abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41263868
niet als je broertje achter je aan zit alsof er honing aan je reet zit
pi_41263934
als hij zo jong is moet hij vast nog om 12:00 naar bed.. Anyway ik had het wel geweten .
pi_41263939
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Agorias het volgende:
1 tik tegen je broertjes been en hij loopt heel de avond niet meer
pi_41263948
Heb je haar nummer nog??
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:25:10 #80
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_41265514
quote:
Je bent de biatch van je broertje? Of is hij ongewoon ongevoelig voor bedreigingen?
pi_41266313
Helaas weer geen blunder. Het is weer gelukt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_41270868
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
Heb je haar nummer nog??
Haha ja, msn ook. we gaan in nl afspreken
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:08:07 #83
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_41272205
quote:
Geef die kutetter eens een keiharde trap onder zijn infantiele reet zeg!

Mijn blunder.
Op vakantie in Frankrijk -7 jaar terug ofzo- met een groep vrienden. Leuke Nederlandse meid ontmoet OOK MET EEN IRRITANT BROERTJE. Gingen met z'n allen stappen. Dame schonk lekker veel aandacht aan mij. Met z'n tweeeen dansen enzo. Erg gezellig enzo je kent het wel. Maar dat kutjong was er A L T I J D bij of ergens in de buurt.

En hij mog mij niet

Zij mij wel geloof ik, maar ik kreeg dat broertje maar niet weg om het te bevestigen. Op een gegeven moment stonden we ongeveer 20 cm met onze hoofden van elkaar vandaan (zoen stand ) en hij duwde ons letterlijk uit elkaar (of ).

De blunder: ik heb me laten verslaan door een kutbroertje van...

Maar goed...kleine broertjes die zo doen zijn dus erg irritant
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_41273279
pi_41274908
Zullen we het offtopic gepost en de smileyposts achterwege laten?
pi_41275014
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:22:05 #87
71115 Rnej
I walk the line
pi_41277491
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef Komakie het volgende:
Voor dat we de "homo" reacties krijgen... nee ben ik niet:P
gay snowboardleraren = paradox
pi_41279238
Op vakantie in mimizan een paar daagjes. We waren op een strandfeest, maar dat liep nogal in de soep omdat het keihard ging regenen en onweren. Wij teruggelopen naar de camping, en ik kwam een meisje tegen. Niet echt mijn type maar goed, ik sta echt alweer veel te lang droog dus ik probeer d'r te versieren. Alles gaat goed en op gegeven moment zijn we helemaal afgezonderd van mijn vrienden. Dus ik zeg tegen haar: "hey, zullen we naar mijn tent gaan?" en zij gaat akkoord. Onderweg een beetje flikflooien, aan elkaar zitten. Niet echt sexueel nog, we hadden ook nog niet gezoend.. Komen we aan bij mijn tent.. Heeft de storm 'm omver geblazen!

Goed, we zijn er nog niet, want ik geef niet zomaar op en had snel die tent ergens weggeflikkerd en zeg: we gaan wel in een andere tent liggen. Wil ik die rits open doen, komen m'n vrienden terug naar de campingplek. Godverdomme! Flikker op echt! Ik vroeg nog aan haar: kan ik misschien vanavond bij je slapen, want ehmm.. Ik heb geen tent meer. Zij heel enthousiast: "Ja natuurlijk! Maar ik heb maar 1 matje dus je moet wel bij mij in bed!" blablabla.

Kwartiertje later gaan we met z'n allen naar een club/kroeg, en ik bedacht me ineens dat ik mijn portomonnaie niet had, dus ik dat ding halen. Kom ik daar aan in die kroeg, staat ze met een local te zoenen.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_41279414
Daarna in san sebastian, was een amerikaans meisje van 17 (ik ben 20, te jong dus), en ik hoorde haar tegen een vriendin (over mij) zeggen: "Let op, voor we bij de volgende kroeg zijn staan we te zoenen!". Even later lopen haar vriendinnen ver voor ons, en mijn vrienden ver achter ons. (buiten zicht) Zegt ze: "hey, we zijn helemaal alleen..". Mijn antwoord?

"Oh, als jij nou doorloopt ga ik even mijn vrienden halen!"
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_41286261
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef Unity het volgende:
Daarna in san sebastian, was een amerikaans meisje van 17 (ik ben 20, te jong dus), en ik hoorde haar tegen een vriendin (over mij) zeggen: "Let op, voor we bij de volgende kroeg zijn staan we te zoenen!". Even later lopen haar vriendinnen ver voor ons, en mijn vrienden ver achter ons. (buiten zicht) Zegt ze: "hey, we zijn helemaal alleen..". Mijn antwoord?

"Oh, als jij nou doorloopt ga ik even mijn vrienden halen!"
Gast, je bent 20 en 17 is dan te jong als het alleen op zoenen aankomt .

Die eerste blunder is wel goed trouwens
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:47:52 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41286961
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:23 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Gast, je bent 20 en 17 is dan te jong als het alleen op zoenen aankomt .

Die eerste blunder is wel goed trouwens
Dat is al een blunder op zich
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:48:25 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41286981
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Agorias het volgende:
Nee, ze had het er ook nog over dat ze spanje een leuke plek vindt om op vakantie naar te gaan, maar dat volgens haar de meeste mensen daar alleen maar naartoe gaan om te neuken. Dus zó makkelijk was ze niet
Dude, als ze dat allemaal toe laat dan wil ze wel hoor....

btw, je moet je broertje gewoon een rotschop verkopen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_41287853
Haha te grappig hierzo,

een vriend van me vertelde me dit laatst, hij was aan het dansen, en hij zag 2 leuke dames..
hij denkt daar ga ik mee dansen. Dus hij gaat dicht bij die dames dansen, zodat ze niet om hem heen konde.. Hij dansen, dicht bij die dames.. opeens stoppen die dames met dansen en beginnen hem gewoon uit te lachen haha! Jammer dat ik er niet bij was.. Dat is nog is een blauwtje..
peace, nd suck a !@$%
pi_41288370
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef fr0x het volgende:
Haha te grappig hierzo,

een vriend van me vertelde me dit laatst, hij was aan het dansen, en hij zag 2 leuke dames..
hij denkt daar ga ik mee dansen. Dus hij gaat dicht bij die dames dansen, zodat ze niet om hem heen konde.. Hij dansen, dicht bij die dames.. opeens stoppen die dames met dansen en beginnen hem gewoon uit te lachen haha! Jammer dat ik er niet bij was.. Dat is nog is een blauwtje..

Op vakantie zagen een vriend en ik twee zweedse meisjes op de bar dansen. We hadden ze ook al met de kroegentocht ontmoet dus we dachten ze zullen het vast wel op prijs stellen als we gezellig bij ze op de bar komen dansen . Op het ene moment klimmen we op de bar en op het volgende moment zijn de twee meisjes verdwenen . Iedereen moet hebben gezien hoe wij die meisjes wegjaagden .
pi_41288913
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Op vakantie zagen een vriend en ik twee zweedse meisjes op de bar dansen. We hadden ze ook al met de kroegentocht ontmoet dus we dachten ze zullen het vast wel op prijs stellen als we gezellig bij ze op de bar komen dansen . Op het ene moment klimmen we op de bar en op het volgende moment zijn de twee meisjes verdwenen . Iedereen moet hebben gezien hoe wij die meisjes wegjaagden .
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:42:41 #96
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41290418
Ik ben zo'n mietje ik durf niet eens een meisje te versieren dus heb ook nooit blunders
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:03:31 #97
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_41293090
Laatst een feestje in een tent, waar aan het begin van de avond open bar was. Later liep ik daar dus helemaal bezopen rond en ik kwam een collega tegen die met een meisje stond te praten, ik denk, ik ga even hallo zeggen. Meisje en ik vinden elkaar wel interessant, eigenlijk wel erg interessant, dus we staan lekker te dansen, gaat ze even naar de wc, zegt m'n collega: uhm... Dat is dus de dochter van de baas...

Oh. Kut. Dat kan ik niet maken. Nog wel even lekker gedanst, maar uiteindelijk niets gebeurd (toch best jammer...)
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:04:10 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41293114
Niet maken, want

Dochters van de baas kennen geen liefde of sexualiteit?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:03:08 #99
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_41299920
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef daNpy het volgende:
Niet maken, want

Dochters van de baas kennen geen liefde of sexualiteit?
Jawel de dochter van de baas wel. Maar de werknemer wordt geacht van de dochter van de baas af te blijven!

Anders wordt ie ontslagen
pi_41301359
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:

[..]

Jawel de dochter van de baas wel. Maar de werknemer wordt geacht van de dochter van de baas af te blijven!

Anders wordt ie ontslagen
Hoezo wordt ie dan ontslagen .
De dochter van de baas is toch een persoon op zich.
Misschien helpt het als ze 18 of ouder is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')