Boezelaar, er is een oplossing voor jouw probleem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voel me niet eens zo slecht .... maar damn, dat geren naar de wc elk uur dat word ik nu wel zat
Ik wou, als aanstaand winnaar van de George Best Award, er een lekkere pint op drinken, maar dat gaat em niet worden ben ik bang
Nog meer levenseisende problemen voor meneer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
De Oriental borrelnootjes waren op... nu heb ik noodgedwongen Provencale.
Ik heb nog maar 1 fles cola en nog maar 4 flesjes bier..quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog meer levenseisende problemen voor meneer?
Oh Oh. En daar moet je een hele avond meedoen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 fles cola en nog maar 4 flesjes bier..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh Oh. En daar moet je een hele avond meedoen?
Pfoe; dat wordt een zware avond zeg! Is er geen VN-veiligheidstroep die even orde op zaken kan stellen? Dat in Libanon kan toch wel even wachten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Het is nog een kleine fles cola ook....
Lag je je roes uit te slapen op het strand?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
Gisteren mooi aan zee, vanochtend weggespoeld - nu weer op Fok bij de andere autisten
Dat roep ik al jaren, maar luisteren ho maarquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfoe; dat wordt een zware avond zeg! Is er geen VN-veiligheidstroep die even orde op zaken kan stellen? Dat in Libanon kan toch wel even wachten?
Ik deed een walviSCH naquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Lag je je roes uit te slapen op het strand?
Wat is er met Theo? Waarom is hij ineens zo vrijgevig?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rondje van Theo Janssen trouwens, bier met bitterballen!
Bier met bitterballen, dat doet hij elke dag na de training hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat is er met Theo? Waarom is hij ineens zo vrijgevig?
Nu kan het niet meer mis gaan met Oranje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja Janssen, hoe haalt Marco het in z'n hoofd.
*snik*quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van alle awardwinnaars: VBL Awards 2006..... and the winners are!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |