Google maar eens op die lui uit Korea, die Starcraft spelen die spelen 12u per dag, zijn beroemder dan Britney Spears alles. Die verdienen meer dan iedereen in dit topic bij elkaar per jaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, die naam ken ik... Het lijkt me echt geweldig
Maar ik heb ook wel een paar MTV-specials erover gezien waarop ze tonen hoeveel je moet trainen om bij de top te blijven. Lijkt me een beetje te veel van het goede. Of is het overdreven?
Nee, Orson Welles heeft dat radiogebeuren uit (ik meen) 1938 op z'n geweten....quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:02 schreef Neleos het volgende:
War Of The Worlds - HG Wells - Orson Welles
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, Orson Welles heeft dat radiogebeuren uit (ik meen) 1938 op z'n geweten....
De rest is wel goed.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:05 schreef Asmodian het volgende:
Ik weet dit misschien, maar weiger nog een puntje van Neleos af te snoepen.
Ga wel ff de CD opzetten
Nee. Een echte Welshman zoek ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
Rock Hudson?
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Google maar eens op die lui uit Korea, die Starcraft spelen die spelen 12u per dag, zijn beroemder dan Britney Spears alles. Die verdienen meer dan iedereen in dit topic bij elkaar per jaar
Komt die uit Wales? Wist ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:06 schreef Neleos het volgende:
Clark Gable?
Had ik nog niet gelezen, die hint.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Komt die uit Wales? Wist ik niet![]()
Nee, oke, maar ik weet het niet. Kop 'm maar in Asmo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
En nou vraag ik toch echt niets onmogelijks. Als ik nu had gevraagd wie het in de Nederlandse versie was,....
Nee, ik heb nu de CD er al bijgepaktquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, oke, maar ik weet het niet. Kop 'm maar in Asmo.
And wyccie saves the day. Richard Burton it is!quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:11 schreef wyccie het volgende:
Bij RB denk ik aan Richard burton.
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mel Griffith toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |