Vechtersbaasquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef DarkShine het volgende:
Hoi!
quote:
oh ja ....sorryquote:
Hoe was je vakantie eigenlijk geweest?quote:
Ondanks dat PSV heeft verloren. Wat je gedaan hebt moet volgens mij wel heel goed zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:42 schreef cultheld het volgende:
Wat een weekend heb ik weer achter de rug
FFWD parade voor een groot deel gemist, daarna helemaal los gegaan op het eindfeest van FFWD, daarna wilden we naar Off Corso gaan, maar die rij was te lang dus gingen we naar Thalia Lounge; Bleek alleen een snob tent (1 Baco voor 10 euro, vrouwen van 30 in zakenpakjes die in het VIP-deelte zitten en de security roepen als een niet-VIP een leeg glas op een tafeltje in die ruimte zetquote:
doet het nog steeds niet helemaal goed....er loopt nu een kabel door de kamer en die zit vast aan een geleende laptop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie eigenlijk geweest?
Heb je net zo lang geklust totdat internet het weer deed?
We are Roda, who the fuck are you?quote:
wat is er mis mee danquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Wat een weer zeg
Euh dat het hier met baken uit de hemel komt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan
wat een verschil ineens op kantoor 3 nieuwe collega's erbij
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen...
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het gezien. Ron is altijd ok.
We zullen zien. Het ziet er allemaal goed uit maar ik ga er vooralsnog niet vanuit dat we het seizoen van vorig jaar evenaren. We blijven voorzichtig hier in Grunn. Linkerrijtje moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |