Wat je zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef StarGazer het volgende:
Het is zomer verdomme, klote weer. Liever een temperatuur van 30 + en zon dan dit weer
Moet je daar vanavond trouwens geen blauwtjes bij lopen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef VoreG het volgende:
wat een wolkbreuk hier in Utrecht. Ik heb medelijden met de UITlopers, wat een weer zeg
Hier is het al bezig sinds ik wakker benquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een tyfusweer is het hier, nog geen minuut droog geweest sinds vanmorgen een uur of 9.
Sientjequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Yeah mijn router doet het
Goede avond iedereen trouwens
Als het goed is neemt m'n huisgenote er heel wat meequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je daar vanavond trouwens geen blauwtjes bij lopen?![]()
Humorloosquote:
Ja, je bent inderdaad humorloos als je niet om Gregorius Nekschot-achtige cartoons kan lachenquote:
hehe netjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sientje
Nieuw Icoon![]()
Met veel dank aan PascalHeister![]()
Ik vind ze in ieder geval erg goed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe netjesvolgens mij ben jij fan van Iron Maiden
Rechtse mediaquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem zelfs van het forum van de NOS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |