idd ik ook bij G-Starquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef C2C het volgende:
gek genoeg heb ik het altijd bij g-star
Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat kan het niet zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het komt door de rits van je broek... ik had het vroeger ook altijd toen ik nog wel eens mijn shirt in mijn broek propte
Ook niet dat je je rits dicht doet en er per ongeluk een stukje stof van je shirt tussen komt? Hoeft maar een draadje te zijn bij wijze...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat kan het niet zijn
Sorry voor het omhooghalen van een aflopend topic, maar ik moet toch mijn enige ontdekking van betekenis van vandaag delenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef daxy het volgende:
Call me crazy maar op de een of andere manier heb ik, na een paar keer wassen, altijd gaatjes in mn t-shirts. Ze zitten ook altijd aan de voorkant, onderaan in het midden. Het komt niet door een riem ofzo want die heb ik heel vaak niet om.
Hebben jullie dit ook en hoe kan het komen?
Oh ja, zowel met mijn oude als nieuwe wasmachine heb ik dit.
Marcel
yup. Ook vaak gaatjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:14 schreef Oblivion het volgende:
Euhm rookt er iemand shag hier?
Zou zomaar kunnen, kleine vonkjes van je sigaret?
Ja je rookt, nee je hebt geen gaatjes?quote:
Zie het nu pasquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja je rookt, nee je hebt geen gaatjes?
Je bent echt duidelijk!
Ik heb altijd gaatjes van m'n kattenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
Wie rookt er nog meer en heeft gaatjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |