jah, en daarom heb ik er zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog nooit online op een PC gespeeld (vroeger)? Daar typte je toch ook altijd
zou erg jammer zijn als je niet normaal kunt praten tijdens online-gamenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft problemen met naughty language bij online gaming. Daarom kun je bij NDS wifi games alleen met vrienden chatten.. Speech to text geeft Nintendo de mogelijkheid alle naughty woordjes te filteren.
Ik geloof dat ze dit wel gaan doen, mits het gerucht over de mic waar is.
headset + roger wilcoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, en daarom heb ik er zo'n hekel aan
dan heb je toch ook niks aan tekst? Voordat je de zin kan lezen komt de volgende alweerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef kipknots het volgende:
Speech to text kan volgens mij wel erg handig zijn in MMO's. Als er een paar honderd man bij elkaar staan heb je weinig meer aan normaal praten.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef kipknots het volgende:
Speech to text kan volgens mij wel erg handig zijn in MMO's. Als er een paar honderd man bij elkaar staan heb je weinig meer aan normaal praten.
Voordeel zou juist zijn dat je geen afkortingen meer hoeft te tikkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Zie (hoor) je jezelf al zitten voor je TV: "Zomg I just died lol. BTW I'm WTB food so PST if you have some!"
Ja want dat maakt die wir-war van tekst beter te lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Voordeel zou juist zijn dat je geen afkortingen meer hoeft te tikken
mompelt iets over een apparaat met rood-zwarte beelden...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Oksel het volgende:
Alles wat Nintendo bedenkt werkt. Rumble, analoge stick, etc. etc.
Die werkte wel.. Alleen is de mens te zwak voor die ultra uber graphics!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef remcheese het volgende:
[..]
mompelt iets over een apparaat met rood-zwarte beelden...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef remcheese het volgende:
[..]
mompelt iets over een apparaat met rood-zwarte beelden...
Ik heb er wel eens aan gedacht om er een 2e handsje van op de kop te tikken maar de verhalen over knallende koppijn hielden me tegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Die werkte wel.. Alleen is de mens te zwak voor die ultra uber graphics!
ze staan op marktplaats met 6 games voor 100 euro, valt dus best mee...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:01 schreef Cid het volgende:
Bij mij de prijs die men er voor wil hebben...
Nou ja, 100 euro voor iets waar eigenlijk niets mee kunt...vind ik teveel geld. Maar voor verzamelaars valt het wel mee idd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:03 schreef remcheese het volgende:
[..]
ze staan op marktplaats met 6 games voor 100 euro, valt dus best mee...
Das ook wel weer zo, T zal voor ff leuk zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, 100 euro voor iets waar eigenlijk niets mee kunt...vind ik teveel geld. Maar voor verzamelaars valt het wel mee idd..
is fake.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[afbeelding]
mooi he Staat deze al op Fok!games
Doet het wel mits mensen leren te linken. Dus de code van imageshark gebruiken en niet de directe link naar de bestanden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Imageshack doet het niet meer op Fok!
Dat doet het ook niet AFAIK (hotlinking as been disabled for this domain). Kleine thumbnails = hotlinking.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Doet het wel mits mensen leren te linken. Dus de code van imageshark gebruiken en niet de directe link naar de bestanden.
Pictureserver van UTwentequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet AFAIK (hotlinking as been disabled for this domain). Kleine thumbnails = hotlinking.
Onzin. Dit is echt een game voor jouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die konijnen gaan me echt irriteren weet je datIk weet steeds zekerder dat ik die game niet ga halen
Ik krijg het Psychonauts idee: vervelende character-art. En dan moet ik een game niet gaan spelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. Dit is echt een game voor jou
Ja ik begin dat ook te krijgen zo.... spel wordt flink gehyped welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die konijnen gaan me echt irriteren weet je datIk weet steeds zekerder dat ik die game niet ga halen
Zeker wetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
http://www.gametoday.nl/article/48354651
Geinig
Ik wil de Wii nu!! Enquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo heeft nog Virtual Console geheimen
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Waarom?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik wil de Wii nu!! EnGameCube.... eigenlijk gekocht voor TP maar nu ga ik toch echt voor de Wii (Zelda in breedbeeld en vissen met de Wii controller
)
Wel een klote streek van Nintendo om te zeggen dat TP voor de gamecube komt, en hem dan uitstellen om hem vervolgens beter uit te brengen op de Wii![]()
Ja dus nu MOET ik de Wii kopen wil ik TP volledig kunnen spelen. Terwijl TP origineel gewoon een Cube game zou worden (en daarom heb ik een Cube aangeschaft).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarom?
Hij komt toch gewoon uit voor de Wii&Cube, en de Cube ondersteunt toch die voordelen niet
Je MOET toch niets, en er word toch duidelijk vermeld dat de 2 versies HETZELFDE verhaal vertellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dus nu MOET ik de Wii kopen wil ik TP volledig kunnen spelen. Terwijl TP origineel gewoon een Cube game zou worden (en daarom heb ik een Cube aangeschaft).
Ja, maar die Cube versie mist dus een aantal features... dus om alles te kunnen zien/doen in de game moet je de Wii versie hebben. Geen probleem, wat ik wilde toch al een Wii kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je MOET toch niets, en er word toch duidelijk vermeld dat de 2 versies HETZELFDE verhaal vertellen.
En als je de Cube versie koopt, dan kun je die later nog altijd afspelen op de Wii, andersom gaat zowieso niet.
Hengelen doe je bij de cube gewoon met je controller, en dan blijft het breedbeeld gebeuren alleen nog maar over, wat (volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, maar die Cube versie mist dus een aantal features... dus om alles te kunnen zien/doen in de game moet je de Wii versie hebben. Geen probleem, wat ik wilde toch al een Wii kopen.
Letterlijk uit de newspost: Het vissen zal één van de extra's worden speciaal voor de Wii versiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hengelen doe je bij de cube gewoon met je controller, en dan blijft het breedbeeld gebeuren alleen nog maar over, wat (volgens mij) de cube toch niet ondersteunt.
Je "mist" dan toch niets
![]()
Dat is wat andersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk ondersteunt de Cube wel breedbeeld, dat ligt gewoon aan de vorm waarin de makers een spel maken. Ikaruga is gekanteld breedbeeld bijv, dat kan ook gewoon.
Ah! Nooit begrepen waarom ik op mijn breedbeeld TV vaak nogsteeds breedbeeld balken moet zien...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is wat andersJe hebt namelijk games met breedbeeld balken (letterboxed) en games in breedbeeld. Games in anamorphic breedbeeld zien er stukken mooier uit dan letterboxed games (Beyond good & Evil, Resident evil 4).
Omdat films vaak opgenomen worden in een aspect ratio die nog breder is dan een 16:9 tv. Je ziet gewoon veel meer dankzij die balken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Ah! Nooit begrepen waarom ik op mijn breedbeeld TV vaak nogsteeds breedbeeld balken moet zien...
Uhm.. je ziet meer door die balken? Als die balken er niet waren, en die ruimte gevuld was met beeld DAn zag ik meer. Nu zie ik juist minder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ziet gewoon veel meer dankzij die balken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Uhm.. je ziet meer door die balken? Als die balken er niet waren, en die ruimte gevuld was met beeld DAn zag ik meer. Nu zie ik juist minder.
16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik blijf het gek vinden: breedbeeld TV met 16:9 ratio, game met 16:9 ratio en dan die gekke balken eronder.
Gelukkig dat mensen zoals jij dan weer een ongeloofelijke mooie ontopic post plaatsenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef depax het volgende:
is weer eens wat anders
praten over breedbeeld in een wii topic
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef alex4allofyou het volgende:
16:9 wordt steeds vaker gebruikt ipv 4:3 en is IMO een grotere stap dan van 16:9 naar HD 720p.
En ik kan t weten want ik heb zon HD Samsung box![]()
Ik moet vaak nog even terugzappen naar Film1.1 als daar net zoals op Film HD een film tegenlijkertijd op is, HD is weldgelijk mooier maar het verschil is soms donders slecht te zien. Alleen Nation Geographic HD overdondert me eerlijk gezegd (maar nog steeds niet overdreven groot verschil).
Om een lang verhaal kort te maken: 16:9 is meer dan zat!
PS
Deze MOETEN jullie zien, geweldig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI
HILARISCH![]()
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef alex4allofyou het volgende:
16:9 wordt steeds vaker gebruikt ipv 4:3 en is IMO een grotere stap dan van 16:9 naar HD 720p.
En ik kan t weten want ik heb zon HD Samsung box![]()
Ik moet vaak nog even terugzappen naar Film1.1 als daar net zoals op Film HD een film tegenlijkertijd op is, HD is weldgelijk mooier maar het verschil is soms donders slecht te zien. Alleen Nation Geographic HD overdondert me eerlijk gezegd (maar nog steeds niet overdreven groot verschil).
Om een lang verhaal kort te maken: 16:9 is meer dan zat!
PS
Deze MOETEN jullie zien, geweldig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI
HILARISCH![]()
Sorry, dat bedoelde ik ook, volgens mij is 16:9 altijd progressief (denk ik).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik ook, volgens mij is 16:9 altijd progressief (denk ik).
Als je kijkt naar de resolutie:
4:3 = 640*480i
16:9 = 720*568p
HD 720p 1268*720p
In andere woorden, 16:9 is eigenlijk helemaal niet zo heel veel verwijdert van 720p. 4:3 daarentegen is oude troep![]()
Even voor mijn idee, dat S-video signaal krijg je met de standaard meegeleverde kabel bij de Cube toch? Moet ik zo'n speciale SCART kabel halen om dat Progressive signaal te krijgen? Of moet ik daar ook een andere (HD) TV voor halen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Even voor mijn idee, dat S-video signaal krijg je met de standaard meegeleverde kabel bij de Cube toch? Moet ik zo'n speciale SCART kabel halen om dat Progressive signaal te krijgen? Of moet ik daar ook een andere (HD) TV voor halen?
Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.
Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef Pheno het volgende:
Even iets anders dan het maandelijks terugkerende kijk-mij-een-goede-kabel-hebben (ik heb gewoon meegeleverde kabel in gebruik en op mijn oude tv van 10 jaar terug zal het echt niet beter worden):
ik heb enorme problemen om online te geraken met de DS. Is het nu zo dat de Wii een netwerkkaartadd-on gaat krijgen? Of een USB->Ethernet converter? Dan trek ik wel een draad naar mijn Wii en hoop dat dat ding wel mijn DS online laat gaan.
Wifi is wifi, mijn router kan de b en g en mixed modus aan. Dat Nintendo de standaarden niet volgt kan in mijn geval de draytek 2900G niets aan doen. Dus de router is niet verkeerd, Nintendo doet het verkeerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.
De Wii heeft een ingebouwde WIFI ontvanger, dus geen draad helaas.
Het kan dus met draadquote:Online gaming:
Met de Nintendo WiFi Connection dienst voor de DS heeft Nintendo de eerste stappen gezet op het gebied van online gaming, met WiiConnect24 voor de Wii is Nintendo van plan veel verder te gaan. De Wii zal standaard geschikt zijn voor WiFi(IEEE802.11b/g) en kan met behulp van een USB-lan adapter ook gebruik maken van ethernet. De Wii zal ook compatible zijn met de Nintendo WiFi USB Connector. Nintendo wil van WiiConnect24 een centrale internetportal maken voor alle Wii bezitters. Hier kan men, behalve online gamen, ook demo's, updates en virtual console spellen downloaden.
Hmmm.. te weinig kaas gegeten van het hele TV-out kabel gebeuren. En het wordt er niet makkelijker op met die HD-TV dingen. Toch eens wat meer over lezen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.
Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
De Wii zal aan te sluiten zijn op monitoren via een RGB kabel. Dus je hoeft geen 300e neer te leggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef Bot13 het volgende:
Als het toch over TV's enzo gaat, heb ik ook nog een dom vraagje
M'n broer en ik gaan de Wii uiteraard kopen, alleen ik bedenk me net dat er niet een aparte (goede) TV voor is, behalve een oud, klein, 16cm diagonaal kutTVtje
TFT's hebben we echter genoeg, 17'' en 19'' hebben we allemaal nog wel liggen. Is het mogelijk om deze aan te sluiten op de Wii (desnoods gaat er een apparaat van maximaal 60,- tussen, als we maar niet 300 euro aan een goeie TV kwijt zijn).
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef remcheese het volgende:
http://www.nu.nl/news/803(...)ollar_kosten%27.html
Oud nieuws, maar wel eenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef remcheese het volgende:
http://www.nu.nl/news/803(...)ollar_kosten%27.html
De cube was toch 219,- euro volgens mij (300 met game en memorycard)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.
Als het echt 250,- euro is; shame on you nintendo, jullie doen het al jaren en jaren met 199,- bij release van jullie consoles![]()
Als er bijvoorbeeld 2 controllers en een spel (wii sports?) bij zouden zitten is het al geen punt meer, overigens.![]()
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.
Is net alsof t doorzichtig is, een kameraad van mij heeft de componentenkabel voor de Cube en dezelfde tv (Samsung lcd 32r71b). Ineens is het beeld dan geweldig (maar wel ietsjes minder dan de 360).
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.
Spannendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 6 dagen.
Ik zeg: Als je een Non progressive tv hebt moet je RGB gebruiken.. Als je een Progressive scna tv hebt moet je component, VGA of HDMI gebruikenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.
De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!quote:
Net voorbeeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stel een film is opgenomen in het blauwe formaat. Als je dat in full screen (zonder balken) op je 16:9 tv wil zien dat houd je ongeveer het gele formaat over... Alles wat erbuiten is gaat weg.. Dankzij de zwarte balken kun je alles laten zien.
[..]
16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.
NICE!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html
screens:
...
Ze hebben maar een schietanimatie volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html
screens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |