bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.quote:
Komt goedquote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
bel haar dan alsnog dat je het een gezeillige avond met haar vond en of ze nog een keer wil afspreken.
Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.quote:
PWNAGEquote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Jaja, maar het vervelende eigenlijk is dat ze met die gast die haar thuis heeft gebracht heeft lopen tongrollen.![]()
Ik haar maar drankjes geven in de hoop dat ze wat losser zou komen, krijgen we dit!![]()
(En gaarne geen PWNAGE posten....)
ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Een smsje krijgen van een meid na een feest dat ze me bedankt voor de drankjes maar dat ze het jammer vind dat ik haar hints niet opvatte en haar niet zoende..
Is dat een blunder?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Heinekenner het volgende:
Ik draai 180 graden en begin als Lance Armstrong on steroids terug te fietsen... krijg ik een minuut later nog een berichtje: Ik heb al vervoer gevonden naar huis.... bleek ze door een andere gast opgepikt te zijn...
Ik heb gehuild die avond........
Wat denk je hiervan:quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
[..]
En hoe was ie? Nog blunders gescoord?
De enige blunders die ik ooit begaan heb is nooit zien als er interesse bestond. En daar dus pas veel te laat achter komen.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef Die_Rooie het volgende:
blunder of niet maar ik vond hem sterk....
ik sta in de kroeg... alweer bijna lam komt er ineens een leuke meid binnen wat weer een kennis of nichtje is van een van mn maten en sta zo ff met dr te praten en gelijk wat te bestellen en vraag zo terwijl ze een leeg glas in dr hand had wil je ook wat??
krijg ik de vraag terug: mag dat dan?? ..... enige wat ik toen nog kon zeggen: weet ik niet zijn je ouders in de buurt?? moet je het ff vragen....
schat dat ze een jaar of 20 was...en zo dom....
elke keer als ik nu bij het benzinestation komt waar ze werk kijkt ze me een beetje scheef aan
Ken die meid nu maandje ofzo en heb wel een oogje op der, en zoenbaar is ze zeker..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ligt eraan, als ze 'zoenbaar' was dan wél.. 'k heb ook wel eens een meisje (die ik al wat langer kende) drinken gegeven waarmee ik niet wilde zoenen(en ze wél hints gaf dat zij wél wilde)
En hard!! Zoiets flik je toch niet bij je vrienden.. Hij was zeker jaloers.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef knep het volgende:
Wat een mongool zeg, je hebt hem toch wel teruggepakt?
![]()
Hahaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Dit is er een van al een tijd terug, maar wel erg. Een vriend van me had een vriendin en die nam een keer op een feestje een vriendin mee. Die avond een beetje mee gepraat, was niet echt iets bijzonders. De volgende dag had ik haar gesproken op msn en toen klikte het wel goed. Vervolgens hadden we ergens afgesproken met nog wat vrienden en vriendinnen, en was wel gezellig enzo. Nou, daarna nog een keertje 's avonds afgesproken met wat mensen en toen hadden we besloten dat we met z'n tweeën nog even zouden blijven.
Toen hadden we nog even gezellig zitten (liggen) kletsen en toen zouden we nog even naar haar huis gaan omdat haar ouders toch niet thuis waren. Daar eenmaal aangekomen zag ik zo'n apparaatje zien om je buikspieren mee te trainen. Dus ik daar op zitten / liggen omdat ik wel even mijn buikspieren zou laten zien.
Ze ging vervolgens op m'n schoot zitten om ze te voelen (). Nou, alles goed en wel, ik wilde weer op de bank gaan zitten om wat dan ook te doen. Dus ik kom omhoog en en ik zet dus weer wat kracht op mijn buikspieren, en ik spuw er ineens een dikke scheet uit
. Hij kwam echt uit het niets, en erg blij was ze er niet mee
dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Later wel om kunnen lachen, en ze was wel een goede vriendin gebleven, maar er verder als wat fritselen ben ik niet gekomen.
hahahah, geniale opmerkingquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef FunkJump het volgende:
Die scheten blijven toch dwarszitten af en toe geloof ikHeb het zelf ook wel een paar keer op verkeerde momenten gehad. Zit je met een stel vrienden(jongens en MEISJES) te praten, en net op het moment dat het stil is floept er wat uit.
Goed, nu de 'blunder':
Het was op vakantie en ik had al een tijdje met een (echt mooi)meisje staan praten, kortom het zag er wel naar uit dat het wat zou worden, want ze had al gevraagd of ik met haar mee naar haar tent wilde. Komt er opeens een 'vriend' naar me toe, zegt ie doodleuk: 'He, je vriendin is je aan het zoeken'( die ik dus niet heb). Ik nog proberen uitteleggen aan dat meisje dat het een grapje was, maar die was er al snel vandoor.
Vriend vertelde achteraf dat ie het wel lollig vond....![]()
Was dus eigenlijk meer een blunder van die vriend, maar hij wordt zo vaak uitgelachen om ze (lelijke) chickies, dus vooruit.
Je ego verbood je dit niet te melden he.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef riX- het volgende:
[knip]
Een week later mn blauwtje toch nog recht gezet
Een relatie sowieso niet, maar er had nog wel wat kunnen gebeuren zeg maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef Moja het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat het alleen door die scheet niks is geworden
Dat probeerde ik ook wel, maar hij zei het precies op een verkeerd moment. Nouja, er was nog meer vrouwelijk volk op vakantie, dus dat is nog wel goedgekomen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:59 schreef riX- het volgende:
[..]
hahahah, geniale opmerkingdaar kun je je toch wel uitlullen man
tevens een tvp, wat een topic reeks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |