nog maar een leuk blunder. Eerder leuk verhaal maar goed.
Ik was op stap ook weer de hele avond staan dansen super avond. De tent gaat dicht dus ik effe naar beneden effe zeiken. Een vriend van me die mee was ging ook mee en op een gegeven moment staan we onze handen te wassen. het leuk van die tent is dat als je lekker je handen staat te wassen de kans groot is dat je recht in de bek van een vrouw kijkt. Want haar wasbak zit precies tegen over die van jou en ze hebben er gewoon een gat in gemaakt.
Staat er opeens een leuke vrouw voor ons zeg
![]()
zegt ze van hey leuk kleurtje heb ik vandaag in mijn haar. Echt mooi zeg ( ik heb donker rood a kastanje bruin haar ) Dus ik zeg, zo dan mijn haar is lang geworden opeens
![]()
oh en ik heb mijn snor niet geschoren
![]()
Beetje staan lullen met haar en we lopen ondertussen naar boven waar haar vriendinnen ook stonden. Dus ook effe staan lullen maar die waren al niet blij zo te zien
Dus ik zeg jo gaan jullie nog iets doen dan? Ja naar huis zegt 1 van die vriendinnen. Dus ik zeg huis? HAHAHAHA het is 5uur dan ga je nog niet naar huis! Hoor ik achter me NOG LANGE NIET NOG LANGE NIET ( dronke vriend ) dus zeg van. Zijn jullie wel gezellig dan? Dansen jullie ook. Beter nog WAAR WAREN JULLIE DE HELE AVOND. Hoor ik opeens. Gast 2 meter voor ons de hele avond maar jij lette weer eens niet op
Ja zegt dat meisje ga je heen dan? Ja naar de la luna ( hele hele foute tent in den haag ) ga je mee dan? Ja leuk zegt ze. NEEEEEE die twee vriendinnen. Dat is een foute tent. Dus ik zeg van. HUH WAT? dus je zegt gewoon dat ik fout ben? Ja jij bent fout inderdaad ja. Zo zie je er ook uit en die tent is perfect geschikt voor je
![]()
maar dat leuke meisje zegt van nee nee ik wil mee! Mooi zeg ik jij gaat mee.
Nee zeggen die vriendinnen echt niet!!!! Dus ik zeg hey tutje 1 en tutje 2 ga lekker naar huis op de fiets als je thuis komt geef je moeder een kus en zeg dat je thuis bent. Maar laat je vriendin eens ECHT stappen.
lopen ze weg en trekken dat leuke meisje mee. Dus die roept nog bel me 0641 en toen stonden ze buiten dus ik er achter aan 85 hoor ik en ze stappen een taxi in
Heb ik dat god gloeiende
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group