Kan wel zijn, maar beide auto's kunnen over dezelfde wegen rijden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.
[..]
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weer)
Als ik een voorbeeld zou mogen geven, 640*480 is een Nissan Micra, 720*568p is een Audi middenklasser.![]()
Waarom niet? Te lelijk en te oud.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:42 schreef Oksel het volgende:
Je gaat moeder Theresa toch ook niet vergelijken met Katja Schuurman?
Katja Schuurman is niet dood.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:28 schreef remcheese het volgende:
[..]
ik dacht meer aan : Te dood....
dat gebeuren in Leipzig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!
Als ik me niet vergis dan zit er toch al een standaard geheugen in van 512 mb? Qua saves heb je daarmee al genoeg, en grote games om te downloaden heb je toch nog niet veel in het begin. Ik denk dat de Wii ook nog eens minder dan 250 euro wordt (laten we 200 zeggen), er zit al een controller bij dus je hebt er maar eentje nodig, en dan is het 200+35+50=285.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Bot13 het volgende:
Ik zit net een beetje een begroting te maken.
250 euro voor dat ding, 2 controllers (ik denk 35,- per stuk?) en een spel (50,-) met memorycard (20,- of meer).
Oeps, dan zit je toch al aan de 390,-![]()
console 200quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Bot13 het volgende:
Ik zit net een beetje een begroting te maken.
250 euro voor dat ding, 2 controllers (ik denk 35,- per stuk?) en een spel (50,-) met memorycard (20,- of meer).
Oeps, dan zit je toch al aan de 390,-![]()
Wat ben ik ook een sukkelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis dan zit er toch al een standaard geheugen in van 512 mb? Qua saves heb je daarmee al genoeg, en grote games om te downloaden heb je toch nog niet veel in het begin. Ik denk dat de Wii ook nog eens minder dan 250 euro wordt (laten we 200 zeggen), er zit al een controller bij dus je hebt er maar eentje nodig, en dan is het 200+35+50=285.
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een sukkelInderdaad.
Verder moet het natuurlijk zo goedkoop mogelijk, ik ben ook maar een arme student die z'n vrienden gaat proberen te impressen![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student..
Mocht je me in de goot van Rotterdam zien Wii-en, geef me dan een euro voor wat koffie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student..
Een A3 of een A4? Welk jaar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.
[..]
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weer)
Als ik een voorbeeld zou mogen geven, 640*480 is een Nissan Micra, 720*568p is een Audi middenklasser.![]()
quote:Are you buying Zelda: Twilight Princess this Oct... er, holiday season?
Tja...Nintendo heeft toch meer bereikt en heeft een hele geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef speknek het volgende:
Playstation is heel mainstream heb ik het idee. Erg groot gehalte 'ik kan er dvds op kijken en speel zo nu en dan met wat maten FIFA'. De fanboy populatie is veel minder. Zie ook maar dat we hier bijna op de 100 topics zitten en de Ps3 nog niet eens de helft.
Nee, want de Wii is wel baanbrekend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie hier vind dat de Gamecube zijn belofte heeft waargemaakt? We hebben geen enorm schokkende zaken gezien op het gebied van Gameplay (waar Sony de Eyetoy had bijvoorbeeld), enorm slechte of zowat ontbrekenden online mogelijkheden (tegenover de XBOX Live mogelijkheid), en grafisch ook niet dé topper (alhoewel er juweeltjes tussen zaten hoor)...
Zijn jullie dan niet bang voor de Wii?
Dat er geen online mogelijkheden waren vond ik erg jammer, ook vond ik het jammer dat de Cube nog wel eens werd overgeslagen door third party's. Maar ik kan niet zeggen dat ik terleurgesteld ben in de Cube.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie hier vind dat de Gamecube zijn belofte heeft waargemaakt? We hebben geen enorm schokkende zaken gezien op het gebied van Gameplay (waar Sony de Eyetoy had bijvoorbeeld), enorm slechte of zowat ontbrekenden online mogelijkheden (tegenover de XBOX Live mogelijkheid), en grafisch ook niet dé topper (alhoewel er juweeltjes tussen zaten hoor)...
Hoeft niet hoor. Er was een lek waarmee je illegale games kon afspelen, al moet ik toegeven dat ik niet precies weet hoe dat nou zat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Balen hey als je zo'n broadband adapter hebt gekocht voor de Cube!!
Voel je je vast flink genaaid nu!
Ik had dus zo'n ding. En Phantasy Star Online. Mén wat een boutding en boutspel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Balen hey als je zo'n broadband adapter hebt gekocht voor de Cube!!
Voel je je vast flink genaaid nu!
BLASPHEMY!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Gamecube was een boutding.
Nintendo's plannen ermee waren ook zo vaag, als ik wat oude dingen opzoek van jaren geleden.
DS ook toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
Four swords werkt alleen met gbas toch? Wel zonde, hij's nu heel goedkoop te krijgen.
Welke games maken de PS2 voor jouw specialer dan de cube dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb me vermaakt met de Cube, twee Cube games staan in mijn top 10 allertijden (RE4 en ToS) en ik heb iets van 30 games ofzo. Echter, het missen van online Mario Kart viel me achteraf gezien toch wel tegen.
Het is gewoon een prima console, maar niet speciaal zoals de SNES, GameBoy of de PS2 dat wel voor me zijn.
Gameplay - Pikmin, watergun van Mario (quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
God of War, Shadow of the Colossus, Buzz, Eyetoy, Singstar en alle RPG'squote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Welke games maken de PS2 voor jouw specialer dan de cube dan?
Single player niet multiplayer welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
Four swords werkt alleen met gbas toch? Wel zonde, hij's nu heel goedkoop te krijgen.
Wat is de top 5 RPG's voor jouw dan, op de PS2?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War, Shadow of the Colossus, Buzz, Eyetoy, Singstar en alle RPG's
Pff, dat is lastig. Op dit moment vind ik Dragon Quest 8 de beste denk ik. Maar ik denk ook aan wat er nog komt he. FF XII. Dat wordt de beste game ooit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat is de top 5 RPG's voor jouw dan, op de PS2?![]()
Perrin Kaplan naakt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ho! Topic is bijna voorbij! Volgende paar posts alleen als je een goed idee hebt voor het jubileumnummer!!!
like : een eightball die ons de laatste info geeft omtrent release prijs en gamesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ho! Topic is bijna voorbij! Volgende paar posts alleen als je een goed idee hebt voor het jubileumnummer!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |