abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40790206
*update*

Tiscali heeft het probleem opgelost, waar telefoon geen oplossing bood kwam het forum als uitkomst.

-----------------------------------------------------

Mijn vriend had dit al ergens anders gepost maar vond het niet onbelangrijk het ook jullie te laten weten:

Na kritisch te zijn over een probleem met mijn tiscali aansluiting maar wel antwoord te geven op het geen dat mij kritisch maakte op het volgende topic.....

http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=2490

Kreeg ik een waarschuwing omdat mensen blijkbaar niet mogen weten dat Tiscali bepaalde problemen niet serieus neemt....

http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=2493

Houdt hier rekening mee mocht je denken aan een Tiscali abonnement.

Ik geef toedat er na een tijdje giftige dingen gezegd worden. MAar pas nadat er niemand op de feiten ingaan.

Probleem:
slecht internet

stap 1:
viruschecker/spywarechecker/registryscanner er overheen laten gaan om te kijken of het aan mijn machine ligt (geen problemen gevonden)

Stap2:
Google, geeft aan dat meerder mensen dit probleem hebben en relateren het aan de DNS server. Geven aan dat door hem van automatisch af te halen en er zelf een nummer in te geven het probleem wordt opgelost.

Bij mij werkte stap 2 direct en dat heb ik al zo vaak moeten herhalen maar mensen lopen daar omheen blijkbaar..... Dan verliest een mens moed...

[ Bericht 8% gewijzigd door SailorMoon op 14-08-2006 14:07:14 ]
pi_40790264
Ik heb juist je ervaring op dat forum dat je goed geholpen wordt. Alleen gaan sommige mensen onredelijk doen....
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790286
Hehe, het is me wat.
pi_40790314
het vervelendste is dat sommige mensen gaan reageren die pro Tiscali zijn en totaal het probleem zelf ontwijken... Vermoed dat het gewoon tiscali medewerkers zijn... Erg zwak....
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:42:35 #5
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_40790324
Ik vind je best onredelijk tov de mensen die je willen helpen in dat topic.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_40790388
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef SailorMoon het volgende:
het vervelendste is dat sommige mensen gaan reageren die pro Tiscali zijn en totaal het probleem zelf ontwijken... Vermoed dat het gewoon tiscali medewerkers zijn... Erg zwak....
Ik heb het gelezen, je zit een beetje kansloos te schelden daar. Terwijl het helemaal niet aan de DNS van Tiscali hoeft te liggen.

Daar zitten een aantal mensen die niks met Tiscali te maken hebben, en proberen je te helpen. En vervolgens weet je (of je vriend) het allemaal beter.

Sorry, daar zakt echt me broek vanaf.

Ik vind Tiscali heel coulant, ik had je een ipban gegeven en je contract opgezegt
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790403
Hehe, heb zelf ook Tiscali, en had eerst dezelfde problemen. Nu al een half jaar een alternatieve DNS server ingesteld, en alles loopt als een zonnetje!

Toch vreemd trouwens dat bij tiscali DNS servers geen DNS servers zijn
I am the one I am the one
The godlike terror train
The superior, artificial brain
Feel free to call me Blaine
pi_40790405
Tiscali
pi_40790410
tis niet mijn post. Maar ik ben ongetwijfeld niet objectief .Maar kijk eens hoe ze ECHT proberen te helpen. Dat doen ze helemaal niet en ze weten het dondersgoed.
pi_40790428
terecht dat je daar niet meer mag posten.

Als je zo tegen iedereen tekeer gaat die wat proberen te helpen.

Je komt ook niet eens met voorbeelden van je probleem. Je zegt gewoon maar keihard dat hun DNS niet deugt.
In de ban van de mods.
pi_40790429
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef The_Man het volgende:
Hehe, heb zelf ook Tiscali, en had eerst dezelfde problemen. Nu al een half jaar een alternatieve DNS server ingesteld, en alles loopt als een zonnetje!

Toch vreemd trouwens dat bij tiscali DNS servers geen DNS servers zijn
BEdankt voor de bevestiging.
pi_40790456
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef The_Martian het volgende:
Zat ik me inderdaad ook al te bekijken.
Ik vin het dan ook niet zo vreemd dat je er af gekickt word.
Al kan ik je gedrag wel indenken.
pi_40790465
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef rihago het volgende:
terecht dat je daar niet meer mag posten.

Als je zo tegen iedereen tekeer gaat die wat proberen te helpen.

Je komt ook niet eens met voorbeelden van je probleem. Je zegt gewoon maar keihard dat hun DNS niet deugt.
pagina's die niet inladen, msn dat niet wil opstarten, email die niet binnen wil komen? Hallo?

DNS adres invullen wat eerst niet nodig was? Plost doet alles het? Meerdere meldingen op internet en hier?

Wat wil je nog meer?
pi_40790469
Het vreemde is...

waarom hebben alle klanten daar dan geen last van?

Als een DNS server niet doet wat hij moet doen is hij heus niet selectief met klanten hoor.
In de ban van de mods.
pi_40790479
Niemand gaat in op het feitelijke probleem dat met een handeling wordt opgelost? Hoe duidelijk willen de mensen het hebben? Best frustrerend.
pi_40790493
Lol, wat een chagrijnige mensen. En dan nog als er bij de abuse mail staat dat publicering op internet niet op prijs gesteld wordt dan begint er wat mij betreft iets te stinken?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40790494
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

pagina's die niet inladen, msn dat niet wil opstarten, email die niet binnen wil komen? Hallo?

DNS adres invullen wat eerst niet nodig was? Plost doet alles het? Meerdere meldingen op internet en hier?

Wat wil je nog meer?
Heb je je eigen pc wel eens gescanned op troep? (spyware, adware, virussen, etc etc.)
In de ban van de mods.
pi_40790518
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef rihago het volgende:
Het vreemde is...

waarom hebben alle klanten daar dan geen last van?

Als een DNS server niet doet wat hij moet doen is hij heus niet selectief met klanten hoor.
Eerlijke vraag waar ik ook geen antwoord op heb. Ik wil ook niet onnodig in discussie en je hebt hier ook een punt. Maar ik ben zeker niet de enige wil ik zeggen terwijl de rest op dat forum het er makkelijk van tafel veegt. Daarmee help je mensen niet vind ik.
pi_40790520
is die petertje in dat verhaal mss jan peter balkenellende???

probleem is vaak dat dit soort problemen veel oorzaken kunnen hebben. ook dns servers maar niet perse alleen. tis moeilijk te doorgronden en voor de enduser vaak een irritant probleem.
pi_40790543
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:50 schreef rihago het volgende:

[..]

Heb je je eigen pc wel eens gescanned op troep? (spyware, adware, virussen, etc etc.)
Absoluut. Dacht ook eerst dat het daaraan lag. registryscan, adawarescan, AVG scan. Zonder problemen...

Maar het probleem was dus opgelost na het invoeren van dat DNS adres. Kortom het probleem en de oplossing lagen overduidelijk daar. Dat antwoord heb ik online gevonden bij mensen die hetzelfde probleem hadden.
pi_40790558
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:45 schreef mhr-zip het volgende:

[..]
Daar zitten een aantal mensen die niks met Tiscali te maken hebben, en proberen je te helpen. En vervolgens weet je (of je vriend) het allemaal beter.
Helpen? Driehonderd keer vragen wat de symptonen zijn terwijl dat al in zijn eerste post stond noem jij helpen?
The godlike terror train
pi_40790559
Ik vind je ook onredelijk en zeker niet vriendelijk naar degenen die je proberen te vragen naar het échte probleem. Er zijn er een paar die elke dag mensen helpen daar en daar ga je dan zo tegen tekeer ?

Leuk dat deze oplossing voor jou werkte, maar zoals rihago al zei : een DNS server is niet selektief met z'n klanten. Er zal toch heus wel iets anders mis (geweest) zijn.
En als je nu eens op een normale wijze had gereageerd waren we daar allang achter geweest.

Ik ben tevreden over Tiscali, en het forum is een heel goed middel om evt. problemen te verhelpen.
pi_40790576
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:51 schreef 19patje72 het volgende:
is die petertje in dat verhaal mss jan peter balkenellende???

probleem is vaak dat dit soort problemen veel oorzaken kunnen hebben. ook dns servers maar niet perse alleen. tis moeilijk te doorgronden en voor de enduser vaak een irritant probleem.
Kan ook aan doorgifte van modem liggen (firmware) en als je het dan handmatig instelt, dan is het probleem ook opgelost.

Verder kan het ook aan je windows liggen. Mja, dat zullen we nooit weten. Want users die alleen zeiken, maar geen oplossing willen....
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790624
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Kan ook aan doorgifte van modem liggen (firmware) en als je het dan handmatig instelt, dan is het probleem ook opgelost.

Verder kan het ook aan je windows liggen. Mja, dat zullen we nooit weten. Want users die alleen zeiken, maar geen oplossing willen....
Ik gaf al aan dat de oplossing werd gevonden in enkel dat dns adres in te geven... De rest "lijkt" me dan irrelecant, vooral als het ook het antwoord was voor andere klanten die problemen hadden.
pi_40790672
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef The_Man het volgende:

[..]

Helpen? Driehonderd keer vragen wat de symptonen zijn terwijl dat al in zijn eerste post stond noem jij helpen?
soulmate! *cries out of happyness**
pi_40790673
accepteert missschien?
pi_40790681
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:56 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

Ik gaf al aan dat de oplossing werd gevonden in enkel dat dns adres in te geven... De rest "lijkt" me dan irrelecant, vooral als het ook het antwoord was voor andere klanten die problemen hadden.
Dat is misschien wel een tijdelijke oplossing. Maar niet DE oplossing van jouw probleem.

Wat je nu dus doet is het eigenlijke probleem niet oplossen. maar omzeilen.
In de ban van de mods.
pi_40790695
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
accepteert missschien?
Ik heb nederlands gehebt maad hebt niet veel gehielpt

Probeerde dat nog te wijzigen maar titelwijziging zit er niet bij in de edit
pi_40790698
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:56 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

Dan nog hoeft het niet aan hun DNS te liggen
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790703
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:58 schreef rihago het volgende:

[..]

Dat is misschien wel een tijdelijke oplossing. Maar niet DE oplossing van jouw probleem.

Als in het omzeilen van de DNS server van Tiscali?
The godlike terror train
pi_40790727
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef SailorMoon het volgende:
Niemand gaat in op het feitelijke probleem dat met een handeling wordt opgelost? Hoe duidelijk willen de mensen het hebben? Best frustrerend.
Er spelen hier 2 dingen
1) er is een probleem en dat moet opgelost worden. Daar ga ik verder niet op in, omdat ik er te weinig verstand van hebben.

2) je houding op dat forum is beneden peil. Ik kan me volledig voorstellen dat ze je daar blokkeren. Zolang mensen niet exact zeggen wat jij wil dat ze zeggen, krijgen ze te horen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien. Ik snap werkelijk niet dat je hier een topic over opent op Fok! Tenzij je graag te koop loopt met je tekortkomingen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_40790747
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef The_Man het volgende:

[..]

Als in het omzeilen van de DNS server van Tiscali?
Ja en dan gaan klagen bij Tiscali. Maar niet aangeven waar het fout gaat. of wat er fout gaat.
nee gewoon gaan blaten dat ze maar een andere DNS server in moeten voeren.
Hiermee zul je dus nooit het probleem op kunnen lossen.
In de ban van de mods.
pi_40790765
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef The_Martian het volgende:
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:03:57 #34
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40790827
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Er spelen hier 2 dingen
1) er is een probleem en dat moet opgelost worden. Daar ga ik verder niet op in, omdat ik er te weinig verstand van hebben.

2) je houding op dat forum is beneden peil. Ik kan me volledig voorstellen dat ze je daar blokkeren. Zolang mensen niet exact zeggen wat jij wil dat ze zeggen, krijgen ze te horen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien. Ik snap werkelijk niet dat je hier een topic over opent op Fok!
Causaliteit....dat is 't.
pi_40790832
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:58 schreef rihago het volgende:

[..]

Ik wil ook dolgraag het antwoord weten...... Ben ook met je eens dat dit niet HET middel is. Maar het probleem is wel spontaan onstaan zonder dat ik iets aan het doen was in de instellingen. Daar boven op vond dat er melding van gemaakt moest worden en daarbij wou ik wel de mensen met hetzelfde probleem het tijdelijke oplapmiddel niet misgunnen.

Het is niet een probleem dat enkel bij mij voorkwam wil ik er bijzeggen en ook niet de enige die dat precies op dat moment kreeg. Dus in mijn beleving moet het probleem bij Tiscali liggen. Een 30ct per minuut helpdesk is niet iets dat je constant wil bellen. Los hiervan maakten ook meerdere op andere fora het duidelijk dat het niet serieus genomen werd door Tiscali dus leek het me het beste om het in hun eigen voortuin te leggen, meer kans dat ze er toch iets gaan doen en ze weten dat dan mensen meelezen.

Op die manier wou ik het omzeilen niet serieus genomen te worden.
pi_40790874
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef rihago het volgende:

[..]

Ja en dan gaan klagen bij Tiscali. Maar niet aangeven waar het fout gaat. of wat er fout gaat.
nee gewoon gaan blaten dat ze maar een andere DNS server in moeten voeren.
Hiermee zul je dus nooit het probleem op kunnen lossen.
Ik ben er overduidelijk in..... slechte verbinding op vele fronten en opgelost door dns te veranderen...

Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
pi_40790940
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Er spelen hier 2 dingen

2) je houding op dat forum is beneden peil. Ik kan me volledig voorstellen dat ze je daar blokkeren. Zolang mensen niet exact zeggen wat jij wil dat ze zeggen, krijgen ze te horen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien. Ik snap werkelijk niet dat je hier een topic over opent op Fok! Tenzij je graag te koop loopt met je tekortkomingen.
Ik loop graag te koop met tekortkomingen aan goede antwoorden.

Lees nu eens echt de eerste paar posts. Zie je daar echte antwoorden op het echte probleem?
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:08:05 #38
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_40790941
Ik vind dat je als een dolle stier tekeer gaat daar. Niet constructief of wat dan ook. En hier ga je op de zelfde voet verder. Als iemand een andere mening heeft dat jij, is het niet meteen je ergste vijand hoor.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_40790963
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:08 schreef Duvel het volgende:
Ik vind dat je als een dolle stier tekeer gaat daar. Niet constructief of wat dan ook. En hier ga je op de zelfde voet verder. Als iemand een andere mening heeft dat jij, is het niet meteen je ergste vijand hoor.
zie hier niemand als mijn vijand. Maar het probleem was duidelijk maar daar wordt overduidelijk niet op ingegaan. Alsof het alleen mijn probleem is en mijn fout. Mensen worden dan wel eens giftig.

Ook een boel vragen worden gesteld die niet relevant zijn. Ik wil enkel dat de mensen ontopic blijven op zo'n forum.
pi_40790988
Ik heb ongeveer zes weken geleden een klacht naar de Tiscali-helpdesk gestuurd. Ik heb hier nooit antwoord op gekregen. En dan willen ze nog weten waarom ik mijn abonnement opzeg.
pi_40791027
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

zie hier niemand als mijn vijand. Maar het probleem was duidelijk maar daar wordt overduidelijk niet op ingegaan. Alsof het alleen mijn probleem is en mijn fout. Mensen worden dan wel eens giftig.
Jouw probleem was duidelijk idd... DNS werkt niet goed.

Maar dat heeft ook een oorzaak. En daar proberen mensen achter te komen en als je dan met zulke reacties komt wordt je idd geblocked en mag je het zelf verder uitzoeken.
In de ban van de mods.
pi_40791054
Misschien is het wel handig om aan te kaarten dat alle FOK! mails richting tiscali adressen gewoon niet aankomen omdat ze waarschijnlijk gezien worden als spam. En dus nooit de klanten bereiken, waardoor wij alle aanmeldingen van tiscali adressen handmatig moeten bevestigen. Ook passmailer mails komen niet aan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40791083
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:12 schreef Lucille het volgende:
Misschien is het wel handig om aan te kaarten dat alle FOK! mails richting tiscali adressen gewoon niet aankomen omdat ze waarschijnlijk gezien worden als spam. En dus nooit de klanten bereiken, waardoor wij alle aanmeldingen van tiscali adressen handmatig moeten bevestigen. Ook passmailer mails komen niet aan.
lekker rustig
In de ban van de mods.
pi_40791095
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:12 schreef Lucille het volgende:
Hierover heb ik een ellenlange mailwisseling met Tiscali gehad. Ze hebben het gepresteerd om mij VIJF KEER dezelfde standaardmail terug te sturen, zonder verder in te gaan op wat er werkelijk in mijn mail stond. Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven.
pi_40791130
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:37 schreef SailorMoon het volgende:
Mijn vriend had dit al ergens anders gepost maar vond het niet onbelangrijk het ook jullie te laten weten:

Na kritisch te zijn over een probleem met mijn tiscali aansluiting maar wel antwoord te geven op het geen dat mij kritisch maakte op het volgende topic.....

http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=2490

Kreeg ik een waarschuwing omdat mensen blijkbaar niet mogen weten dat Tiscali bepaalde problemen niet serieus neemt....

http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=2493

Heftig, dit is niet normaal. Ik heb het doorgelezen en het lijkt erop dat jouw mond gesnoerd wordt. Dat mag niet.
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:17:02 #46
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_40791167
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef Integrity het volgende:

[..]

Heftig, dit is niet normaal. Ik heb het doorgelezen en het lijkt erop dat jouw mond gesnoerd wordt. Dat mag niet.
Dat mag wel. Het is hun forum. 't Gaat hier net zo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_40791208
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat mag wel. Het is hun forum. 't Gaat hier net zo.
Dat begrijp ik wel, maar plaats het mag niet dan eens naar een moreel standpunt: Het zou niet mogen. De titel klopt en TS heeft echt een punt.
pi_40791218
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:11 schreef rihago het volgende:

[..]

Jouw probleem was duidelijk idd... DNS werkt niet goed.

Maar dat heeft ook een oorzaak. En daar proberen mensen achter te komen en als je dan met zulke reacties komt wordt je idd geblocked en mag je het zelf verder uitzoeken.
Ik werd geblocked om mijn allereerste bericht door Tiscali.....

Het werd giftig was NA het ontwijken van het feitelijke probleem. Je voelt je dan niet seireus genomen snappie? Als je Tiscali's punt ook leest had de rest er niets of weinig mee te maken. Ze willen dit niet openbaar. Maar een op een nemen ze je weer niet serieus
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:19:08 #49
51024 Esco
Ondertitel
pi_40791228
quote:
Wat denk je zelf, ik peins er niet over, geen haar op mijn hoofd, nooit van mijn leven, al krijg ik geld toe!
Duidelijk genoeg?

Tiscali
Signature
pi_40791276
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hierover heb ik een ellenlange mailwisseling met Tiscali gehad. Ze hebben het gepresteerd om mij VIJF KEER dezelfde standaardmail terug te sturen, zonder verder in te gaan op wat er werkelijk in mijn mail stond. Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven.
Dat is wel heel erg. Bljkbaar snappen ze niet eens dat ze uberhaupt een mailfilter probleem hebben.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40791311
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:18 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

Het werd giftig was NA het ontwijken van het feitelijke probleem. Je voelt je dan niet seireus genomen snappie? Als je Tiscali's punt ook leest had de rest er niets of weinig mee te maken. Ze willen dit niet openbaar. Maar een op een nemen ze je weer niet serieus
Volgens mij wordt je geblockt, doordat je die mail had gepost. En door bleef zeuren.
Iemand Fien soms gezien?
pi_40791340
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:18 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

nou vind ik een 2e post (nadat er om meer uitleg wordt gevraagd en een post met wat misschien de oorzaak kan zijn) met
quote:
Jongens als ik duidelijk maak dat door enkel de dns te veranderen alles op kon lossen dan is dat gewoon eerlijk en duidelijk. Kortom blijf on topic op de duidelijk aangegeven feiten.

Daarnaast is Google erg duidelijk in zijn resultaten als je het volgende ingeeft:

dns probleem tiscali
echt zo'n instelling van jullie moeten jullie bek houden. ik weet het beter.
In de ban van de mods.
pi_40791348
Laat ik wel even zo eerlijk zijn dat voor de rest onze ervaringen met Tiscali wel positief zijn maar daarom viel dit nogal koud op ons dak.

Verbindingen normaal stabiel en lekker snel, zelden even geen internet (1x in de 2 maanden een halfuurtje). Maar voel me hierdoor samen met anderen erg opzij geduwt met hun "ik heb er geen last van dus jouw probleem"
pi_40791370
Eigenlijk vraag ik me af wanneer je contract afloopt, er zijn immers ook providers die hun zaakjes anders regelen.
* * * * *
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:24:30 #55
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_40791384
ze hebben ook nog een probleem met www.mac.com... en mac-email... ze proberen t op te lossen maar voorlopig kan ik dus geen email lezen thuis... yuk.... je we proberen er iets aan te doen... t schiet voorlopig niet op... ach... rustig blijven.... en elders gaan internetten dan maar... voorlopig...
beer
pi_40791728
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:23 schreef rihago het volgende:

[..]

nou vind ik een 2e post (nadat er om meer uitleg wordt gevraagd en een post met wat misschien de oorzaak kan zijn) met
[..]

echt zo'n instelling van jullie moeten jullie bek houden. ik weet het beter.
Dat was niet de intentie. De intentie was "ik heb een serieus probleem en alle kaarten liggen op tafel en jullie spelen een geheel ander spel".

Ik was blijkbaar in de waan dat mensen direct wel snapten wat ik bedoelde. Maar ook hier begrijpt de helft wat ik bedoel dus ben ik blijkbaar niet helemaal duidelijk.

Ik probeer ook andermans punten in te zien en als je bij Tiscali kijkt word er enkel giftig tegen Petertje gedaan omdat hij hoe dan ook niet wil snappen wat het punt is maar het wel nodig vind te blijven reageren.

Kortom mijn vraag aan jou, snap jij wel onze kant van het verhaal? Je hoeft geen gelijk tegeven maar begrip is de basis van alle oplossingen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:05:53 #57
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40792627
Nou, ik heb alles is doorgelezen, en ik vind eigenlijk dat jij geen goede houding hebt aangenomen jegens Tiscali.

Je stelde je assertief en uitdagend op, en daar vroeg de situatie mijns inziens niet naar.
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40792678
Heel veel mensen hebben hem dit proberen te vertellen.
Maar hij grijpt terug op de inhoud. Hij vindt dat hij het netjes vroeg en als het antwoord hem niet bevalt, dat een gegronde reden mag zijn om iemand zo aan te pakken.
Tja, hij heeft wel lef dat hij daar een topic over durft te openen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:07:59 #59
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40792703
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef -J-D- het volgende:
Heel veel mensen hebben hem dit proberen te vertellen.
Maar hij grijpt terug op de inhoud. Hij vindt dat hij het netjes vroeg en als het antwoord hem niet bevalt, dat een gegronde reden mag zijn om iemand zo aan te pakken.
Tja, hij heeft wel lef dat hij daar een topic over durft te openen.
Lef hebben of niet nadenken voor je wat doet zijn 2 verschillende dingen.
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40792738
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Lef hebben of niet nadenken voor je wat doet zijn 2 verschillende dingen.
Idd
Dan staat de teller op 2 qua ondoordachte, domme acties.
pi_40792825
Die instelling kwam pas nadat mensen niet voor de voor mij duidelijk punten ingingen maar er omheen draaide.

Maar dat het blijkbaar niet voor iedereen duidelijk is kwam ik hier achter aangezien ik hier niet snel partijtrekkerij verwacht.

Maar kijk wel even rond en zie dat ik niet alleen sta met die basis gedachte.

Maar des al nietemin wordt een serieus probleem tot op het einde van de discussie daar (en door sommige hier) niet echt opgelost terwijl de feiten duidelijk zijn. Waar antwoorden worden gezocht en antwoorden worden verwacht komen er enkel vragen of hooguit reacties op hioe er gereageert word (wat uit onvrede van de antwoorden is onstaan).
pi_40792975
Als je serieus genomen wilt worden, zou je toch ook wat serieuser op moeten stellen.
Je komt iedere keer terug op het zelfde item, dit terwijl tiscali je al een "tijdelijke oplossing" heeft aangeboden. Die oplossing werkt, waarom nou nog zoveel heibel,je vult 1 keer je dns server in en je bent klaar.Gebruik tiscali zakelijk en ik heb totaal nog nooit problemen gaat met dns instellingen.
Dit terwijl onze dns extern gehost wordt.

Het is zo makkelijk om negatief te doen over een provider, terwijl het negen van de tien keer lokale problemen zijn.
pi_40793008
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:21 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Volgens mij wordt je geblockt, doordat je die mail had gepost. En door bleef zeuren.
Mijn fout, ik bedoelde gewaarschuwd niet geblocked (domdomdom). En 1 enkel bericht waarin ik de aanpak betwijfel om me te waarschuwen vind ik geen doorzeuren.
pi_40793010
Wat een klantvriendelijkheid, jij klaagt over de kwaliteit van de producten waar je voor betaalt, en vervolgens word je gewoon vertelt dat je je bek moet houden!

Ik zou geen cent meer aan die lui betalen, die bewijst m.i. dat ze niet voornemens zijn de verbindingdproblemen op te lossen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40793167
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:16 schreef Graftak72 het volgende:
Als je serieus genomen wilt worden, zou je toch ook wat serieuser op moeten stellen.
Je komt iedere keer terug op het zelfde item, dit terwijl tiscali je al een "tijdelijke oplossing" heeft aangeboden. Die oplossing werkt, waarom nou nog zoveel heibel,je vult 1 keer je dns server in en je bent klaar.Gebruik tiscali zakelijk en ik heb totaal nog nooit problemen gaat met dns instellingen.
Dit terwijl onze dns extern gehost wordt.

Het is zo makkelijk om negatief te doen over een provider, terwijl het negen van de tien keer lokale problemen zijn.
Hoe kom je daar nu bij? Dat antwoord heb ik buiten Tiscali moeten vinden, terwijl iedereen binnen tiscali eerst de vinger naar mij willen wijzen(en iedereen verwondert zich over mijn reacte)... Ik poste het op het forum uit onvrede en als antwoord voor mensen die hetzelfde probleem hebben en het antwoord "verwachten"op het tiscali forum zelf. Want daar had ik als eerste het antwoord gezocht en niet gevonden. Dus niet dankzij Tiscali.

En dit lag aan Tiscali zelf kun je overal vinden. Vooral omdat ik zelf niets had gedaan en het spontaan was onstaan. Dit is ook bevestigd door een ander in datzelfde topic.
pi_40793214
Kan iemand de TT aanpassen?
Er moet staan: "SailorMoon accepteerT geen kritiek!"
pi_40793573
Er werde je vragen gesteld om te kunnen bekijken of het probleem misschien toch ergens anders aan zou kunnen liggen. En waarschijnlijk ligt het ook ergens anders aan. Dat jij daar dan niet aan wilt, en geen antwoord op de (in jouw ogen onzinnige) vragen wilt geven, dat is dan jouw insteek.
Ik weet zeker dat als je gewoon had gereageerd dat we misschien nu het échte probleem hadden geweten en niet met die work-around hadden gezeten die jij had gevonden.

Verder blijf ik erbij dat je je gewoon hebt te gedragen conform de gedragsregels die op menig forum gelden.

Misschien moet je iets kortere tenen hebben en een iets langer lontje. Nu is het precies andersom.
pi_40794102
*UPDATE*

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ze het probleem hebben opgelost(alles werkt weer onder de oude instellingen). Waar telefoontjes niet hielpen hielp het forum wel de aandacht van Tiscali op een hoger niveau te brengen.

Kortom, wat menig figuur ook denkt en de moeite niet nam het echte probleem in te zien, het heeft mij geholpen(en menig ander).

[ Bericht 32% gewijzigd door SailorMoon op 14-08-2006 14:12:13 ]
pi_40794158
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:25 schreef -J-D- het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen?
Er moet staan: "SailorMoon accepteerT geen kritiek!"
Hoezo one track minded
pi_40794279
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef WebbySP het volgende:
Er werde je vragen gesteld om te kunnen bekijken of het probleem misschien toch ergens anders aan zou kunnen liggen. En waarschijnlijk ligt het ook ergens anders aan. Dat jij daar dan niet aan wilt, en geen antwoord op de (in jouw ogen onzinnige) vragen wilt geven, dat is dan jouw insteek.
Ik weet zeker dat als je gewoon had gereageerd dat we misschien nu het échte probleem hadden geweten en niet met die work-around hadden gezeten die jij had gevonden.

Verder blijf ik erbij dat je je gewoon hebt te gedragen conform de gedragsregels die op menig forum gelden.

Misschien moet je iets kortere tenen hebben en een iets langer lontje. Nu is het precies andersom.
Wat jij wil, het probleem is opgelost zonder dat ik iets heb gedaan, wat aangeeft dat zij de touwtjes in handen hadden qua probleem. Dit "nadat" er commentaar werd gemaakt(in de 2 dagen ervoor geen succes door vriendelijk te zijn). Ik trek daar mijn conclusies uit en kan me weinig interesseren in de mensen die het allemaal moeilijker willen maken dan het is.
pi_40794353
Voor iemand die "Communicatie" doet ben je niet erg slim bezig, eerder onbeschoft. Als je mensen met iets meer respect behandelt, zullen ze je beter (aardiger) te woord staan dan wanneer je zo gaat beginnen. Maargoed eigenlijk is dit ouwe koeien uit de sloot halen. Succes met je leven verder.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_40794414
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor iemand die "Communicatie" doet ben je niet erg slim bezig, eerder onbeschoft. Als je mensen met iets meer respect behandelt, zullen ze je beter (aardiger) te woord staan dan wanneer je zo gaat beginnen. Maargoed eigenlijk is dit ouwe koeien uit de sloot halen. Succes met je leven verder.
Daar gaat het hem niet om.
Zijn probleem is opgelost, Tiscali was natuurlijk schandalig bezig, en hij was foutloos.
pi_40794642
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:20 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Daar gaat het hem niet om.
Zijn probleem is opgelost, Tiscali was natuurlijk schandalig bezig, en hij was foutloos.
ach, meneer vertikte het om gewoon iets uitgebreider te beschrijven WELKE sites precies vaag deden, terwijl daar toch meerdere malen om word gevraagd... ook vind ik m in dit topic eigenwijs overkomen..

... neemt niet weg dat ook tiscali niet echt netjes gedaan heeft in deze situatie
Brett Holman
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:02:57 #74
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40826719
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Idd
Dan staat de teller op 2 qua ondoordachte, domme acties.
..make that 3
Causaliteit....dat is 't.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:03:44 #75
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_40832120
Iets niet op prijs stellen is wat anders als: niet toegestaan.... Maar geod:

WAAR MAAK JE JE DRUK OM? zeg dat abbo gewoon op.
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')