Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef jessie het volgende:
En de volgende keer bel je Jessie even en die had je dan even opgehaald (ok Geer ik rij geen snelweg) en bij centraal in Rotterdam afgezet.
Mutsie![]()
Ik hoop het voor je maar ik vrees het ergstequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef Jelief het volgende:
vertel vertel, desnoods betalen we bij!!!
Mag het overigens ztraks weer droog zijn? Anders moet ik met Emma door de stromende regen én dan moet ik met de bus naar de Ikea. Ik moet daar overigens om 15.00uur zijn voor het orienterend gesprek
Het weer is ernaar... Ik zou ze lekker een beker warme chocola voorzettenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lopen er hier 2 kinderen verkleed door huis..als Sinterklaas en zwarte piet![]()
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht....quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lopen er hier 2 kinderen verkleed door huis..als Sinterklaas en zwarte piet![]()
Ik moet zeggen dat Christan zich goed hieldquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef bixister het volgende:
rewimo, vreselijk balen zo'n vertraging.wij hadden ook 3 uur vertraging op de terugreis uit frankrijk, echt geen pretje. de kinderen waren echt helemaal gaar (en wij daardoor ook).
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef Githa het volgende:
Sint en Piet, nu al
Jordy loopt ook verkleedHij wil zo over straat geloof ik want hij trekt zijn bodywarmer aan, zet papa's pet op en zegt "daaaaaag
"
Ik heb er hier 1 in het groen liggen en Djulian doet er niks mee. De 1e week vond hij het geweldig en moest dat ding ook in zijn bed, maar nu hij andere knuffels heeft ligt labellabel niks te doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]
ik wil zoiets voor max.
maar ik vind ze van label-label zo duur![]()
iemand een idee?
Volgens mij moet je een eind kunnen komen met een spuugdoekje en een stel lintjes van verschillende stof. Denk er overigens aan om van alle labeltjes extra in te slaan. Want het lekkerste labeltje kun je niet voorspellen maar het is een drama als het "op" is kan ik je uit ervaring vertellen. Wij hebben echt labels uit handdoeken en onderbroeken moeten knippenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef pinquit het volgende:
ik ga even kijken of ik het zelf kan maken ja
ow dat vind ik lief!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb er hier 1 in het groen liggen en Djulian doet er niks mee. De 1e week vond hij het geweldig en moest dat ding ook in zijn bed, maar nu hij andere knuffels heeft ligt labellabel niks te doen.
Ik wil die zo naar je opsturen, want er niks mee doen is ook zonde.
Ooohquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef Jelief het volgende:
Jessie, dan moet je even bij Dille en Kamille kijken!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
oeh sorry Pinquit ik las niet goed
Ik werd er een beetje moe van dat ik steeds werd herkend en aangesproken op dingen die ik postte..vandaar dat ik 'anoniem' verder gaquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:19 schreef livelink het volgende:
Maneki.Neko, inmiddels ben ik er ook wel achter wie jij bent (ja,ja, spuit elf, ik weet het), maar ik ben wel benieuwd naar de reden van je transformatie.
Ik vond het gisteren echt zo'n cadeautjesweer, zo'n onverwacht mooie dag. De kinderen gebruiken vandaag om even bij te tanken van alle vermoeienissen van de vakantieweken. Ze liggen allebei op de bank half te slapen, half tv te kijken.
Maar als wij er inmiddels allemaal al achter zijn, zijn die mensen dat dan ook niet? Ik hoop het niet voor je trouwens, want het lijkt me erg vervelend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje moe van dat ik steeds werd herkend en aangesproken op dingen die ik postte..vandaar dat ik 'anoniem' verder ga
donequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef Anitra het volgende:
Het is zeker weer om lekker onder een warme deken te liggen met een grote bak thee, koekjes en een goed boek!
Pinquit als je dan je adres ff mailt op anitra at fok punt nl Rewimo ik weet nu wat je bedoelt met al die spamkomt het helemaal goed!
O, dat moet leuk zijn Bar, iets tastbaars erbij van *Thijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Och ik heb zin in woensdag, dan gaan we een 2de poging wagen om het kinderdag verblijf langs te laten komen
met foto's frutselstjes en andere spulletjes van *Thijs
gelukkig maar. Maar je gaat dus ook geen na(a)m(en) meer noemen van je kind(eren)?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee dat valt hartstikke meeZo goed volgen ze me blijkbaar ook weer niet
ik moest ff denken ook, maar het was luckepukquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:36 schreef livelink het volgende:
Oh, dat is niet zo leuk Maneki. Jammer dat het zo moest gaan. Maar goed, ik ben inmiddels ook al gewend aan Noli en Ireth. Sterker nog, ik kan me de oude naam van Ireth niet eens meer herinneren.
Ik kijk naar je uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:36 schreef Jelief het volgende:
Ik hoop dat het nu wel lukt Bar.
Ik ben onderweg, het is droog, hopelijk lang genoeg om iig droog bij schoonmama te komen.
Rewimo ik kom dus wel langs straks, rode jas en nieuwe mamafiets, ik zal ff zwaaien
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:36 schreef Luchtbel het volgende:
Een gesigneerd boek van Jaap Jongbloed![]()
Oh nou pardon hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Nou moet je niet lachen. Het is toevallig echt Pullitzer Prijsmateriaal hoor
![]()
Ben je weer beter?
Oh wat leuk! Ik was al vergeten dat ik er aan mee had gedaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:30 schreef livelink het volgende:
Maneki.Neko, je nieuwe naam heeft je geluk gebracht. Ik zag dat je een van de prijswinnaars was van de Muppet DVD. Gefeliciteerd!! Ik hoop ook ooit een keer in de prijzen te vallen, maar tot nog toe is het nog niet gelukt.
Wij vonden hem ook duur, maar wel gekocht. Kim is er gek op.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]
ik wil zoiets voor max.
maar ik vind ze van label-label zo duur![]()
iemand een idee?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:47 schreef E.T. het volgende:
zit Saskia net bij mij op schoot, beetje te hangen, beetje tv te kijken.. Denk ik ineens: wat wordt mijn b een warm (dacht nog dat 't kwam doordat zij gewoon op m'n schoot zat).. Staat die muts op is mijn (en haar) hele broek nat.. Heeft die doos in d;r broek geplast
En als je een hafljaar zindelijk bent zijn ongelukjes niet meer zo 'acceptabel".. werd dus best een beetje bozig op d'r
Dank je. Gewoon proberen maar. Geen idee of ze "normale" of grote voeten heeft.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:10 schreef Saffier het volgende:
Ingrid; volgens mij heeft Tobias beetje grote voeten, als ik dezelfde maat sokken als kleding koop waar hij nu in zit, passen de sokken precies, een maatje groter zit denk ik bij hem net wat fijner maar een beetje groot. Gemiddeld dus dezelfde maat als de kleding voor de sokken.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
ingrid ik heb nog een heeeele hoop sokjes liggen die anna niet meer passen. je mag ze zo hebben als je wil. die voetjes groeien zo hard, is fijn om veel te kiezen te hebben qua sokken vind ik altijd. mail me maar even als je interesse hebt.
hoeveel sokken had jij wel nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
ingrid ik heb nog een heeeele hoop sokjes liggen die anna niet meer passen. je mag ze zo hebben als je wil. die voetjes groeien zo hard, is fijn om veel te kiezen te hebben qua sokken vind ik altijd. mail me maar even als je interesse hebt.
Doe maar rustig aan ja, gewoon alles in je eigen tempoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is niet gaan werken vandaag, heb nu besloten om vrijdag maar te gaan werken.
nu kalm aan doen en bijkomen
De post naar het dorp en van uit het dorp duurt erg lang hier. Vaak ook komen dingen helemaal niet binnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:16 schreef Githa het volgende:
Hij is toch aangekomen... wat duurt dat lang zeg
het kwijl zal ondertussen wel gedroogd zijn
![]()
![]()
Ik ben aan het werk op mijn werkquote:
SCH ik moest er een enorm brok van wegslikken. Mooi!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef SCH het volgende:
Even een columnpje van de FP spammen: http://frontpage.fok.nl/column/4367/1
Tuurlijk mag dat hier Bar maar misschien vind je een eigen topic waar je al je mooie foto's en herinneringen neerzet ook wel iets? Een soort gedenkplekje ofzo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en van deze daar krijg je alleen maar een lach van op je gezicht
[afbeelding]
sorry als het hier niet zou mogen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:14 schreef Lois het volgende:
[..]
SCH ik moest er een enorm brok van wegslikken. Mooi!
Het ontroerde mij ook. Ik wist niet dat je zo mooi kon schrijven SCH.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was een grappige en lastige situatie. Kan er nu wel om lachen maar was op dat moment bang dat ik te boos zou worden en dat D. daarvan zou schrikken. Maar niets doen was ook geen optie. Zijn opmerking maakte alles weer goed
![]()
heb eigenlijk wel een vraagje maar vind het niet zo;n forumgeschikt vraagjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Leah het volgende:
Nou, truste dan. D'r rest mij weinig anders dan ook te gaan slapen
. tenzij Evenstar nog een de borrel/klets wil?
das nou het hele eieren eten ik wil die vraag dus niet op het forum stellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Leah het volgende:
Nou roep maar. Als ik er geen antwoord op wil geven mail ik je wel .
Dan doe je het ff snel, en dan haal je 'm weer wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
das nou het hele eieren eten ik wil die vraag dus niet op het forum stellen![]()
hebbesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
[..]
Dan doe je het ff snel, en dan haal je 'm weer weg. En anders,
Vind het wel gezellig hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Proest valt het zo op dat ik een nachtbraakster geworden ben
oke waarom heet een grote teen , grote teen ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kom maar op evenstar
Neuh hoor het klinkt niet zuur
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
proest muts gek
De pijn is zo goed als weg, maar het gehoor is nog niet geheel terugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:07 schreef Lishe het volgende:
Wat een goed (en mooi idee) een plekje voor Thijs. Ik vind de foto's van Thijs prachtig om te zien, maar moet er ook altijd van huilen. bar, maar weer eens eenvoor jou.
Githa, hoest met het oor? Hoort u mij?
Christan zou sowieso naar haar toegaan, ik moest eigenlijk werken vanmorgen. Het hele duizelige is weg maar ik voel me wel een beetje raar in mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef Suzanna het volgende:
Rewimo, wat fijn dat je je moeder daarvoor kan bellen. hoe gaat het nu?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef bixister het volgende:
da's toevallig, wij hebben zonet ook sinterklaasliedjes gedraaid.het weer vroeg er echt om.
Das een sjipsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb zoiets doms gedaan. De aanstaande man van mijn beste vriendin is op zakenreis en zij voelde zich nogal rot. Dus ik had d'r een gestuurd en er allemaal dingen op had gezet die ze kon gaan doen waardoor ze erachter zou komen dat het eigenlijk heel leuk was om tien dagen alleen te zijn nog. Nu heb ik hem naar haar oude adres gestuurdwaar inmiddels een andere vriend van mijn vriend woont. Erg genant
![]()
En ik mag nooit spoileren van je ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Noli! Ik heb ook stukjes gezien van die uitzending op youtube.
Ga absoluut vanavond kijken. Dr Burke![]()
![]()
hoe was het?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb wel heerlijk diep geslapen moet ik bekennen en nu al lekker druk met soppen en opruimen, straks visiteen ik heb er zin in.
Lishe![]()
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef Rottdog het volgende:
Icaa er komt bij niets verder dan een dikke knuff
Nee dat had weer een andere oorzaakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:05 schreef jessie het volgende:
Dat is dus ook de reden geweest van je afwezigheid. Iets wat ik me ook altijd afgevraagd hebt.
Wel willen, maar niet (meer) kunnen. Mijn man heeft ernstige afasie, waardoor hij heel moeilijk zijn woorden kan vinden. Allerlei dingen met woorden (brieven, video's etc.) vallen daardoor af. Dat is jammer, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:28 schreef sjak het volgende:
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je dat niet kan of niet wil.
Lois! Je weet toch dat ik dat niet erg vind! En geen ge-sorry hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef Lois het volgende:
edit= Waar bemoei ik me eigenlijk mee![]()
Sorry Icaä
Dat kan wel, maar het is dan míjn verhaal. Want dat van hem kan hij niet meer vertellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
uhm en als jij het voor hem schrijft bv, trouwens waar bemoei ik me mee
jeetje, zo erg is het nu al dus. dat zal wel stom klinken, maar ik kan me er zo geen voorstelling van maken. ik vind dat jullie het met de kinderen heel goed doen als ik dat zo lees. en jij? ben jij voldoende voorbereid om het straks alleen te moeten doen met 2 kinderen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Icaä het volgende:
[..]
Wel willen, maar niet (meer) kunnen. Mijn man heeft ernstige afasie, waardoor hij heel moeilijk zijn woorden kan vinden. Allerlei dingen met woorden (brieven, video's etc.) vallen daardoor af. Dat is jammer, maar het is niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |