Lekker is dat hè? Had ik vorig jaar bij Kink FMquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:20 schreef crossover het volgende:
Ik heb gewoon 2 kaarten gewonnen![]()
Prijsvraag van 3FM.. denk dat ik daar 2 maten blij mee ga maken. Verkopen is ook zoiets.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:25 schreef mberg86 het volgende:
Ik denk dat het sowieso wel gaat meevallen..
daar houdt danny niet vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:05 schreef Ascaroth het volgende:
Waarom zijn er zoveel Lowlands-sidetopics? Kan dat niet gezellig centraal?
*proest*quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik neem deze maar mee:
[afbeelding]
De poncho dan, niet het meisje.
ik heb er ook één, er is een persbalie voor de ingang bij de brug ergens (waar weet ik ook nog niet precies, heb mojo wel gemaild maar niks ontvangen) waar je je pdf-je en ID moet laten zien en daar krijg je je bandje om. Ze zullen hem wel gelijk om doen zodat je geen mensen mee kan sluizen via de persingang.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand hier ook een press/guest pass?
Waar moet je die inleveren? En krijg je een los bandje of maken ze hem meteen vast?
Al je kaartjes weer gevonden of?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef lienelien het volgende:
En dan zegt 'ie ook nog dat hij ze wel aan mij had willen geven![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:36 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hey op de site staat dat die pendel bussen pas om 6 uur gaan rijden? Vorig jaar was dit toch veel eerder? Klopt dit wel of niet?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef lienelien het volgende:
Collega gisteren: 'Ja, ik kreeg bij mij andere baantje 2 gratis kaartjes voor lowlands, maar ik heb ze maar verkocht, ik vind daar toch niets aan'
Lienelien:Met backstage?
Collega: 'uh, ja, maar ik ken al die bands toch niet'
Lienelien:![]()
![]()
Wat een barbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef lienelien het volgende:
Collega gisteren: 'Ja, ik kreeg bij mij andere baantje 2 gratis kaartjes voor lowlands, maar ik heb ze maar verkocht, ik vind daar toch niets aan'
Lienelien:Met backstage?
Collega: 'uh, ja, maar ik ken al die bands toch niet'
Lienelien:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |