Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef jessie het volgende:
En de volgende keer bel je Jessie even en die had je dan even opgehaald (ok Geer ik rij geen snelweg) en bij centraal in Rotterdam afgezet.
Mutsie![]()
Ik hoop het voor je maar ik vrees het ergstequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef Jelief het volgende:
vertel vertel, desnoods betalen we bij!!!
Mag het overigens ztraks weer droog zijn? Anders moet ik met Emma door de stromende regen én dan moet ik met de bus naar de Ikea. Ik moet daar overigens om 15.00uur zijn voor het orienterend gesprek
Het weer is ernaar... Ik zou ze lekker een beker warme chocola voorzettenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lopen er hier 2 kinderen verkleed door huis..als Sinterklaas en zwarte piet![]()
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht....quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lopen er hier 2 kinderen verkleed door huis..als Sinterklaas en zwarte piet![]()
Ik moet zeggen dat Christan zich goed hieldquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef bixister het volgende:
rewimo, vreselijk balen zo'n vertraging.wij hadden ook 3 uur vertraging op de terugreis uit frankrijk, echt geen pretje. de kinderen waren echt helemaal gaar (en wij daardoor ook).
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef Githa het volgende:
Sint en Piet, nu al
Jordy loopt ook verkleedHij wil zo over straat geloof ik want hij trekt zijn bodywarmer aan, zet papa's pet op en zegt "daaaaaag
"
Ik heb er hier 1 in het groen liggen en Djulian doet er niks mee. De 1e week vond hij het geweldig en moest dat ding ook in zijn bed, maar nu hij andere knuffels heeft ligt labellabel niks te doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:01 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]
ik wil zoiets voor max.
maar ik vind ze van label-label zo duur![]()
iemand een idee?
Volgens mij moet je een eind kunnen komen met een spuugdoekje en een stel lintjes van verschillende stof. Denk er overigens aan om van alle labeltjes extra in te slaan. Want het lekkerste labeltje kun je niet voorspellen maar het is een drama als het "op" is kan ik je uit ervaring vertellen. Wij hebben echt labels uit handdoeken en onderbroeken moeten knippenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef pinquit het volgende:
ik ga even kijken of ik het zelf kan maken ja
ow dat vind ik lief!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb er hier 1 in het groen liggen en Djulian doet er niks mee. De 1e week vond hij het geweldig en moest dat ding ook in zijn bed, maar nu hij andere knuffels heeft ligt labellabel niks te doen.
Ik wil die zo naar je opsturen, want er niks mee doen is ook zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |