Tja ik kan ook wel een hele kleine sig lijst maken waarop alleen maar de leden staan met hun score, maar we hebben niet voor niets al die sigs. Het probleem met die sigs is alleen dat we de volgorde steeds moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:26 schreef Timminater het volgende:
postman, is het niet handiger om een sig te maken van die list die ik toen had op joomla, is kleiner en misschien ook makkelijker.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:38 schreef IJsmuts het volgende:
wanneer is de patch beschikbaar? vanmiddag ofzo?
Ach ja wat maakt het eigenlijk uit? Ik ben niet tegen IO, maar ik zou gaarne eerst even de patch gewon proberen met de voertuigen etc in de nieuwe map... anders doen we vanaf morgen elke woensdag IO-only?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:36 schreef staticdata het volgende:
topic gaat weer hard
infantry only of niet, we zien het wel. dan doen we toch een city maps avondje met voertuigen instead?
Full patch ga ik downlaoden, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
ah mooi zo! en om gezeik te voorkomen, is het verstandiger om de full patch te downloaden en te installeren of zou de incremental voldoende zijn?
Incremental moet voldoende zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
ah mooi zo! en om gezeik te voorkomen, is het verstandiger om de full patch te downloaden en te installeren of zou de incremental voldoende zijn?
Bij I3D gaat het toch altijd wel rap? Maar ik zal GrabIT voor de zekerheid ook maar aanknallen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Incremental moet voldoende zijn.
Is de server vanavond al gepatched dan
Ow ja voor de mensen met newsservers is het ook wel handig om daar op te wachtenZal vast sneller gaan dan de normale mirrors en t staat er erg snel op.
Vrees dat ik deze maand wel een brief zal krijgen van PlanetHele maand niet thuis geweest, niet online gegamed helemaal niets. Ben 1 weekend thuis meteen 60gb aan data binnen getrokken en er staat nog meer op de agenda
76%, you got pwned by FJDquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef staticdata het volgende:
uit een ander topic http://www.bitpit.be/
hoeveel weet je van games. ik had 74%
Zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
Bij I3D gaat het toch altijd wel rap? Maar ik zal GrabIT voor de zekerheid ook maar aanknallen...
And proud of itquote:
uh....uhm....tja....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
And proud of it![]()
Ow wacht, nerds drinken geen bier![]()
Kevin is een nerd
58%quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef staticdata het volgende:
uit een ander topic http://www.bitpit.be/
hoeveel weet je van games. ik had 74%
80% met nog fouten die niet hadden gehoeven...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
58%
Nog best moeilijk, nog eens doen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
80% met nog fouten die niet hadden gehoeven...
werken!!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:42 schreef escape_nl het volgende:
vullen!!!!!!!!!!!!!!
Ik speel eigenlijk nooit mods, maar in PoE hebben ze stingers en SA-7squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef Mr_Baus het volgende:
De patch komt om 1600 uur online.
En volgende week of misschien eind deze week komt point of existence 2 uit!![]()
Ze zijn nu het download netwerk aan het opzetten![]()
www.pointofexistence.com .. ik ga het niet heel erg veel spelen want ik ben nog geen general in bf2.. Maar ik ga hem zeker weten installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |