Ik heb wel een mailtje langs zien komen maar ben druk geweest. Ik ga eens even kijken waar ik je ook alweer voor had gebannedquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:53 schreef Jimbo het volgende:
oja GI , unban me eens op t fotoboek schavuit
Waarschijnlijk iets met knuffelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje langs zien komen maar ben druk geweest. Ik ga eens even kijken waar ik je ook alweer voor had gebanned
Jij bent degene die knuffeltquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met knuffelen.
Ik geef je wel een kansjequote:Op maandag 14 augustus 2006 08:56 schreef Jimbo het volgende:
@ GI
ja een maand en die is allang voorbij, denk dat we nu op week 6 zitten
quote:
teveel deepthoat ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef miss_bleu het volgende:
hmm ik begin mijn stem kwijt te raken
Vind je het gek als je elke keer zeiknat bent. Keelontsteking waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef miss_bleu het volgende:
hmm ik begin mijn stem kwijt te raken
Jij hebt het ook niet fijn, als het niet opklaart.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:12 schreef miss_bleu het volgende:
jeeej babie ik ga vrijdag naar lagelanden met dit weer![]()
wie is dat dan weerquote:
beetje dancevalley van vorig jaar flashbackquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet fijn, als het niet opklaart.
NUUT!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef GI het volgende:
Die foto is van toen je 4 jaar jonger was arma.
Ondertussen zit je gewoon met een bierbuik.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu probeert oude foto op te graven
[afbeelding]
das eigenlijk bestwel een leuk meisjequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu probeert oude foto op te graven
[afbeelding]
zo ziet hij er allang niet meer uit, en die heb ik niet meer online staanquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:23 schreef GI het volgende:
Gewoon kont17 posten bleu.
nee hoor, ook oude foto'squote:Op maandag 14 augustus 2006 09:24 schreef Jimbo het volgende:
omg je heb nu kort haar , wat jammer
(sorry , heb een langhaar fetish![]()
)
woei lang haarquote:
je kan ook fotos van merel postenquote:
Heb je nu een dikke kont?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo ziet hij er allang niet meer uit, en die heb ik niet meer online staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |