eenschquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
alleen een leuk iets heeft kracht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef Moon_of_74 het volgende:
Herhaling is de kracht van reclame
bull, ze zeggen niet voor niets dat slechte publiciteit ook publiciteit is. het gaat er niet om dat ze je produkt positief onthouden, maar dát ze het onthouden. wie kent nu niet retteketet naar beter bed, hoe irritant en kut die ook is?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
alleen een leuk iets heeft kracht.
Dus jij hebt nog nooit van Vanish gehoord?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
alleen een leuk iets heeft kracht.
omdat jij dat wiltquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:49 schreef Pranfeuri het volgende:
ja goed, je onthoudt het.
ik bedoel meer, een reclame moet toch positief blijven hangen.
die kutreclames blijven ook hangen, maar niet voor de lol.
Ik haat je omdat je me eraan herinnert dat die gozer ooit leefde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
Zo niet grappig of je bent een SBS6-pauper.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef Rnnz het volgende:
'I'm getting visions of that Jochem de Bruin'
Welke reclame gaat het over? Kan me geen reclame van UPC herinneren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:20 schreef heiden6 het volgende:
Jochem de Bruin vind ik wel grappig. Die twee Amerikanen elke keer.
Vaak wel heel erg vergezocht natuurlijk, en de hele boodschap slaat nergens op, maar het blijft wel hangen.
Overigens, dat UPC-wijf moet echt dood. Dat je je überhaupt leent voor zo'n reclame.
Dat is Maud Hawinkels. En die praat dus echt zo. Of moet ik zeggen: "Zzzeaaauu".quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:13 schreef Djeez het volgende:
De allerergste, tot in den treure herhaalde reclame, vind ik die van de SNS-bank. Wijf met een giga aangedikt Limbo-accent vertelt hoe goed de SNS-bank is. Dat accent is voor mij reden genoeg er nooit een rekening te openen.
Die hoer die op t.v., aan de deur, aan de telefoon verschint om ene 'Hans' aan de kabel te hangen, echt onwijs opdringerig. Het zou grappig geweest kunnen zijn, als het niet zo naar gebracht werd en zo realistisch was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke reclame gaat het over? Kan me geen reclame van UPC herinneren.
Ziet er niet onknap uit. Maar als zij naakt voor je staat en zij haar bek opentrekt, dan is het uit met de pret....quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:25 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Dat is Maud Hawinkels. En die praat dus echt zo. Of moet ik zeggen: "Zzzeaaauu".
[afbeelding]
Dacht ik eens grappig te zijn..quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo niet grappig of je bent een SBS6-pauper.
Tenzij ze dr bek zo ver mogelijk opentrekt om je es flink te pijpenquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ziet er niet onknap uit. Maar als zij naakt voor je staat en zij haar bek opentrekt, dan is het uit met de pret....
Die van die neger die zo goed ingeburgerd was vond ik anders echt geniaal grappig van Knorrquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:18 schreef it_was_me het volgende:
"Jij ook altijd met je kip, patat en appelmoes! Kleuter! Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie"Dat vind ik de enige leuke van de Knorr reclames
![]()
Die was inderdaad ook heel erg leuk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Die van die neger die zo goed ingeburgerd was vond ik anders echt geniaal grappig van Knorr
En dan nu een van mijn favorieten, Frans Bauer!
Lekker vissen, de caravan wassen, bloemkool uitzoeken ofzo en natuurlijk.... lekker prakken
Geniaal gewoon
Hoe durf je Grolsch ook maar te associëren met dat ranzige slootwater luisterend naar de naam "Dommelsch"..quote:Of vroeger had je er 1 van grolsch geloof ik met 2 mannen die botten aan het opgraven waren.
In alle mensen schedels zat er een missend rond boogje in de voortanden.
Zegt die ene heel bedenkelijk: "hoe zal dat toch komen?"
De ander, lomp vatsig figuur, pakt zn biertje en verwijdert het metalen dopje met zn tanden en zegt heel overtuigend : "geen idee."
Dat is echt een schijt reclame jahquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef Nyx96 het volgende:
Dat schilderwijf dat in haar atelier een 'normaal' gesprek voor over het beter schijten dankzij...
Neeeeeee, ze is echt leuk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:20 schreef heiden6 het volgende:
Overigens, dat UPC-wijf moet echt dood. Dat je je überhaupt leent voor zo'n reclame.
Het is ook niet de bedoeling dat je praat :-)quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ziet er niet onknap uit. Maar als zij naakt voor je staat en zij haar bek opentrekt, dan is het uit met de pret....
Dank je!! Daar ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:13 schreef Djeez het volgende:
De allerergste, tot in den treure herhaalde reclame, vind ik die van de SNS-bank. Wijf met een giga aangedikt Limbo-accent vertelt hoe goed de SNS-bank is. Dat accent is voor mij reden genoeg er nooit een rekening te openen.
Maar blijkbaar weet je niet meer waar het van is?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
alleen een leuk iets heeft kracht.
bijv. die reclame waarin een medewerker beloont wordt voor een succesvol product van een eerdere reclamecampagna. 'o wat een mooi bakje!'
Die vind ik wel grappige doorlopende reclame
niet grappig, gwn niet grappig, leuk van dat mens maar wtf is er grappig aanquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef Djeez het volgende:
Bij ons op TV Drenthe heb je zo' n foute reclame, dat ie juist wel erg grappig is. Man is met een compressor bij een oud wijf en heeft op de compressor een spijkerpistool aangesloten. Man heeft bouwhelm en veiligheidsbril op, en je ziet hem druk bezig met dat spijkerpistool. Dan zie je hem zo' n wandtegeltje ophangen, zoals 'oost west, thuis best'. Wijffie kijkt man dankbaar aan, opent haar snoeptrommel en zegt:"Dan wil je vast wel een snoepje van mij." Superreclame!
maaaarr je weet wel dat het dommelsch is en ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoe durf je Grolsch ook maar te associëren met dat ranzige slootwater luisterend naar de naam "Dommelsch"..
Ik vond die vrienden van Amstel altijd tof. En de "Biertje?" van Heineken ook wel..
Die reclame hoor en zie ik honderd keer per dag op mijn werk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:38 schreef Off-ShoRe het volgende:
Nee dan die Hi reclame met dat domme viswijf en die goodie two shoes ik mis je dus stuur ik jou een berichtje hier van de waterkant![]()
![]()
Niet slecht, niet sclecht..quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:25 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Dat is Maud Hawinkels. En die praat dus echt zo. Of moet ik zeggen: "Zzzeaaauu".
[afbeelding]
WS trekken ze er alleen Limbo' s mee over de streep.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is dat één van de nieuwe trucs? Dmv accent proberen mensen te trekken?
Die Leen moeten ze opknopen idd, wat een idioot!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef forlife het volgende:
Ik heb echt een gruwelhekel aan leen van frisia. Met zijn 'stunts' en yoga. Het erge is dat je deze reclame minimaal 2 keer per dag ziet. Vanish is ook zo'n vreselijke nep-reclame.
Steek er de draak maar mee!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef Frits het volgende:
[..]
Die Leen moeten ze opknopen idd, wat een idioot!
Wat ik nu een goede reclame vind is die van de bekende Nederlanders die ondernemers herkennen door het telefoonboek.
"Ik ga gelijk een offerte aanvragen"
"Nee joh, dat hoort ie al de hele dag"
Die vind ik ook erg leuk ja!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef Frits het volgende:
[..]
Die Leen moeten ze opknopen idd, wat een idioot!
Wat ik nu een goede reclame vind is die van de bekende Nederlanders die ondernemers herkennen door het telefoonboek.
"Ik ga gelijk een offerte aanvragen"
"Nee joh, dat hoort ie al de hele dag"
Oh ja, wist ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef Djeez het volgende:
Katja is van de Gouden Gids, Anthonie, Rene, Isa en Natasja zijn van de Telefoongids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |