quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:12 schreef Vampier het volgende:
-1 voor oke en +1 ... WAARDELOOS
Misschien moet dat idd maar eens gebeuren. Wat hij doet is gewoon nog meer ophopen van frustraties bij de mensen. Het komt er vanzelf wel een keer uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
de boel bij elkaar houden
wordt gezien als heel slecht. Maar wat had ie dan moeten doen ? De boel maar lekker laten rellen ?
Ja dat lijkt me van alles wat een burgemeester doet nou echt het grote thema om hem of haar op af te rekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:05 schreef manhattan het volgende:
Marokkanen die voetballen met kransen, een gemeente die vervolgens de kransen maar binnen haalt
Lekker laten escaleren is inderdaad veel beter.quote:de boel bij elkaar houden
quote:knuffelen
Een burgemeester die zich onder zijn burgers begeeft lijkt me prijzenswaardig. Wat hij daar bij drinkt is niet zo heel relevant.quote:thee drinken
quote:en gedogen.Kortom: dat kan alleen maar Job Cohen zijn.
Een van de taken van de Burgemeester is de openbare orde handhaven, dus is hij wettelijk verplicht rellen te voorkomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:30 schreef Kresj het volgende:
[..]
Misschien moet dat idd maar eens gebeuren. Wat hij doet is gewoon nog meer ophopen van frustraties bij de mensen. Het komt er vanzelf wel een keer uit.
Ik zit ook niet op rellen te wachten hoor. Maar altijd maar iedereen proberen de mond te snoeren en een harde discussie uit de weg gaan kan ook niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een van de taken van de Burgemeester is de openbare orde handhaven, dus is hij wettelijk verplicht rellen te voorkomen.
De rotte appels eruit snijden lijkt me een stuk beter als ze lekker verder laten rotten ja.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me van alles wat een burgemeester doet nou echt het grote thema om hem of haar op af te rekenen.
[..]
Lekker laten escaleren is inderdaad veel beter.
Ik had wel eens willen zien als een skinhead een Marokkaan had vermoord vanuit Neo-nazistische motieven of Cohen dan een clubhuis van skinheads was gaan bezoeken.quote:Een burgemeester die zich onder zijn burgers begeeft lijkt me prijzenswaardig. Wat hij daar bij drinkt is niet zo heel relevant.
Wie wordt de mond gesnoerd?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:52 schreef Kresj het volgende:
Maar altijd maar iedereen proberen de mond te snoeren en een harde discussie uit de weg gaan kan ook niet de bedoeling zijn.
Die discussie wordt altijd wel gevoerd, ik vrees alleen dat de meeste meningen je niet ver genoeg gaan en daarom teleurgesteld bent.quote:Er moet gewoon eens openlijk een discussie gevoerd kunnen worden over wat er nou echt allemaal speelt ipv altijd maar de boel sussen en feitelijk de frustratie uitstellen.
Dolletje? Oh, je bedoelt dat grapje waarvoor recentelijk wat hersenloze figuren (ok, voetbalsupporters van dit kaliber met hersens bestaan niet) naar de gevangenis gestuurt zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Wanneer Marokko, Amsterdam terroriseert, dan gaat Cohen lekker kopjes thee lopen drinken, knuffelen, pappen en natten.
Maar wanneer de sups van Ajax 1 keer een dolletje doen in De haag, dan gaat Cohen meteen het Home sluiten.
Kopje thee, iemand?
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dolletje? Oh, je bedoelt dat grapje waarvoor recentelijk wat hersenloze figuren (ok, voetbalsupporters van dit kaliber met hersens bestaan niet) naar de gevangenis gestuurt zijn?
Dat wordt geen objectieve poll meerquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:05 schreef manhattan het volgende:
Marokkanen die voetballen met kransen, een gemeente die vervolgens de kransen maar binnen haalt, de boel bij elkaar houden, knuffelen, thee drinken en gedogen. Kortom: dat kan alleen maar Job Cohen zijn.
Waar dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef JohnDope het volgende:
Het lijkt me wel weer duidelijk waar de burger staat en de elite die Cohen tot beste burgermeester heeft gebombardeerd.
Aan de overkant van die grote onbegaanbare kloof.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |