Haha ja, msn ook. we gaan in nl afsprekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
Heb je haar nummer nog??
Geef die kutetter eens een keiharde trap onder zijn infantiele reet zeg!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Agorias het volgende:
niet als je broertje achter je aan zit alsof er honing aan je reet zit
gay snowboardleraren = paradoxquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef Komakie het volgende:
Voor dat we de "homo" reacties krijgen... nee ben ik niet:P
Gast, je bent 20 en 17 is dan te jong als het alleen op zoenen aankomtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef Unity het volgende:
Daarna in san sebastian, was een amerikaans meisje van 17 (ik ben 20, te jong dus), en ik hoorde haar tegen een vriendin (over mij) zeggen: "Let op, voor we bij de volgende kroeg zijn staan we te zoenen!". Even later lopen haar vriendinnen ver voor ons, en mijn vrienden ver achter ons. (buiten zicht) Zegt ze: "hey, we zijn helemaal alleen..". Mijn antwoord?
"Oh, als jij nou doorloopt ga ik even mijn vrienden halen!"![]()
Dat is al een blunder op zichquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:23 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Gast, je bent 20 en 17 is dan te jong als het alleen op zoenen aankomt.
Die eerste blunder is wel goed trouwens
Dude, als ze dat allemaal toe laat dan wil ze wel hoor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:23 schreef Agorias het volgende:
Nee, ze had het er ook nog over dat ze spanje een leuke plek vindt om op vakantie naar te gaan, maar dat volgens haar de meeste mensen daar alleen maar naartoe gaan om te neuken. Dus zó makkelijk was ze niet
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef fr0x het volgende:
Haha te grappig hierzo,
een vriend van me vertelde me dit laatst, hij was aan het dansen, en hij zag 2 leuke dames..
hij denkt daar ga ik mee dansen. Dus hij gaat dicht bij die dames dansen, zodat ze niet om hem heen konde.. Hij dansen, dicht bij die dames.. opeens stoppen die dames met dansen en beginnen hem gewoon uit te lachen haha! Jammer dat ik er niet bij was.. Dat is nog is een blauwtje..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Op vakantie zagen een vriend en ik twee zweedse meisjes op de bar dansen. We hadden ze ook al met de kroegentocht ontmoet dus we dachten ze zullen het vast wel op prijs stellen als we gezellig bij ze op de bar komen dansen. Op het ene moment klimmen we op de bar en op het volgende moment zijn de twee meisjes verdwenen
. Iedereen moet hebben gezien hoe wij die meisjes wegjaagden
.
Jawel de dochter van de baas wel. Maar de werknemer wordt geacht van de dochter van de baas af te blijven!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef daNpy het volgende:
Niet maken, want
Dochters van de baas kennen geen liefde of sexualiteit?![]()
Hoezo wordt ie dan ontslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
[..]
Jawel de dochter van de baas wel. Maar de werknemer wordt geacht van de dochter van de baas af te blijven!
Anders wordt ie ontslagen![]()
pfff altijd moeilijk, vraag aan die maat van je of het wel of niet echt isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:43 schreef Silenus het volgende:
Hehe, was zondagnacht samen met een maat aan het zuipen. Hadden het in een zatte bui samen met een meisje over een trio. Dat ik dat wel zou willen enzo, en als zij daar zin in had dat ze mij maar moest bellen. Alles met een knipoog natuurlijk.
Krijg ik nu net een smsje van d'r: "Hi wil je nog borrelen over dat drietal moet je ff naar de kneus komen. Kus X en X...
Dit móet wel haast een naaiactie van die maat zijn.![]()
Ik ga niet, ofwel ik heb net een versierblunder afgewend. Hoop ik...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Gremen het volgende:
Paar jaar geleden was ik met een groep van 8 vrienden een weekendje weg naar middelkerke. Jaarlijks weekend, doen we nu al een aantal jaar. Relaxed met ze alle in een appartementje, een weekenje lol maken, beetje voetballen, rond lopen, drinken, uitgaan! Je kent het wel.![]()
Zaterdag begin van de avond, na het eten, gingen ik en 2 vrienden even een stukje ballen over de boulevard. Flesje drank mee, wat lopen, heen en weer pasen, bankje zitten. Op een gegeven moment checken we 3 lekkere meiden, die daar ook steeds in de buurt zijn. Wij een beetje stoer voetballen, kunstjes showen enz en uiteindelijk wat contact gemaakt. Ze bleken frans talig te zijn.
Wat lol gemaakt met ze allen en het was dus wel meer dan gezellig. Het werd alleen ondertussen al wat later en we zouden terug gaan naar de rest om te gaan stappen. Dus we zeggen gedag. Die meiden vonden dat wel jammer en vroegen of we niet op het strand Truth or Dare wilden spelen
. Een van ons zei zoiets van nee, dat spelen wij niet meer (oid) en tot ziens.... en wij gingen terug naar het appartement, zonder verder meer wat tegen elkaar te zeggen.
![]()
Staan we een paar minuten later voor de lift te wachten en kijken we elkaar aan. En die blikken die we toen hadden vergeet ik nooit meer. Er hoefde eigenlijk niks meer gezegd te worden, want we wisten het al. Maar toch zeiden we alle 3 zowat in koor. Wtf, waarom liepen we in godsnaam weg!!!!![]()
Nu kunnen we er nog wel eens om lachen, maar die avond tijdens het uitgaan was het toch vooral rond kijken en hopen![]()
ik zet een post neer en krijg een reactie daarop en het is gelijk slowchatquote:Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Mordreth het volgende:
Graag stoppen met de onzin en slowchat.
Zelfs @hotmail geprobeerd etc., anders spellen etc. maar doen het allemaal niet. Ze heeft me dus echt een niet-betaand mail gegevenquote:From : <postmaster@mail.hotmail.com>
Subject : Delivery Status Notification (Failure)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.quote:Op maandag 18 september 2006 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
heb je dr niet toegevoegd op msn? ik ken mensen waarbij de mail ook nooit aankomen maar ze kunnen wel msnen met dat adres
Als je iemand op msn aan wilt melden hoef je enkel zijn naam voor het @ in te voeren dus @hotmail.com kan je dan weglaten. Misschien dat je haar op die manier nog kan toevoegen?quote:Op maandag 18 september 2006 01:43 schreef MuKe het volgende:
[..]
Wanneer ik het probeer toe te voegen op msn zegt dat ding dat de mail geen "microsoft passport" heeft. Zonder pass kun je je niet aanmelden op msn dus lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |