Nouja, het is gewoon hun werk. Ze hebben een salaris wat tegen de 10k per maand aan zit. Sommige mensen programmeren bij een bedrijf. Even lang maar voor maar 2500 brutoquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Starcraft is een waanzinnig spel, maar 12u per dag? Ik zou op zich ook wel zo veel geld willen hebben, maar die gastjes hebben echt geen leven...
(niet dat ik een leven heb ofzo, maar ik doe m'n best)
Dan weet ik het niet...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Steenharde, witte brokken, waar je met je tanden een stukje vanaf schraapt.
Nee, die worden nog steeds zo gemaakt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:25 schreef Asmodian het volgende:
Je zal geen Jodenkoeken bedoelen, he?
Da's idd ook een manier om ernaar te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon hun werk. Ze hebben een salaris wat tegen de 10k per maand aan zit. Sommige mensen programmeren bij een bedrijf. Even lang maar voor maar 2500 bruto.
Dat ken ik pff wat is de naam nou dat kreeg ik ook wel eens... Hoe heet het nou?!?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Steenharde, witte brokken, waar je met je tanden een stukje vanaf schraapt.
Echt in clanverband in januari 2005. De 'scene' zit vol met cheaters, niks aan. En in Nederland verdien je er net een lolly mee. Ik speel soms nog recreatief.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's idd ook een manier om ernaar te kijken. Waarom ben je opgehouden met CS te spelen, als ik vragen mag?
Dus het heeft wel met joden te maken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die worden nog steeds zo gemaakt.
En het is niet bedoeld om jou op de kast te jagen, trouwens.
Nee, niet direct.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dus het heeft wel met joden te maken?
Da's de zuidelijke variant. Zonder tussen-n, overigens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
Jodenvet. En de tweede naam weet ik niet zeker meer; borstplaat?
Kunnen cheaters doordringen tot de wereldtop? Met CS valt best veel geld te verdienen naar ik begrijp, dan zullen ze die er toch uit filteren? Maar het moet dan natuurlijk in teamverband... En in Nederland is er denk ik weinig met spelletjes te verdienen. In Amerika kan je miljoenencontracten krijgen van gamers-leage eigenaren enzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt in clanverband in januari 2005. De 'scene' zit vol met cheaters, niks aan. En in Nederland verdien je er net een lolly mee. Ik speel soms nog recreatief.
Ik doelde op de naamquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, niet direct.
De naam is enkel zo. Sorry.
Correct!quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Borsthoning! en dus jodevet (met dank aan Wyccie![]()
)
Honing dacht ik ook al... maar ik dacht dus honingvet of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Borsthoning! en dus jodevet (met dank aan Wyccie![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |