Komt uit de feyenoord-opleiding ehquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hanne word een grote!
Het zal mij benieuwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hanne word een grote!
quote:
Zou goed kunnen, maar ik hoop dat hij niet zo dom is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef michiel_merk het volgende:
hanne gaat vroegtijdig naar chelssea let maar op![]()
Arsenal bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Als ie écht goed is, wordt ie over 2 jaar uitgekotst in R'dam en bloeit ie ergens anders helemaal op.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef michiel_merk het volgende:
hanne gaat vroegtijdig naar chelseaexcelsior let maar op![]()
Preciesquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Zoveelste belachelijke topic over een speler die nog geen ruk bewezen heeft
Ik maakte er in de B-1 56.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar topscorer bij de B-junioren
Laat hem eerst maar eens presteren in het eerstequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar topscorer bij de B-junioren
Ach, Babel heeft ook zn eigen topicquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens presteren in het eerste
Die speelt in het eerste niet in de Bquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach, Babel heeft ook zn eigen topic
Die heeft ook helemaal niet in het eerste van Ajax gespeeldquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
*ZUCHT*quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Logisch toch. Een prijs uitgereikt krijgen, als Feijenoordspeler, in een stadion vol met vervelende amsterdamse boefjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef SuperUli het volgende:
Volgens een maat van me werd ie aardig uitgefloten daarzo..
Toen 'ie de prijs kreeg.
Schandalig voor een speler die zoveel gaat betekenen voor het Nederlandse voetbalquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef SuperUli het volgende:
Volgens een maat van me werd ie aardig uitgefloten daarzo..
Toen 'ie de prijs kreeg.
Gespeeld ja; gepresteerd nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die heeft ook helemaal niet in het eerste van Ajax gespeeld![]()
![]()
Maar dan wel als pure Bombarda denk ik of loop je die gastjes er nog uit?quote:
Supertalentje dus, wat ik hierboven allemaal mag gelovenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:29 schreef sjimz het volgende:
We zijn bijna 2 jaar verder en hij gaat nu dus op proef bij Excelsior dat hem eventueel wil huren.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef michiel_merk het volgende:
hanne gaat vroegtijdig naar chelseaexcelsior let maar op ]
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:19 schreef Vidacz het volgende:
Eén uit negen. Beetje karig vooralsnog. Wat is het probleem?
Ik denk ook dat hij daar terecht zal komen. Heeft (voorlopig) te weinig basiskwaliteiten om een goed functionerende spits te zijn. Kansen afmaken kan hij wel. Misschien dat hij later nog de stap kan maken van de hoofdklasse naar hoger.. afmaken blijft natuurlijk een bijzondere kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef Vidacz het volgende:
Te slecht voor Excelsior? Dan wordt er op dit moment een leuke club in de Hoofdklasse voor hem gezocht, lijkt mij.
Ach, Excelsior heeft aardige aanvallers hoor. Zo gek is het niet dat hij daar als jonkie nog achter zit. Zie hem volgend seizoen eventueel wel bij Jong Feyenoord ballen. Hij moet nog twintig worden, dus dat kan nog best.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:27 schreef Vidacz het volgende:
Te slecht voor Excelsior? Dan wordt er op dit moment een leuke club in de Hoofdklasse voor hem gezocht, lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |