Ik heb wel een mailtje langs zien komen maar ben druk geweest. Ik ga eens even kijken waar ik je ook alweer voor had gebannedquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:53 schreef Jimbo het volgende:
oja GI , unban me eens op t fotoboek schavuit
Waarschijnlijk iets met knuffelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje langs zien komen maar ben druk geweest. Ik ga eens even kijken waar ik je ook alweer voor had gebanned
Jij bent degene die knuffeltquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met knuffelen.
Ik geef je wel een kansjequote:Op maandag 14 augustus 2006 08:56 schreef Jimbo het volgende:
@ GI
ja een maand en die is allang voorbij, denk dat we nu op week 6 zitten
quote:
teveel deepthoat ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef miss_bleu het volgende:
hmm ik begin mijn stem kwijt te raken
Vind je het gek als je elke keer zeiknat bent. Keelontsteking waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef miss_bleu het volgende:
hmm ik begin mijn stem kwijt te raken
Jij hebt het ook niet fijn, als het niet opklaart.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:12 schreef miss_bleu het volgende:
jeeej babie ik ga vrijdag naar lagelanden met dit weer![]()
wie is dat dan weerquote:
beetje dancevalley van vorig jaar flashbackquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet fijn, als het niet opklaart.
NUUT!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef GI het volgende:
Die foto is van toen je 4 jaar jonger was arma.
Ondertussen zit je gewoon met een bierbuik.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu probeert oude foto op te graven
[afbeelding]
das eigenlijk bestwel een leuk meisjequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu probeert oude foto op te graven
[afbeelding]
zo ziet hij er allang niet meer uit, en die heb ik niet meer online staanquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:23 schreef GI het volgende:
Gewoon kont17 posten bleu.
nee hoor, ook oude foto'squote:Op maandag 14 augustus 2006 09:24 schreef Jimbo het volgende:
omg je heb nu kort haar , wat jammer
(sorry , heb een langhaar fetish![]()
)
woei lang haarquote:
je kan ook fotos van merel postenquote:
Heb je nu een dikke kont?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo ziet hij er allang niet meer uit, en die heb ik niet meer online staan
o wacht..tis een t rouw fotoquote:
hirsi ali?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ze lijkt op iemand uit amerika...
quote:
Gaat goed! Werkt tegenwoordig als begeleidster van criminelen. Om ze weer op het rechte pad te krijgen laten we maar zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:40 schreef GI het volgende:
Yvette. Hoe is het daar mee tegenwoordig.
En nee Jimbo, dat ben ik
Ach, het is er bij jou ook al geluktquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat goed! Werkt tegenwoordig als begeleidster van criminelen. Om ze weer op het rechte pad te krijgen laten we maar zeggen.
LOL! Inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:43 schreef GI het volgende:
[..]
Ach, het is er bij jou ook al gelukt. (Sort off).
Yvette was(en is) okay.
Ja ik ga ook kamperen op lowlandsquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:20 schreef Ripley het volgende:
Bleu, ga je ook kamperen op lowlands? Ik voor het eerst in 10 jaar70% kans op regen
Ow, en tally wat zien je er goed uit!![]()
ach regenkleding, legerkisten, warme trui en weggooi poncho's en gaan met die banaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef Armageddon het volgende:
70% regen + kamperen = kramperen.
Dank je wel Ripleyquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:20 schreef Ripley het volgende:
Bleu, ga je ook kamperen op lowlands? Ik voor het eerst in 10 jaar70% kans op regen
Ow, en tally wat zien je er goed uit!![]()
Je vergeet de liters drank.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ach regenkleding, legerkisten, warme trui en weggooi poncho's en gaan met die banaan
Checklist!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ach regenkleding, legerkisten, warme trui en weggooi poncho's en gaan met die banaan
OMGquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Checklist!
De vriendin met wie ik ga is instaat om haar hakjes mee te nemen. Ik ben benieuwd
Nee..quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog?
http://partyflock.nl/user/240876.html
Is dat niet KnijpkAt Wendy?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog?
http://partyflock.nl/user/240876.html
* n00cL30n denkt daar anders over, terwijl Braintje lacht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Joene het volgende:
Hoi vanuit een warme huiskamerUitslapen ,en NIET werken is okay !
Nogsteeds bezig met ISMS en N10-003. (CompTIA Network+)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |