Ken je dit spreekwoord?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de buurman die zooi in de slaapkamer neerzet ipv, veel logischer, de huiskamer, of de gang.
Als het niet klopt, is het goed gevonden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ken je dit spreekwoord?
Se non è vero, è ben trovato![]()
Ik ga er van uit dat het zoiets is als 'mi casa es su casa'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ken je dit spreekwoord?
Se non è vero, è ben trovato![]()
Wat slap van haar om meteen te vertrekken. Sjongejonge.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
We gaan het topic maar weer eens in leven brengen!
Meisje was alweer snel vertrokken uit de slaapkamer, en 10 minuten later uit huis.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik heb toen ik een jaar of 16/17 was met mijn dronken kop tegen een milf gezegd " hey jij ziet er mooi uit want je lijkt op mijn zus". Geen aanrader dit.
heerlijke dit!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Jo zegt ze dat is leuk. Zo heet mijn vriend ook![]()
ik heb de vorige topics gevolgt! je komt idd vaak langs haha! dit was eerste topic waar ik er zelf ook eentje had....quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al een aardige reputatie qua versier blunders.
oh ik heb nog een leuke van 2 weken geleden.quote:
ja en normaal gesproken heb ik ALTIJD iets te zeggen... nu was ik zo stil.. ik keek dat meisje aan... ik wist niks uit te brengen en ben maar afgedropen! meteen naar christel toe gegaan en een biertje geeist! dat was wel het minste om het goed te maken!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:51 schreef Klapdeur het volgende:
Jij stond daar natuurlijk al helemaal met het idee dat je de hemel in werd geprezen.![]()
Hahaahahaha deze is goud deze is goud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef rival het volgende:
ik heb trouwens nog een leuke van afgelopen vrijdag!
een vriend van me stond ruzie te maken met zijn vriendin (plus 2 vriendinnen daarvan) in de gang bij de wc's!
ik derbij met me nieuwsgierige kop vragen wat er aan de hand is natuurlijk!!
dus 1 van die vriendinnen... jah hij gaat met mijn zus en nu probeerde hij mij ook ook te versieren!
alle mannen zijn klootzakken.,.. dus ik zo van ho..zo zijn we niet allemaal... er zitten ook goede tussen hoor.. komt er net een vriendin van me langs dus ik roep haar... hey christel... zeg jij eens ff tegen deze dame dat ik wel een lieve jongen ben....
christel:' ja jordy is echt een hele lieve, maar die is homo!!!!!!
![]()
ik was zo verbouwereerd dat ik niks meer uit kon brengen....
Whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef rival het volgende:
ik heb trouwens nog een leuke van afgelopen vrijdag!
een vriend van me stond ruzie te maken met zijn vriendin (plus 2 vriendinnen daarvan) in de gang bij de wc's!
ik derbij met me nieuwsgierige kop vragen wat er aan de hand is natuurlijk!!
dus 1 van die vriendinnen... jah hij gaat met mijn zus en nu probeerde hij mij ook ook te versieren!
alle mannen zijn klootzakken.,.. dus ik zo van ho..zo zijn we niet allemaal... er zitten ook goede tussen hoor.. komt er net een vriendin van me langs dus ik roep haar... hey christel... zeg jij eens ff tegen deze dame dat ik wel een lieve jongen ben....
christel:' ja jordy is echt een hele lieve, maar die is homo!!!!!!
![]()
ik was zo verbouwereerd dat ik niks meer uit kon brengen....
Adres van de discotheek?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had.
Je had gewoon moeten zeggen: Ho eens, ik ken je pas net, niet te hard van stapel lopen he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
nou ja laat ik er ook eens 1 doen van pas geleden( heb effe andere namen gebruikt )
goed ik was op stap en het was 1 groot feest. De muziek was extreem goed en stil blijven stan ging echt niet lukken. AL snel had ik besloten dat ik op het podium moest gaan staan zoals altijd. Want podium dat is mijn plek!!!
Helemaal los aan het gaan 9 andere vrouwen op het podium geweldig. Alleen waren ze wel 16 dus niets voor mij met m'n 25 op dat moment.
Opeens spot ik links een meisje die er heel lief en leuk uit zag en ook helemaal los ging
Dus ik zeg tegen 2 vrienden die naast me stonden van. Gasten jullie die 16jarige dat is jullie doelgroep ik ga voor die. Ja vast als of je dat gaat lukken
Op het moment dat ik oog contact had maakte ik het gebaar van kom op het podium. En zo gezegt zo gedaan. HEERLIJK staan dansen met haar en wat staan lullen. Kom je hier vaak? Ja toch wel bla bla bla het standaart verhaal zeg maar.
Eind van de avond zeg ik van jo ik gaat er vandoor want ik moet morgen werken. ( het was 3 uur ) En om 7uur moest ik weer naast mijn bed staan. En het zou een drukke dag worden op het werk.
Zegt ze opeens van jo ik heet kim. Dus ik zeg leuke naam ik heet henk. Jo zegt ze dat is leuk. Zo heet mijn vriend ook![]()
heb je een hele avond staan dansen met haar op een podium en lekker tegen elkaar aan rijden je kent het wel. Zegt ze dit. Was een aardige klap in mijn bek![]()
ja klopt ja ik had zo veel scherpe opmerkingen kunnen makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef exec het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Ho eens, ik ken je pas net, niet te hard van stapel lopen he!
Maarja is het nu natuurlijk te laat voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |