abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41266313
Helaas weer geen blunder. Het is weer gelukt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_41270868
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
Heb je haar nummer nog??
Haha ja, msn ook. we gaan in nl afspreken
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:08:07 #83
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_41272205
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Agorias het volgende:
niet als je broertje achter je aan zit alsof er honing aan je reet zit
Geef die kutetter eens een keiharde trap onder zijn infantiele reet zeg!

Mijn blunder.
Op vakantie in Frankrijk -7 jaar terug ofzo- met een groep vrienden. Leuke Nederlandse meid ontmoet OOK MET EEN IRRITANT BROERTJE. Gingen met z'n allen stappen. Dame schonk lekker veel aandacht aan mij. Met z'n tweeeen dansen enzo. Erg gezellig enzo je kent het wel. Maar dat kutjong was er A L T I J D bij of ergens in de buurt.

En hij mog mij niet

Zij mij wel geloof ik, maar ik kreeg dat broertje maar niet weg om het te bevestigen. Op een gegeven moment stonden we ongeveer 20 cm met onze hoofden van elkaar vandaan (zoen stand ) en hij duwde ons letterlijk uit elkaar (of ).

De blunder: ik heb me laten verslaan door een kutbroertje van...

Maar goed...kleine broertjes die zo doen zijn dus erg irritant
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_41273279
pi_41274908
Zullen we het offtopic gepost en de smileyposts achterwege laten?
pi_41275014
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:22:05 #87
71115 Rnej
I walk the line
pi_41277491
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef Komakie het volgende:
Voor dat we de "homo" reacties krijgen... nee ben ik niet:P
gay snowboardleraren = paradox
pi_41279238
Op vakantie in mimizan een paar daagjes. We waren op een strandfeest, maar dat liep nogal in de soep omdat het keihard ging regenen en onweren. Wij teruggelopen naar de camping, en ik kwam een meisje tegen. Niet echt mijn type maar goed, ik sta echt alweer veel te lang droog dus ik probeer d'r te versieren. Alles gaat goed en op gegeven moment zijn we helemaal afgezonderd van mijn vrienden. Dus ik zeg tegen haar: "hey, zullen we naar mijn tent gaan?" en zij gaat akkoord. Onderweg een beetje flikflooien, aan elkaar zitten. Niet echt sexueel nog, we hadden ook nog niet gezoend.. Komen we aan bij mijn tent.. Heeft de storm 'm omver geblazen!

Goed, we zijn er nog niet, want ik geef niet zomaar op en had snel die tent ergens weggeflikkerd en zeg: we gaan wel in een andere tent liggen. Wil ik die rits open doen, komen m'n vrienden terug naar de campingplek. Godverdomme! Flikker op echt! Ik vroeg nog aan haar: kan ik misschien vanavond bij je slapen, want ehmm.. Ik heb geen tent meer. Zij heel enthousiast: "Ja natuurlijk! Maar ik heb maar 1 matje dus je moet wel bij mij in bed!" blablabla.

Kwartiertje later gaan we met z'n allen naar een club/kroeg, en ik bedacht me ineens dat ik mijn portomonnaie niet had, dus ik dat ding halen. Kom ik daar aan in die kroeg, staat ze met een local te zoenen.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_41279414
Daarna in san sebastian, was een amerikaans meisje van 17 (ik ben 20, te jong dus), en ik hoorde haar tegen een vriendin (over mij) zeggen: "Let op, voor we bij de volgende kroeg zijn staan we te zoenen!". Even later lopen haar vriendinnen ver voor ons, en mijn vrienden ver achter ons. (buiten zicht) Zegt ze: "hey, we zijn helemaal alleen..". Mijn antwoord?

"Oh, als jij nou doorloopt ga ik even mijn vrienden halen!"
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_41286261
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef Unity het volgende:
Daarna in san sebastian, was een amerikaans meisje van 17 (ik ben 20, te jong dus), en ik hoorde haar tegen een vriendin (over mij) zeggen: "Let op, voor we bij de volgende kroeg zijn staan we te zoenen!". Even later lopen haar vriendinnen ver voor ons, en mijn vrienden ver achter ons. (buiten zicht) Zegt ze: "hey, we zijn helemaal alleen..". Mijn antwoord?

"Oh, als jij nou doorloopt ga ik even mijn vrienden halen!"
Gast, je bent 20 en 17 is dan te jong als het alleen op zoenen aankomt .

Die eerste blunder is wel goed trouwens
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:47:52 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41286961
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:23 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Gast, je bent 20 en 17 is dan te jong als het alleen op zoenen aankomt .

Die eerste blunder is wel goed trouwens
Dat is al een blunder op zich
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:48:25 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41286981
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Agorias het volgende:
Nee, ze had het er ook nog over dat ze spanje een leuke plek vindt om op vakantie naar te gaan, maar dat volgens haar de meeste mensen daar alleen maar naartoe gaan om te neuken. Dus zó makkelijk was ze niet
Dude, als ze dat allemaal toe laat dan wil ze wel hoor....

btw, je moet je broertje gewoon een rotschop verkopen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_41287853
Haha te grappig hierzo,

een vriend van me vertelde me dit laatst, hij was aan het dansen, en hij zag 2 leuke dames..
hij denkt daar ga ik mee dansen. Dus hij gaat dicht bij die dames dansen, zodat ze niet om hem heen konde.. Hij dansen, dicht bij die dames.. opeens stoppen die dames met dansen en beginnen hem gewoon uit te lachen haha! Jammer dat ik er niet bij was.. Dat is nog is een blauwtje..
peace, nd suck a !@$%
pi_41288370
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef fr0x het volgende:
Haha te grappig hierzo,

een vriend van me vertelde me dit laatst, hij was aan het dansen, en hij zag 2 leuke dames..
hij denkt daar ga ik mee dansen. Dus hij gaat dicht bij die dames dansen, zodat ze niet om hem heen konde.. Hij dansen, dicht bij die dames.. opeens stoppen die dames met dansen en beginnen hem gewoon uit te lachen haha! Jammer dat ik er niet bij was.. Dat is nog is een blauwtje..

Op vakantie zagen een vriend en ik twee zweedse meisjes op de bar dansen. We hadden ze ook al met de kroegentocht ontmoet dus we dachten ze zullen het vast wel op prijs stellen als we gezellig bij ze op de bar komen dansen . Op het ene moment klimmen we op de bar en op het volgende moment zijn de twee meisjes verdwenen . Iedereen moet hebben gezien hoe wij die meisjes wegjaagden .
pi_41288913
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Op vakantie zagen een vriend en ik twee zweedse meisjes op de bar dansen. We hadden ze ook al met de kroegentocht ontmoet dus we dachten ze zullen het vast wel op prijs stellen als we gezellig bij ze op de bar komen dansen . Op het ene moment klimmen we op de bar en op het volgende moment zijn de twee meisjes verdwenen . Iedereen moet hebben gezien hoe wij die meisjes wegjaagden .
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:42:41 #96
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41290418
Ik ben zo'n mietje ik durf niet eens een meisje te versieren dus heb ook nooit blunders
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:03:31 #97
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_41293090
Laatst een feestje in een tent, waar aan het begin van de avond open bar was. Later liep ik daar dus helemaal bezopen rond en ik kwam een collega tegen die met een meisje stond te praten, ik denk, ik ga even hallo zeggen. Meisje en ik vinden elkaar wel interessant, eigenlijk wel erg interessant, dus we staan lekker te dansen, gaat ze even naar de wc, zegt m'n collega: uhm... Dat is dus de dochter van de baas...

Oh. Kut. Dat kan ik niet maken. Nog wel even lekker gedanst, maar uiteindelijk niets gebeurd (toch best jammer...)
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:04:10 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41293114
Niet maken, want

Dochters van de baas kennen geen liefde of sexualiteit?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:03:08 #99
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_41299920
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef daNpy het volgende:
Niet maken, want

Dochters van de baas kennen geen liefde of sexualiteit?
Jawel de dochter van de baas wel. Maar de werknemer wordt geacht van de dochter van de baas af te blijven!

Anders wordt ie ontslagen
pi_41301359
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:

[..]

Jawel de dochter van de baas wel. Maar de werknemer wordt geacht van de dochter van de baas af te blijven!

Anders wordt ie ontslagen
Hoezo wordt ie dan ontslagen .
De dochter van de baas is toch een persoon op zich.
Misschien helpt het als ze 18 of ouder is?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:02:25 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41328128
Of juist meer kans op promotie als je d'r gelukkig maakt
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:43:14 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41348678
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.

Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...

Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
Gourmetten of steengrillen?
pi_41348703
De kneus is die kroeg hoop ik? Of is dat je maat?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:50:00 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41348881
Die kroeg ja.
Gourmetten of steengrillen?
pi_41350141
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Silenus het volgende:
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.

Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...

Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
pfff altijd moeilijk, vraag aan die maat van je of het wel of niet echt is
pi_41366789
Ohh heb er ook nog een....
beurde bij een maat van me tijdens het stappen...
hij was zo blauw als een tientje pakt een meid vol op dr bek na 10min doet ie zn ogen open.... schrikt zich de tering (ze was echt lelijk) zegt ie......
TERING HAD JE NIET KENNE ZEGGEN DAT JE ZO LELIJK WAS DAN HAD IK EERST NOG FF EEN METER BIER WEG GESLAGEN.......
en zo hard dat de halve tent hem kon horen.... daarna had ie een tatoo van een hand op zn bek....
nog nooit zo hard om die gozer staan te lachen....

plus we hadden hem nog geprobeerd te waarschuwen... van pssst psssst ach je zoekt het maar uit wij maken er wel foto's van
pi_41411498
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn .
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag . Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen . Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Gremen op 02-09-2006 00:23:08 ]
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41452670
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Gremen het volgende:
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn .
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag . Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen . Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen
Kutkloon.
  maandag 4 september 2006 @ 10:33:59 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41475833
-onzin posten mag ergens anders-

[ Bericht 50% gewijzigd door Mordreth op 04-09-2006 12:00:21 ]
  maandag 4 september 2006 @ 11:37:05 #110
71115 Rnej
I walk the line
pi_41477331
-reactie op onzin-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 04-09-2006 12:00:39 ]
pi_41478068
Graag stoppen met de onzin en slowchat .
pi_41513578
Ja, blunders willen we zien, hoere!
Kutkloon.
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:27:47 #113
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_41605273
Na afloop van een gig een weekje terug vroeg een meisje of ze een drumstok mocht nadat we een beetje hadden gepraat. Het was net uit met haar vriend en ze vond de show cool omdat het haar afleiding gaf . Ik vond het best dus ik pak er 1 uit mijn tas ( moest dus weer het podium op om af te bouwen + daar stond mijn drumtas nog ) en gooi er 1tje haar richting op. Toen ik het stokje gooide bedacht ik ineens dat vrouwen niet bekend staan om hun goede vangkunsten. Dat stuk brandhout kwam dus tegen der gezicht aan en heb haar daarna niet meer gesproken. Niet echt een versierblunder want ik was daar met mijn vriendin en niet op zoek maar toch wel leuk om eventjes te melden.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_41684996
weer een zaterdag verder! Iemand nog wat leuks gedaan?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_41702629
-reageer dan niet-

[ Bericht 44% gewijzigd door Mordreth op 11-09-2006 12:26:50 ]
  maandag 11 september 2006 @ 18:51:06 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41714380
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Mordreth het volgende:
Graag stoppen met de onzin en slowchat .
ik zet een post neer en krijg een reactie daarop en het is gelijk slowchat

Dingen gaan snel hier zeg....
  maandag 18 september 2006 @ 01:04:11 #117
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41909086
Zaterdagavond, gezellig feestje, wat gekletst met een leuke meid daar, tikkeltje verlegen (erg leuk) en het klikte wel. Een meid die ik wel wat beter wou leren kennen, ze heette Jess

Dus aan het eind gaat zij en haar zus (die ook op het feestje was) met de fiets naar huis. Ik had al een beetje bij die zus geinformeerd naar haar, ik zei al tegen haar dat ik zo een stukje met hun mee zou rijden op Jess fiets en ze vond het ok.

Dus na het feestje stond iedereen een beetje na te praten, zij pakken hun fietsen en ik ga snel op de fiets van Jess zitten. Ik moest eigenlijk de andere kant op, maar wilde toch ff met ze meerijden.
"ow ga je meerijden"
"ja stap maar achterop".
Zo'n 100 meter verderop vroeg ze of zij toch maar beter kon gaan fietsen omdat ik een beetje de hele fietspad in beslag nam met mijn halve geslinger En nee ik was niet echt dronken, evenwicht was ff zoek om 4 uur 's nachts... lol

Dus wij verder fietsen, ik achterop, beetje kletsen gezellig enzo, ik vragen of ze keertje wat leuks wil gaan doen.
zij zegt "ik wil wel een keertje afspreken"
"moet ik wel je nummer hebben"
"ja ik zit ff zonder, m'n mobiel is in het water gevallen"..
Ik vond het een beetje verdacht klinken, maar ik wilde niet te snel conclusies trekken, want tjah misschien is her mobiel wel echt in het water gevallen...
"huh hoe heb je dat nou weer geflikt"
"ja hij viel gewoon in het water.."
"ok...."
"maar ik heb wel m'n email voor je als je wilt"
"ja is goed"
Ik vertel haar dat ik eigenlijk de andere kant op moet. Wij dus ff stoppen, haar zus fietste de hele tijd een stukje voor ons uit. Ze geeft me haar email, ik noteer het in me mobiel. Ze geeft duidelijk aan hoe je het schrijft, verbeterde me toen ik haar naam verkeerd spelde.
Ik vraag haar nog "is het @hotmail of @msn"
"msn.... hey maar ik moet weg" haar zus was aan het doorfietsen
"is goed, dan stuur ik je nog wel ff mailtje"
Daarna beide gedag gezegd.

Dus ik haar vandaag een mailtje sturen:
quote:
From : <postmaster@mail.hotmail.com>

Subject : Delivery Status Notification (Failure)

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.
Zelfs @hotmail geprobeerd etc., anders spellen etc. maar doen het allemaal niet. Ze heeft me dus echt een niet-betaand mail gegeven

[ Bericht 1% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:54:08 ]
To Live and Die in LA
pi_41909641
pwnd

heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres

[ Bericht 30% gewijzigd door GrupoBalanca op 18-09-2006 01:41:28 ]
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 18 september 2006 @ 01:43:33 #119
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41909799
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:

heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.

[ Bericht 4% gewijzigd door MuKe op 18-09-2006 01:57:18 ]
To Live and Die in LA
  maandag 18 september 2006 @ 10:26:04 #120
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41913787
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:43 schreef MuKe het volgende:

[..]

Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.
Als je iemand op msn aan wilt melden hoef je enkel zijn naam voor het @ in te voeren dus @hotmail.com kan je dan weglaten. Misschien dat je haar op die manier nog kan toevoegen?

Succes ermee in ieder geval
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')