Auw!quote:
Dat klopt, maar ik wil toch weten waar hij naar toe vluchtte.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Dat was toch die oorlogsmisdadiger? Die is gevlucht iig
Nouja, je speelt voornamelijk online. En de mensen die cheats maken werken sneller en harder dan de mensen die anticheats makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kunnen cheaters doordringen tot de wereldtop? Met CS valt best veel geld te verdienen naar ik begrijp, dan zullen ze die er toch uit filteren? Maar het moet dan natuurlijk in teamverband... En in Nederland is er denk ik weinig met spelletjes te verdienen. In Amerika kan je miljoenencontracten krijgen van gamers-leage eigenaren enzo
Wat een kutzooi. Die klootzakken maken geweldige spellen niet leuk meer voor de rest. En wat is er nou leuk aan om te winnen als je weet dat je ge-cheat hebt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, je speelt voornamelijk online. En de mensen die cheats maken werken sneller en harder dan de mensen die anticheats maken
Goed idee. Neutrale grond.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Neleos het volgende:
Naar Zwitserland?
Moet je aan Jayhawk vragen die weet vast wel wat de lol er van is..quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wat een kutzooi. Die klootzakken maken geweldige spellen niet leuk meer voor de rest. En wat is er nou leuk aan om te winnen als je weet dat je ge-cheat hebt?
Kijk naar de Tour de France...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wat een kutzooi. Die klootzakken maken geweldige spellen niet leuk meer voor de rest. En wat is er nou leuk aan om te winnen als je weet dat je ge-cheat hebt?
No worries, ik zou graag scoren in dit topic maar gun Neleos z'n puntjes heel graagquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:42 schreef geenaam het volgende:
Neleos +1
Sorry Asmo maar ik wilde dat er toch bij hebben.
Een dag voordat Menten in november 1976 zou worden gearresteerd, vluchtte hij met zijn vrouw Meta naar Zwitserland, waar hij vervolgens op 6 december alsnog werd gearresteerd.
Dubbele punten voor Neleos.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:42 schreef geenaam het volgende:
Neleos +1
Nee, hoezo kun je niet downloaden dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:45 schreef Asmodian het volgende:
Ik kan het niet downloaden, maar ga gokken:
Nino Rota - The Godfather?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |