Lies was al stik chagrijnig dat ze niet meekon... maten van me zijn geweest en volgend jaar gaan we wel denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef Suikermais het volgende:
@ JP
Volgend jaar van 15 /8 tm 19/8...Duitsland ..WRC ??
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies was al stik chagrijnig dat ze niet meekon... maten van me zijn geweest en volgend jaar gaan we wel denk ik.![]()
foto`s
oeps! helemaal niet gezien dat er een 2e pagina isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:46 schreef Daboy het volgende:
ik ben wel aangemeld op bf2tracker.com ik sta bij clan overzicht
op de 2de pagina.
+1 Herkenbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Of die kolere chopper uit de lucht knallen met een j10... en dan hoor je; oooo men!!!![]()
![]()
Als iedereen dat heeft gedaan, dan kan ik een dynamische sig lijst maken (hoop ik)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Dank jullie wel!
De volgende homo's hebben zich nog niet aangemeld op www.BF2TRACKER.COM alszijnde member van de BoF clan..
stefan740
Dr.Bravo
Sickert
J@ck@ss
Thiriali
SEBNL
VonDutch1
VonDutchJunior
DR Bibber1974
DRjob9
Jafarx
Agent_327_nl
Timminater
Dutchblood_NL
DrJobba
Als je daar uberhaupt nog niet geregistreerd bent, doe dat dan en als je geregistreerd bent dan moet je je even reggen als BoF clanlid..
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=39
..... Doe dat aub even.....
Gamert is koek en ei voor BoF![]()
![]()
Batmannnnnnn!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
Vandaag grote 1.4 patch dag..... zullen de connection problems verleden tijd zijn......stay tuned
Die eerste 2 zie ik nog wel eens gebeuren, maar die laatste, nee dat nooitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja en de Titanic komt weer bovendrijven, Kevin gaat weer bier drinken en Feyenoord wordt kampioen. Kortom, never gonna happen
Plaatsvervangende groepsreplyquote:
Toch raar dat als je in een normale prijsklasse kijkt dat je 2 auto's vergelijkt die niet in hetzelfde segment zitten. Vergelijk dan de 207 met de fiesta of de 307 met de focus. 207 is aanzienlijk goedkoper dan een focus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ok allebei prachtig. Maar ik bekijk het een beetje in een normale prijsklasse en zonder lease
Over 10/20 jaar kun jij echt wel in een auto van 30k/40k rijden, echter is het dan wel nog steeds een corsaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
nieuwprijs 30k/40k vind ik toch wel de gemiddelde prijsklasse hoorNiet dat ik t nu kan betalen maar ik hoop toch dergelijke wagens wel te kunnen rijden binnen een jaar of 10/20. Moet wel lukken met de toenemende krapte op de arbeidsmarkt
Wij hebben een leaselijst met alle auto's erop die we kunnen leasen en daar staat een totaal bedrag per auto op. Past dat in je leasevergoeding dan kun je hem leasen, past het niet moet je zelf bij betalen met een maximum van 30% eigen bijdrage.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh hehehe my mistake![]()
en bij jullie grote werkgevers hebben jullie waarschijnlijk ook wel korting bij leasemaatdchappijen. Krijgen jullie dan gewoon een lijst met keuzes bijhorende je functie?
Lucky bastardquote:Wij krijgen gewoon een zak geld en het moet een europese stationcar zijn. Ik ben gezegend dat ik met Belgische plaat rij.'
Nee, gewoon infantry only. Wees een man en vecht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
Toch weet ik niet of we vanavond direct met infantry-only moeten draaien. Denk dat het best irri kan zijn, kijk voor een war ofzo, ok... Ik zou liever gewoon een normale avond hebben met de nieuwe map in de roulatie erbij...
quote:
Volgens mij alleen de maps:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar dan wel die chinese KUTmap eruit
quote:
Als ik dan niet op vakantie ben en vrij kan krijgen van mijn werk (wat wel leuk), wil ik wel mee, lijkt me wel gaaf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef Suikermais het volgende:
Nou....kom dan maar !!
Wie wil er volgend jaar mee naar Wrc-rally Duitsland ?
15 t/m 19 Augustus 2007
15de ..reizen
16de...proeven zoeken en mooie punten
17 t/m 19 de rally zelf
done, ik sta eropquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Dank jullie allen! 26 ben ik geworden.
[..]
oeps! helemaal niet gezien dat er een 2e pagina is![]()
![]()
srry! Dan blijven de volgende members nog over'
stefan740
Dr.Bravo
Sickert
J@ck@ss
Thiriali
SEBNL
VonDutch1
VonDutchJunior
DR Bibber1974
DRjob9
Jafar
Agent_327_nl
Timminater
Dutchblood_NL
Heb je gelijk in maar ik keek meer naar de 2 auto's die ik erg mooi vindquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toch raar dat als je in een normale prijsklasse kijkt dat je 2 auto's vergelijkt die niet in hetzelfde segment zitten. Vergelijk dan de 207 met de fiesta of de 307 met de focus. 207 is aanzienlijk goedkoper dan een focus.
Thanks! you just made my dayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Plaatsvervangende groepsreply
[..]
[..]
Volgens mij alleen de maps:
Die met die badkamer.
Karkand
Mashtuur
Sharqi
[..]
Wil wel mee maar ik vrees dat Lowlands volgend jaar op 17 Augustus begint... ik ga zelfs een dag eerder (de 16de) al op de camping staan. Mocht Lowlands een week later zijn dan ga ik mee!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef Suikermais het volgende:
Nou....kom dan maar !!
15 t/m 19 Augustus 2007
15de ..reizen
17 t/m 19 de rally zelf
Count me in ! Onder voorbehoud van werk enzo natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:20 schreef Suikermais het volgende:
Nou....kom dan maar !!
15 t/m 19 Augustus 2007
15de ..reizen
17 t/m 19 de rally zelf
Bling Blingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
dit weekend de uitnodiging gekregen voor het schuurfeest![]()
Schuurfeest Bant de **Bling**Bling** Editie
Luie donder!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
Ik vind dat Infantry Only gewoon niet bij BF2 passen, het is meer een COD iets. Kun je in en spel eindelijk met voertuigen etc, gooien ze het eruit? Kijk ik ben er niet tegen maar wel op de eerste avond na de patch. Gewoon een vaste avond ervoor maken vanaf volgende week... Maar goed ik ben niet de eindbeslisser... En ik haat lopen door een level...
Schuurfeest Bant is jaarlijks zuipen met een thema, bling bling moet je dan ook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bling Bling
Als de muziek ook bling bling is (Lees: Hip Hop & R&B) heb ik medelijden met je
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Count me in ! Onder voorbehoud van werk enzo natuurlijk.
Ik en Baus* zorgen voor de taart
*mits aanwezig
Tja ik kan ook wel een hele kleine sig lijst maken waarop alleen maar de leden staan met hun score, maar we hebben niet voor niets al die sigs. Het probleem met die sigs is alleen dat we de volgorde steeds moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:26 schreef Timminater het volgende:
postman, is het niet handiger om een sig te maken van die list die ik toen had op joomla, is kleiner en misschien ook makkelijker.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:38 schreef IJsmuts het volgende:
wanneer is de patch beschikbaar? vanmiddag ofzo?
Ach ja wat maakt het eigenlijk uit? Ik ben niet tegen IO, maar ik zou gaarne eerst even de patch gewon proberen met de voertuigen etc in de nieuwe map... anders doen we vanaf morgen elke woensdag IO-only?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:36 schreef staticdata het volgende:
topic gaat weer hard
infantry only of niet, we zien het wel. dan doen we toch een city maps avondje met voertuigen instead?
Full patch ga ik downlaoden, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
ah mooi zo! en om gezeik te voorkomen, is het verstandiger om de full patch te downloaden en te installeren of zou de incremental voldoende zijn?
Incremental moet voldoende zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
ah mooi zo! en om gezeik te voorkomen, is het verstandiger om de full patch te downloaden en te installeren of zou de incremental voldoende zijn?
Bij I3D gaat het toch altijd wel rap? Maar ik zal GrabIT voor de zekerheid ook maar aanknallen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Incremental moet voldoende zijn.
Is de server vanavond al gepatched dan
Ow ja voor de mensen met newsservers is het ook wel handig om daar op te wachtenZal vast sneller gaan dan de normale mirrors en t staat er erg snel op.
Vrees dat ik deze maand wel een brief zal krijgen van PlanetHele maand niet thuis geweest, niet online gegamed helemaal niets. Ben 1 weekend thuis meteen 60gb aan data binnen getrokken en er staat nog meer op de agenda
76%, you got pwned by FJDquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef staticdata het volgende:
uit een ander topic http://www.bitpit.be/
hoeveel weet je van games. ik had 74%
Zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
Bij I3D gaat het toch altijd wel rap? Maar ik zal GrabIT voor de zekerheid ook maar aanknallen...
And proud of itquote:
uh....uhm....tja....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
And proud of it![]()
Ow wacht, nerds drinken geen bier![]()
Kevin is een nerd
58%quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef staticdata het volgende:
uit een ander topic http://www.bitpit.be/
hoeveel weet je van games. ik had 74%
80% met nog fouten die niet hadden gehoeven...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
58%
Nog best moeilijk, nog eens doen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
80% met nog fouten die niet hadden gehoeven...
werken!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:42 schreef escape_nl het volgende:
vullen!!!!!!!!!!!!!!
Ik speel eigenlijk nooit mods, maar in PoE hebben ze stingers en SA-7squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef Mr_Baus het volgende:
De patch komt om 1600 uur online.
En volgende week of misschien eind deze week komt point of existence 2 uit!![]()
Ze zijn nu het download netwerk aan het opzetten![]()
www.pointofexistence.com .. ik ga het niet heel erg veel spelen want ik ben nog geen general in bf2.. Maar ik ga hem zeker weten installeren.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef escape_nl het volgende:
je zal er toch naastzitten
PACIFIC STANDARD TIME (PST)- 10:00 AM (1000)
MOUNTAIN STANDARD TIME (MST) - 11:00 AM (1100)
CENTRAL STANDARD TIME (CST) - 12:00 PM (1200)
EASTERN STANDARD TIME (EST) - 1:00 PM (1300)
ALASKA - - 9:00 AM (0900)
HAWAII - 7:00 AM (0700)
UNITED KINGDOM - 6:00 PM (1800)
AUSTRALIA (AEST) 3:00 AM (AUGUST 16th) (0300)
Ah dat is dus het nieuwe mapje wat me opviel in de FTPquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:01 schreef Timminater het volgende:
klik hier voor de status en info over de server van dit moment
voor de info ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah dat is dus het nieuwe mapje wat me opviel in de FTP
Kun je ook een link in het het Menu naast de TeamSpeak Server op het Forum maken?
dat kun je ook in de custom pages plaatsen, is misschien makkelijkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=45
...maar de ochtend is dan langer, en die is altijd zo klotequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis pauze he! Ik ga om 13:15 pas pauze vieren zodat de middag korter is...
Ochtend vind ik heerlijk, middagen duren mij veel te lang. En ik heb superveel zin in Lowlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
...maar de ochtend is dan langer, en die is altijd zo klote
alsjeblieft, om alvast in de stemming te komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ochtend vind ik heerlijk, middagen duren mij veel te lang. En ik heb superveel zin in Lowlands
Camping C of 3 (weet ik het) en zoek een hoog plaatsjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ochtend vind ik heerlijk, middagen duren mij veel te lang. En ik heb superveel zin in Lowlands
Camping 3....ik zit altijd (5de jaar op rij) op Camping 4! Tenten allemaal in een rondje en dan in het midden 2 Partytentenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Camping C of 3 (weet ik het) en zoek een hoog plaatsjeVroeg aankomen dus en meteen je terrein afzetten.
lol nicequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Hier nog even het zwaar ownende Fifa doelpunt wat ik tegen Kevin heb gemaakt toen hij in Arnhem was
http://www.weescreatief.nl/Fifa2006.wmv (download + groter scherm)
http://video.google.com/videoplay?docid=-2355438678514541299 (view)
Ja de auto-focus fucked het filmpje een beetje helaas.
Ik kan volgens mij niet de stats van BF2 spelers downloaden, maar ik kan wel de stats van clans die geregistreerd staan op BF2tracker.com downloaden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef staticdata het volgende:
even een noob vraag postman.
je hebt data nodig van bf2tracker.com en het resultaat zien we dan in singnatures van bf2sigs.net
hoe zit dat dan in elkaar
Ehm de publiekstrekkers zijn denk ik Muse, Placebo, Iggy Pop, Massive Attack, Danko Jones, Arctic Monkeys & Anouk...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat ziet er wel goed uit, hoop dat je mooi weer krijgt! welke top-acts staan er?
Matisyahu, The Streets... die komen toch ook?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm de publiekstrekkers zijn denk ik Muse, Placebo, Iggy Pop & Anouk...
Yep.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Matisyahu, The Streets... die komen toch ook?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep.
Matisyahu ben ik wel benieuwd naar, een Jood met pan op z'n kop en bacteriebaard die Reggae maakt
heb je al een leuke TT bedacht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef staticdata het volgende:
nog 13 posts en is dit topic ook weer vol
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar BoF-ers voortaan moeten lopen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic: Waar BoF-ers voortaan moeten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |