abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 21:05:38 #276
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_45356025
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Heinekenner het volgende:

Ik heb gehuild die avond........
Gvd, ik viel bijna van me stoel..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 14 januari 2007 @ 21:09:38 #277
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_45356238
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Wuder het volgende:

[..]

Gvd, ik viel bijna van me stoel..
Sterk
  zondag 14 januari 2007 @ 21:11:53 #278
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45356377
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef GrupoBalanca het volgende:
Wat Black-Death zegt ^^
bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.
ik ben lief :)
pi_45357345
Leuk om te zien hoe dit topic altijd na Vrijdag en Zaterdag weer helemaal opleeft
pi_45358592
Geen recentelijke blunders gehad, maar was wel getuige van 1.

Bedrijfsfeestje altijd leuk. Dus we gingen met zn allen even wat drinken en een eten in een restaurantje. Op een gegeven moment gaat een collega van me een chick versieren. Nouja ik dacht ok het zal wel, ik zie straks wel hoe ver hij is gekomen. Dus ik loop door en ga verder praten met allerlei mensen die daar zijn. Kom ik op een gegeven moment terug, en kijk hoe het gaat met de versier poging van mn collega. Op dat moment bietst hij aan een ander vrouwtje 2 sigaretten om vervolgens haar er 1 aan te bieden waar ze zelf bij stond Twee seconde later, nadat ze die peuk had aangenomen draait ze zich om en zoent der vriend die daar naast die tafel stond. Nou ik heb op de grond gelegen
Lambo of Rekt
pi_45359572
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.
Komt goed
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:01:39 #282
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_45381161
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Komt goed
Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.

Ik haar maar drankjes geven in de hoop dat ze wat losser zou komen, krijgen we dit!

(En gaarne geen PWNAGE posten....)
haat het niet dan schaad het niet...
pi_45387470
quote:
Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Heinekenner het volgende:

[..]

Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.

Ik haar maar drankjes geven in de hoop dat ze wat losser zou komen, krijgen we dit!

(En gaarne geen PWNAGE posten....)
PWNAGE

Enigszins nerderig woordje is dat wel hoor.
pi_45389678
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..

Is dat een blunder?

ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenen (en ze wél hints gaf dat zij wél wilde)
Haleloeja
pi_45389761
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Heinekenner het volgende:
Ik draai 180 graden en begin als Lance Armstrong on steroids terug te fietsen... krijg ik een minuut later nog een berichtje: Ik heb al vervoer gevonden naar huis.... bleek ze door een andere gast opgepikt te zijn...

Ik heb gehuild die avond........
Haleloeja
pi_45404924
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:

[..]

En hoe was ie? Nog blunders gescoord?

De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.
Wat denk je hiervan:
Jaren gelden op een verjaardagsfeest van een maat.
Beetje (erg veel) gedronken en aan het einde van het feest naar huis willen gaan, wordt ik op dat moment geroepen door die maat.
Ik ga naar die maat toe en krijg van hem te horen dat er een meid mij wel zag zitten, ik kijk in de richting die hij aanwijst en zie 2 meiden zitten.
Zeg ik met mijn aangeschoten kop: nah geen zin, ik ga naar huis om te pitten

Zie ik 3 dagen later die maat van mij weer, laat hij foto's van het feestje zien en vraagd of ik me nog kan herinneren dat er een meid op dat feest was die mij wel zag zitten, waarop ik antwoord dat mij wel zoiets bijstaat.
Laat die maat een foto zien waar zij opstaat, blijkt het de meid te zijn waar ik die avond een geruime tijd mee heb staan praten en die ik lekker vond

ik heb haar trouwens nooit meer gezien
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45405220
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef Die_Rooie het volgende:
blunder of niet maar ik vond hem sterk....

ik sta in de kroeg... alweer bijna lam komt er ineens een leuke meid binnen wat weer een kennis of nichtje is van een van mn maten en sta zo ff met dr te praten en gelijk wat te bestellen en vraag zo terwijl ze een leeg glas in dr hand had wil je ook wat??
krijg ik de vraag terug: mag dat dan?? ..... enige wat ik toen nog kon zeggen: weet ik niet zijn je ouders in de buurt?? moet je het ff vragen....
schat dat ze een jaar of 20 was...en zo dom....
elke keer als ik nu bij het benzinestation komt waar ze werk kijkt ze me een beetje scheef aan
Zou een actie van mij kunnen zijn
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45409455
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenen (en ze wél hints gaf dat zij wél wilde)
Ken die meid nu maandje ofzo en heb wel een oogje op der, en zoenbaar is ze zeker..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:15:12 #289
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_45436907
Dit is er een van al een tijd terug, maar wel erg. Een vriend van me had een vriendin en die nam een keer op een feestje een vriendin mee. Die avond een beetje mee gepraat, was niet echt iets bijzonders. De volgende dag had ik haar gesproken op msn en toen klikte het wel goed. Vervolgens hadden we ergens afgesproken met nog wat vrienden en vriendinnen, en was wel gezellig enzo. Nou, daarna nog een keertje 's avonds afgesproken met wat mensen en toen hadden we besloten dat we met z'n tweeën nog even zouden blijven.
Toen hadden we nog even gezellig zitten (liggen ) kletsen en toen zouden we nog even naar haar huis gaan omdat haar ouders toch niet thuis waren. Daar eenmaal aangekomen zag ik zo'n apparaatje zien om je buikspieren mee te trainen. Dus ik daar op zitten / liggen omdat ik wel even mijn buikspieren zou laten zien.
Ze ging vervolgens op m'n schoot zitten om ze te voelen ( ). Nou, alles goed en wel, ik wilde weer op de bank gaan zitten om wat dan ook te doen. Dus ik kom omhoog en en ik zet dus weer wat kracht op mijn buikspieren, en ik spuw er ineens een dikke scheet uit . Hij kwam echt uit het niets, en erg blij was ze er niet mee dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Later wel om kunnen lachen, en ze was wel een goede vriendin gebleven, maar er verder als wat fritselen ben ik niet gekomen.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_45437475
Die scheten blijven toch dwarszitten af en toe geloof ik Heb het zelf ook wel een paar keer op verkeerde momenten gehad. Zit je met een stel vrienden(jongens en MEISJES) te praten, en net op het moment dat het stil is floept er wat uit.

Goed, nu de 'blunder':
Het was op vakantie en ik had al een tijdje met een (echt mooi)meisje staan praten, kortom het zag er wel naar uit dat het wat zou worden, want ze had al gevraagd of ik met haar mee naar haar tent wilde. Komt er opeens een 'vriend' naar me toe, zegt ie doodleuk: 'He, je vriendin is je aan het zoeken'( die ik dus niet heb). Ik nog proberen uitteleggen aan dat meisje dat het een grapje was, maar die was er al snel vandoor.
Vriend vertelde achteraf dat ie het wel lollig vond....

Was dus eigenlijk meer een blunder van die vriend, maar hij wordt zo vaak uitgelachen om ze (lelijke) chickies, dus vooruit.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:04:28 #291
11102 knep
Mountainfreak
pi_45438684
Wat een mongool zeg , je hebt hem toch wel teruggepakt?
pi_45442649
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef knep het volgende:
Wat een mongool zeg , je hebt hem toch wel teruggepakt?
En hard!! Zoiets flik je toch niet bij je vrienden.. Hij was zeker jaloers.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45446328
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Dit is er een van al een tijd terug, maar wel erg. Een vriend van me had een vriendin en die nam een keer op een feestje een vriendin mee. Die avond een beetje mee gepraat, was niet echt iets bijzonders. De volgende dag had ik haar gesproken op msn en toen klikte het wel goed. Vervolgens hadden we ergens afgesproken met nog wat vrienden en vriendinnen, en was wel gezellig enzo. Nou, daarna nog een keertje 's avonds afgesproken met wat mensen en toen hadden we besloten dat we met z'n tweeën nog even zouden blijven.
Toen hadden we nog even gezellig zitten (liggen ) kletsen en toen zouden we nog even naar haar huis gaan omdat haar ouders toch niet thuis waren. Daar eenmaal aangekomen zag ik zo'n apparaatje zien om je buikspieren mee te trainen. Dus ik daar op zitten / liggen omdat ik wel even mijn buikspieren zou laten zien.
Ze ging vervolgens op m'n schoot zitten om ze te voelen ( ). Nou, alles goed en wel, ik wilde weer op de bank gaan zitten om wat dan ook te doen. Dus ik kom omhoog en en ik zet dus weer wat kracht op mijn buikspieren, en ik spuw er ineens een dikke scheet uit . Hij kwam echt uit het niets, en erg blij was ze er niet mee dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Later wel om kunnen lachen, en ze was wel een goede vriendin gebleven, maar er verder als wat fritselen ben ik niet gekomen.
Haha

Ik geloof er trouwens niks van dat het alleen door die scheet niks is geworden
pi_45448771
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef FunkJump het volgende:
Die scheten blijven toch dwarszitten af en toe geloof ik Heb het zelf ook wel een paar keer op verkeerde momenten gehad. Zit je met een stel vrienden(jongens en MEISJES) te praten, en net op het moment dat het stil is floept er wat uit.

Goed, nu de 'blunder':
Het was op vakantie en ik had al een tijdje met een (echt mooi)meisje staan praten, kortom het zag er wel naar uit dat het wat zou worden, want ze had al gevraagd of ik met haar mee naar haar tent wilde. Komt er opeens een 'vriend' naar me toe, zegt ie doodleuk: 'He, je vriendin is je aan het zoeken'( die ik dus niet heb). Ik nog proberen uitteleggen aan dat meisje dat het een grapje was, maar die was er al snel vandoor.
Vriend vertelde achteraf dat ie het wel lollig vond....

Was dus eigenlijk meer een blunder van die vriend, maar hij wordt zo vaak uitgelachen om ze (lelijke) chickies, dus vooruit.
hahahah, geniale opmerking daar kun je je toch wel uitlullen man

tevens een tvp, wat een topic reeks
pi_45451206
Mijn blunder (paar maandjes geleden):

We stonden mooi met zn allen aan de bar bier te drinken tot een maat op het geniale idee kwam om eens te gaan kijken wat voor vrouwelijk schoon er in de disco rondliep. Ik was de enige die dit een geniaal idee vond dus liepen we met ze tweeën te zoeken, de andere 3 maten bleven aan de bar staan bierdrinken. Al gauw viel ons oog op een groepje meiden, waarvan me maat er 1tje wel leuk vond en ik zag er ook een leuke tussen.

Dus hij ging naar zijn prooi toe, ik naar de mijne. Het meisje bleek een beetje verlegen, maar toch was ze duidelijk geïnteresseerd. Na een tijdje praten kreeg ik haar msn en ze bleef me maar vragen stellen. Ik vond het wel eventjes welletjes geweest (zo mooi was ze nou ook weer niet en het is een kleine disco, oftewel je komt haar nog wel een keer tegen).

Dus aangekomen bij de 'bar-maten' gingen er behoorlijk wat biertjes naar binnen tot ik zwaar-aangeschoten/dronken was. Toen kwam dat groepje meiden ook naar de bar toe, en zag ik dat mijn maat al beet had. Ik kon dus niet achterblijven, dus liep ik naar mijn prooi toe. Eerst een beetje dansen (wat niet echt geweldig ging met zoveel bier op) en vervolgens probeerde ik haar te zoenen. Wat ik dus niet door had was dat ze telkens haar hoofd wegdraaide. Na ongeveer 5 pogingen, waarbij ze dus telkens haar hoofd wegdraaide, zei er eindelijk een stemmetje in me hoofd; "hé ze wil niet zoenen". Dus draaide ik mij maar om, stonden mijn 3 'bar-maten' een meter achter mij met een gígántísche smile. Dat plaatje zal ik nóóit vergeten, zag er ongeveer zo uit:

Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
  woensdag 17 januari 2007 @ 22:02:24 #296
11102 knep
Mountainfreak
pi_45453211
Ken het schouwspel
pi_45457087
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
[knip]

Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
Je ego verbood je dit niet te melden he.
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:50:05 #298
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_45464147
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef Moja het volgende:

[..]

Haha

Ik geloof er trouwens niks van dat het alleen door die scheet niks is geworden
Een relatie sowieso niet, maar er had nog wel wat kunnen gebeuren zeg maar
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_45481420
Meer verhalen?
pi_45482242
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:59 schreef riX- het volgende:

[..]

hahahah, geniale opmerking daar kun je je toch wel uitlullen man

tevens een tvp, wat een topic reeks
Dat probeerde ik ook wel, maar hij zei het precies op een verkeerd moment. Nouja, er was nog meer vrouwelijk volk op vakantie, dus dat is nog wel goedgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')