810914
ik mis OS
stay frosty
pi_40810950
OS heeft het druk met verwerken, kun je hem niet kwalijk nemen.

Denk niet dat hij nu aan fok! denkt. Maar dat weet ik niet. Volgens mij heeft hij andere dingen aan zijn hoofd nu.
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:35:01 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40811067
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef Sight_key het volgende:
OS heeft het druk met verwerken, kun je hem niet kwalijk nemen.

Denk niet dat hij nu aan fok! denkt. Maar dat weet ik niet. Volgens mij heeft hij andere dingen aan zijn hoofd nu.
ik neem hem niets kwalijk... ik mis hem gewoon
stay frosty
pi_40811154
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik neem hem niets kwalijk... ik mis hem gewoon
Ow.. nou fijn..... om de rest van ons vraag je niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40811219
Oversight is ook een geval apart

Een goed geval apart
pi_40811260
Ik ga me klaar maken voor een nacht vechten in dromen, kijken wie ik ga tegenkomen vanavond.

Ik hak ze allemaal de kop eraf, korte metten.

Korte metten!!!!

Korte metten!!!!!!!!!!!!

Vanavond neem ik wapens mee, ik neem de beste wapens mee. En wie of wat ook maar in mijn gezichtsveld komt, die gaat voor de bijl

Mijn domein opeisen in de dromen

Zoals het hoort

No stoppin what cannot be stopped, no killin what cannot be killed.

Ik neem ook glas-reiniger mee nog, ik ga de ramen wassen in mijn dromen en nog meer.

Mijn droom-wereld indelen helemaal. Alles goed beheren en ga zo door.

Een einde maken aan die lastposten allemaal
pi_40811329
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef Sight_key het volgende:
Oversight is ook een geval apart

Een goed geval apart
da klopt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40811370
Hey jij... met je korte metten... kom bij mij ook es nachtmerries haken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40811424
Als ik klaar ben met mijn eigen droom domein, dan mag je me inhuren voor 1 biertje per dag

Dan ruim ik jou dromen ook op, niet jou dromen, jou nachtmerries dus

Dan hang je mij boven je bed en zorg ik dat je mooie dromen hebt

Deze post past beter bij dromenvanger, maar dromenvanger is in coma nu.
pi_40811508
Ik ga vanavond zo slapen

Ik weet nu al dat ik weg ben hier, vanavond ga ik compleet van deze planeet af. Afscheid nemen bestaat niet.

Morgen word ik toch weer wakker

Mijn draai apparaat is kapot, de filter huls past niet meer erin, van mascotte dus, mascotte sigarette-maak-apparaat. Maakt niet uit. Ik wil toch stoppen maar dan nog, 3 dagen draaien en nu al kapot. Zit wel garantie op.
pi_40811596
slaap lekker.
En DV ligt niet in coma... die is in dromenland...dromen aan het vangen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40811667
Misschien wel Dromenvanger is nu bezig met slapen Ik ook bijna. Ik ben bijna lucide nu. Nog ff en ik ben lucide. En dan loop ik naar bed, en dan is de overschakeling van waken naar slapen in 0 seconde daar.

Die ligt ergens te slapen. Misschien maak ik hem morgen even wakker nog. Hij moet sowieso nog even iets doen. Dromenvanger.....maar kun je het niet beter nacht-merrie vanger noemen?

Dromen vangen??? Dromen kunnen mooi zijn.
pi_40811701
ja hey... hoe draai jij? ik draai jaaaaren met een zo'n ding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40811759
Ik heb grof geweld gebruikt

Lukte vaak niet, teveel shag en dan met vol geweld dat ding naar beneden drukken.

Maar volgens mij is dat met de hand draaien niets voor mij. Dat apparaat dus. Kan beter drum kopen of samson. Maar goed, te ongeduldig weer.
pi_40811769
Er ligt hier een kleine poes op mijn schoot te ruften als een enorme leeuwin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40811827

Nog ff maar, nog ff.

Morgen schijt ik een alien uit

Nee, maar ik moet wat doen aan mijn maagzuur.

Pas geleden kreeg ik berichten door dat ik materialen ga uitschijten. Ze zeiden dat ze digitale apparatuur in mijn lichaam hadden gezet en dat ik vaker naar de stont moet kijken om die dingen eruit te halen. Apparatuur met de beste bedoelingen dus. Niet om slechte dingen te doen. Alleen voor het goede doel.

Maar goed, kan ook een droom zijn.

Op een gegeven moment dacht ik dat ik UfO's ging schijten

Complete UFO's die ik ga verkopen via E-bay
pi_40811847
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Er ligt hier een kleine poes op mijn schoot te ruften als een enorme leeuwin.

Mijn hond heeft ook kuren de laatste tijd
pi_40811994
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef Sight_key het volgende:

Nog ff maar, nog ff.

Morgen schijt ik een alien uit

Nee, maar ik moet wat doen aan mijn maagzuur.

Pas geleden kreeg ik berichten door dat ik materialen ga uitschijten. Ze zeiden dat ze digitale apparatuur in mijn lichaam hadden gezet en dat ik vaker naar de stont moet kijken om die dingen eruit te halen. Apparatuur met de beste bedoelingen dus. Niet om slechte dingen te doen. Alleen voor het goede doel.

Maar goed, kan ook een droom zijn.
Je gaat toch niet door de stront zitten roeren, he.
Spoel het dan door
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40812019
Ik ben aan het dromen nu dus

Ik lig nu in bed te slapen

Nee, zover is het nog niet. Straks pas. Ik voel me nu alsof ik in bed lig te slapen. Maar ik ben nog wakker.

Even naar buiten om dat ding van mascotte te repareren.
pi_40812062
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je gaat toch niet door de stront zitten roeren, he.
Spoel het dan door
Zeker niet door de stront roeren hoor, maar af en toe even checken of er geen computer-chip inzit.

Heb ook vaker lichamelijke klachten en nog meer.

En wie weet is het helemaal niet in orde allemaal.

Maar dat maakt niet uit

Alles komt goed

Even naar buiten toe
pi_40812140
Zolang ik weet dat het goed komt allemaal.

Is er helemaal niets aan de hand

En nu even dat ding van Mascotte nakijken, anders gooi ik hem weg en smijt ik alles weg.

Rook ik gewoon sigaren voortaan.
pi_40812175
Maar ik ga nu offline

Morgen verder

Teveel van het goede is niet goed, dan wordt het teveel van het slechte.

Computer gaat nu uit

maandag 14 augustus 2006 @ 23:16:14 #68
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40813244
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow.. nou fijn..... om de rest van ons vraag je niet
you know i want you
stay frosty
pi_40820627
Goede morgen

Snel in slaap gevallen en dromen liggen vangen

Dromen vangen en dromen proberen te isoleren, ruimte maken in de droomwereld.

Tijd voor koffie en muziek

Ben wel blij dat het weer een nieuwe dag is

Dromen vangen is niet moeilijk, het kost enige oefening maar weet je hoe het moet, dan vang je al je dromen in je slaap. En kun je leegte maken. Alles vangen

Tijd voor muziek dus

Eerst slok koffie gaat nu in

* NU*
pi_40820667
Noteren, 2e bakkie koffie

Toch mooi 28 minuten gedaan met 1 kop

Even tv aanzetten

Nee, ik ga koffie drinken buiten

Schreeuwen heb ik even zin in, maar dan maak ik de buurt wakker

Heb zin om te bulderen en donderen

Gewoon keihard schreeuwen even. Zo hard schreeuwen dat ik uit elkaar barst, uit de voegen

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
pi_40820798
Ik moest even lachen om die schreeuwered van een eminem.

Die heeft het in zijn muziek over schaken en dammen. Daar beweert hij dat hij en zijn "gang" doet schaken en die anderen doen dammen

Dan vraag ik me dus af. Wat heb jij voor boodschap uitgezonden met al dat gescheeuw

Weinig tot geen inhoud.

Zo begrijp ik vaker de populariteit niet van bepaalde artiesten. Ik kan nu een hele rits artiesten opnoemen die het ver "geschopt" hebben en dan vraag ik me dus af waarom ze het ver geschopt hebben.

Wansmaak van het publiek? Of ligt dat aan de jongeren die ernaar luisteren?

Eminem die doet schaken

Laat me niet lachen zeg. Schreeuwen in de ruimte zul je bedoelen. 50 cent is ook een geval apart. Maar goed, zo heb je nogmaals een hele rits aan artiesten die denken dat ze echt de messiah zijn.

Heb soms echt de neiging om alle zooi van mijn pc te gooien. Alle zooi eraf. Zodat alleen de goede muziek overblijft.

Volgens mij hou ik amper 3000 mp3 over van de 18,000. Wie weet is dat beter. Gezonde pc wellicht ook.

Heb geen zin om overbodige schijfruimte in beslag te nemen en ga zo door.

Ik ga dus ook alle zooi nog verwijderen. Inclusief muziek van mevrouw Lopez en nog meer artiesten die totaal niets voorstellen. Mevrouw Lopez is ook zo iemand die het "ver" geschopt heeft zonder duidelijke reden, ik bedoel. Zingen kan ze niet, en acteren al helemaal niet. Waarom staat ze dan bovenaan en nog meer? Geluk??? Wansmaak??? Omhoog geneukt?

Zodat de artiesten overblijven die wel de spijker op de kop slaan.

Alles eraf. P.Diddy heb ik 4 nummers van op de harde schijf staan, format Alles wordt geformateerd nog dat staat voor een wan-product. Heb ook nog 3 jaar aan hit-explosion erop staan, allemaal rotzooi. Teveel rotzooi. Mijn pc is besmet door die mp3.

In de bibliotheek barst het van de goede muziek. Die muziek moet ik gaan halen.

Sowieso de complete hip-hop en R&B zooi eraf gooien.

Rage against the machine en the prodigy laat ik zeker erop staan. Om maar 2 voorbeelden te noemen van muziek die wel goed in elkaar zit. En klassieke muziek laat ik ook erop staan. Metallica en Guns N' Roses ook. En zo hou ik vanzelf nog genoeg over.

Denk dat ik rond de 2000-3000 mp3 over doe houden, de rest gaat voor eens en voor altijd verwijderd worden. Dan blijft er niets van over

Een schone pc

Misschien vandaag al mee beginnen

Kan ik meteen windows opnieuw installeren. Ondertussen online gaan op die andere pentium.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 15-08-2006 07:50:21 ]
pi_40820842
U2 laat ik dus ook niet erop staan. U2 is ook niet de juiste muziek. U2 is een band die ook overgewaardeerd is geworden vanaf het begin. Ze hebben 0,01 procent waarde en krijgen de stempel ultiem.
pi_40820911
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

you know i want you
Maar vast niet nu
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40820977
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40821114
Goede morgen

Net even met de hond gelopen

Nu bakkie koffie en verder

Even muziek zoeken die wel goed is. Ik denk dat ik Beethoven ga opzetten

Was net aan het denken over muziek die vaak gemaakt wordt. Veel muziek bevat herhaling en refrein. Continu hetzelfde. Ik ga daar eens op letten. Als een artiest 3 keer hetzelfde doet in 1 nummer, dan betekend dat hij of zij te weinig geschrapt heeft in de muziek. Teveel zinloze opvulling zoals Stephen King in zijn boeken doet. Alleen is Stephen King dan anders. Stephen King heeft redelijk talent.

Zo heb ik dus echt nummers op de harde schijf staan die alleen maar refrein bevatten. Het is bijna hersenspoel muziek.

Tiesto doet dat ook in zijn muziek. Maar goed, muziek maken schijnt moeilijk te zijn. En dan zal wel gelden dat de beste schippers aan wal staan, maar als luisteraar mag je toch best kritisch zijn of niet? De in search of sunrise cd's zijn dan wel beter als de andere trance cd's. Toch meer afwisseling erin.

Metallica twijfel ik zelfs aan nu, of ik die muziek ook maar niet beter kan verwijderen. Gewoon eens goed gaan oordelen straks. Hoe de muziek gemaakt is dus.

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 15-08-2006 08:43:22 ]
pi_40821126
Mogge
pi_40821128
Allemaal nog moe
pi_40821153
Ik heb ook een refrein

Het refrein van koffie koffie koffie

Maar goed, dat is een algemene mededeling

Ik verdien er geen miljoenen mee
pi_40821170
Ali-B gaat dus sowieso eraf

Met zijn rampeneren

Dan mag hij wel beweren dat hij een aanhang heeft van hier tot Afhanistan, maar dan kun je ook twijfelen aan de inhoud ervan.

En dan luister ik dat omdat het aangeboden wordt, gehersenspoeld met die rotzooi. Gewoon een kwestie van beter selecteren wat ik luister.

En dan geldt ook weer. De top40 stelt niets voor. De top40 is een verzameling van bagger. Met enkele uitzonderingen.
pi_40821184
Ja ben nog moe ja. Was er ook pas heel laat uit. Al moet ik zeggen dat ik vanacht wel iets makkelijker in slaap kwam. Ging om half 11 naar bed, en sliep om iets van 1u ofzo.
Gaat al iets beter dan voorheen ik kom er nog wel eens overheen zelfs.

Heb mezelf voorgenomen wat vaker met die vriendin van me af te spreken. En ga denk ik a.s. vrijdag ook weer met een vriend van me mee weg.

Leventje weer op orde krijgen, dat is momenteel even mijn doel. Meisjes komen later wel weer.
Nu even geen behoefte aan.
pi_40821186
Rust in de tent

Sigaar voor deze vent

Ik wil kwaliteit luisteren en lezen, omdat ik dus van mening ben dat bagger een besmetting vormt als je het tot je neemt. Je raakt besmet door bagger.
pi_40821192
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:44 schreef Sight_key het volgende:
Ali-B gaat dus sowieso eraf

Met zijn rampeneren

Dan mag hij wel beweren dat hij een aanhang heeft van hier tot Afhanistan, maar dan kun je ook twijfelen aan de inhoud ervan.

En dan luister ik dat omdat het aangeboden wordt, gehersenspoeld met die rotzooi. Gewoon een kwestie van beter selecteren wat ik luister.

En dan geldt ook weer. De top40 stelt niets voor. De top40 is een verzameling van bagger. Met enkele uitzonderingen.
wordt er 1 wakker top 40 van tegenwoordig stelt ook gewoon geen reet meer voor. Allemaal na apers en foute covers.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:47:14 #83
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40821194
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar vast niet nu
t is nu wat vroeg ja
stay frosty
pi_40821204
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
Ja ben nog moe ja. Was er ook pas heel laat uit. Al moet ik zeggen dat ik vanacht wel iets makkelijker in slaap kwam. Ging om half 11 naar bed, en sliep om iets van 1u ofzo.
Gaat al iets beter dan voorheen ik kom er nog wel eens overheen zelfs.

Heb mezelf voorgenomen wat vaker met die vriendin van me af te spreken. En ga denk ik a.s. vrijdag ook weer met een vriend van me mee weg.

Leventje weer op orde krijgen, dat is momenteel even mijn doel. Meisjes komen later wel weer.
Nu even geen behoefte aan.
Succes ermee

Leven op orde zetten is altijd okey

Ben ik ook mee bezig nog. Eist enige inspanning maar dan krijg je wel wat voor terug.
pi_40821211
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wordt er 1 wakker top 40 van tegenwoordig stelt ook gewoon geen reet meer voor. Allemaal na apers en foute covers.
Yep

Maar ik wist dat een paar jaar geleden dus ook, maar toch altijd weer luisteren en luisteren.

Weinig artiesten die bekend zijn die het goed doen. Wil je goede muziek dan moet je het zoeken bij artiesten die niet de hemel worden ingeprezen door de massa.

Klassieke muziek is dan een geval apart, maar dat is van een heel ander tijdperk.

Ik wil dus mezelf meer verdiepen in verschillende soorten muziek. Ook Jazz en Soul. Jazz en soul heb ik echt amper iets van op de harde schijf staan.
pi_40821227
Nu even sigaartje paffen

Even buiten met mp3 speler en koffie en sigaar.

Alweer koffie jah

Het refrein weer. De herhaling
pi_40821345
Zo

Die muziek met die herhalingen erin, dat zorgt bij mij dat het denken ook in de herhaling valt. Muziek vooral. Als je beats hebt met herhaling dan gaat het denken een bepaalde kant op.

Hersenloze muziek is het soms. En als je dan teveel luisterd naar bepaalde muziek, dan is dat schadelijk voor de gezondheid

En dat is dus echt zo. Het kan schadelijk voor de gezondheid zijn als je foute materie tot je neemt. Ook boeken, films en tv.

Hersenloze entertainment ook wel.

Daar word je al snel een zombie van. Je kunt dan niet eens meer nadenken fatsoenlijk.

Misschien dat intelligente muziek beter is Genoeg muziek waar je sprongen van vooruit kunt gaan. Ook in het voelen. Muziek hoeft niet alleen een boodschap te hebben die in orde is. Muziek kan een gevoel creeëren.

Die muziek van Tiesto is een verdoving, die muziek kun je vergelijken met Xanax. En dat is dus niet goed

Verdovende muziek. Mensen raken in trance en raken van de wereld. Hoewel dan in trance raken op verschillende manieren kan. De muziek van Tiesto is een slechte trance. Je gaat daar dus echt niet een andere wereld van bezoeken. Je gevoel wordt volgens mij geblokkeerd daardoor. Net zoals bij veel trance-muziek. Misschien dat ik ook alle trance formatteer nog. Good riddance

R&B heb je nog, maar goed, ook prullaria muziek.

Uiteindelijk blijft er weinig over dat de moeite waard is

Maar wat er over blijft, is dan wel dubbel en dwars de moeite waard
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:04:47 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40821392
jeeej had me paspoort gevonden... was even bang dat ik illegaal was en geen paspoort meer had
stay frosty
pi_40821402
Achja je hebt voor elke gelegenheid wel weer andere muziek. Voor trances heb je muziek, voor op feestjes heb je aparte muziek (veelal stampmuziek) en bv bij zo'n straatrace hoor je bijna alleen maar rap muziek.

Ik vind best veel muziek leuk als het maar op het juiste tijdstip afgespeeld wordt. Ik zal thuis niet snel een stampende tiesto aanzetten terwijl ik het bv in de auto wel weer lekker vind.
pi_40821406
Ik heb een id-kaart die altijd in mijn beurs zit
pi_40821424
Ik ben meestal stabiel de laatste tijd. In de auto, in bed, achter de pc. Dan maakt het niet uit waar ik ben volgens mij.

Ik zou dus ook niet snel een feest van Tiesto bezoeken of wat dan ook.

Maar goed, zoveel mogelijkheden van muziek. Hopelijk komen er ooit nieuwe stromingen naar voren.

Nu even weg weer.

De soundtrack van pulp fiction is dan goed. Maar ook niet dat je zegt ultiem.

Ultiem is het zelden tot nooit hier.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:09:36 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40821447
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Achja je hebt voor elke gelegenheid wel weer andere muziek. Voor trances heb je muziek, voor op feestjes heb je aparte muziek (veelal stampmuziek) en bv bij zo'n straatrace hoor je bijna alleen maar rap muziek.

Ik vind best veel muziek leuk als het maar op het juiste tijdstip afgespeeld wordt. Ik zal thuis niet snel een stampende tiesto aanzetten terwijl ik het bv in de auto wel weer lekker vind.
hehe in de tijd dat ik nog aan straatracen deed met mijn cupra had ik altijd de cd van need for speed underground in me autoradio
stay frosty
pi_40821485
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe in de tijd dat ik nog aan straatracen deed met mijn cupra had ik altijd de cd van need for speed underground in me autoradio
ik bedoel maar
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:13:43 #94
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40821488
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 07:51 schreef Sight_key het volgende:
U2 laat ik dus ook niet erop staan. U2 is ook niet de juiste muziek. U2 is een band die ook overgewaardeerd is geworden vanaf het begin. Ze hebben 0,01 procent waarde en krijgen de stempel ultiem.
HELEMAAL NIET mee eens
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:15:15 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40821507
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik bedoel maar
hoho das niet allemaal hiphop
stay frosty
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:17:15 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40821532
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:13 schreef Atuniel het volgende:

[..]

HELEMAAL NIET mee eens
stay frosty
pi_40821546
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:13 schreef Atuniel het volgende:

[..]

HELEMAAL NIET mee eens
Oei, catfight

dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:20:44 #98
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40821571
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Oei, catfight [afbeelding]

Nee hoor, ieder zn muzieksoort... maar om zo denigrerend over U2 te spreken steekt
Kom op... U2!!
pi_40821584
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

t is nu wat vroeg ja
Dat vroeg is het punt niet.
Maar mijn verkreukelde ochtendkop wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40821655
U2 zegt mij dus vrij weinig

Misschien beter luisteren en een 2e oordeel vellen nog. Sowieso altijd een 2e oordeel vellen, en indien nodig een 3e of 4e en van mijn part een 10e.

Maar over rap even. Dr Dre heb je. Maar dat geldt meteen voor alle rap artiesten. Die zijn zo op de tenen getrapt, ze doen zich voor als stoer en als 1 woord kritiek leverd dan hebben ze de neiging om 10 albums vol te schrijven over die kritiek.

Lange teentjes hebben die rap artiesten.

Die muziek gaat ook nergens over.

Tiesto is trouwens terecht beste DJ van Nederland. Als ik dan naar die muziek luister dan liever naar Tiesto.

U2 ik weet het niet. De naam U2 alleen al. Jij ook? Wie ook? Ik? En waarom? Jullie ook? En waarom wij ook? Beslist U2 dat? Heb soms het idee dat ze denken Goddelijk te zijn

Zoals ze op radio 538 zeiden. Bono denkt God te zijn, God denkt van niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')