Mijn Duits is niks en zal ook nooit wat worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:15 schreef Asmodian het volgende:
Mijn Duits is niet meer wat het geweest is
Beetje "preciezer"quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:15 schreef Neleos het volgende:
Fuhling?
Oh! Feingefuhl?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het is zo fijn...
Jawohl!quote:
Yay!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jawohl!
Deutsch-Österreichisches Feingefühl. Met zo'n beetje hun grootste en enige hit "Codo"
Bestaat ook een Engels-Jiddische versie van: "Cojdoj, the flying Schissel".
Asmodian +1
Ja, ik wil het puntje ook met plezier aan jou afstaan - zonder jouw bijdrage had ik echt nooit geweten hoe het nummer heet...quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:19 schreef Neleos het volgende:
Doe nu maar een vraag die alleen ik weet, ik heb een punt verdiend![]()
Neuh, Daf wou het helemaal weten, maar ik wordt een beetje gefrustreerd van dit topic. Ik heb alle vragen goed beantwoord, maar nog steeds geen puntquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, ik wil het puntje ook met plezier aan jou afstaan - zonder jouw bijdrage had ik echt nooit geweten hoe het nummer heet...
Alleen Harry Shearer is foutquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:23 schreef Neleos het volgende:
Hank Azaria - Apu?
Dan Castellanata - Homer Simpson
Harry Shearer - Mo?
Julie Kavner - Marge Simpson?
Nancy Cartwright - Bart Simpson
De vraag is prima geformuleerd. Deze voice-actors hebben allemaal veel karakters op hun naam staan. Gelukkig ben ik aardig genoeg dat ik er maar om eentje per voice-actor vraagquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:25 schreef Jajong het volgende:
En de vraag is volgens mij zo: Dat deze voiceactors allemaal 1 Character doen of hebben gedaan. En anders moet je de vraag beter formuleren.
Welterusten lien! Sweet dreams.quote:
Jawel, sorry - helemaal over het hoofd gezienquote:
Nee, die is zo oud niet geworden. Ik had echter wel het vermoeden dat hij zou worden genoemd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:31 schreef wyccie het volgende:
Cousteau?
Het is ook de enige enigszins bekende zeebioloog. Ik wil nog wel Leni Riefenstahl roepn hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, die is zo oud niet geworden. Ik had echter wel het vermoeden dat hij zou worden genoemd.
Lijkt me heel verstandig, want die is het.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook de enige enigszins bekende zeebioloog. Ik wil nog wel Leni Riefenstahl roepn hoor
Ah shit, je bedoelt die Duitse mevrouw?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
De persoon die ik zoek is niet zo geliefd geworden in verband met de onderwerpen in vroegere films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |