quote:
Iets waar ik ook bang voor ben.ëén gek is genoegquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef -skippybal- het volgende:
Half Nederland weg gevaagd en blabla. Waar heeft 'ie het over??
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef DeSiever het volgende:
En dan zo eindigen met nog een liedje van Blof?
Één gek + alles wat er voor nodig is. De kans is nog groter dat jij op de maan staat volgende maand...quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets waar ik ook bang voor ben.ëén gek is genoeg
Was al duidelijk in het interview met de VARAgids overigens die journalist was ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de Winter een muur optrekt door het gelijk van zijn argumentatie uit zijn verleden en het Joods zijn te halen.
Schitterend ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef Aoristus het volgende:
HAHAHAHA, ik ben Leon de Winter, ik woon in Bloemendaal, ik lees vanalles op Internet
Helaas niet.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik heb even het gemist, zijn de instortingen van de Twin Towers geweest?
Nou ja het verklaart natuurlijk wel zijn angsten en drijfveren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de Winter een muur optrekt door het gelijk van zijn argumentatie uit zijn verleden en het Joods zijn te halen.
En dat wou Joris weten. Of hij wel eens twijfelt aan zijn eigen mening. Blijkbaar niet, maar de vraag werd niet goed begrepen. Leon dacht of hij twijfelde aan de rechtstaat etc.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Schitterend ja.En ook een keertje dat "joh" er tussendoor. Net Fok!
.
Maar de vraag viel niet te beantwoorden door de Winter die is namelijk zo overtuigd dat hij in het goeie kamp zit dat er geen (zelf)kritiek meer is.
Zeker, maar uit die argumentatie zou je ook kwetsbaarheid en wederhoor kunnen verwachten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou ja het verklaart natuurlijk wel zijn angsten en drijfveren.
Zo'n vraag niet begrijpen is ook al veelzeggend.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dat wou Joris weten. Of hij wel eens twijfelt aan zijn eigen mening. Blijkbaar niet, maar de vraag werd niet goed begrepen. Leon dacht of hij twijfelde aan de rechtstaat etc.
Belachelijk, die mensen die dat doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:25 schreef Soul79 het volgende:
Zo, Joris zegt dat er allerlei antisemitische hatemail binnen kwam toen bekend werd dat De Winter zomergast werd.
Lekker zeg.
De Winter had dat prima in de gaten, maar zodra het aankomt op zelfkritiek wordt alles weggewuifd met 'het grote gelijk' - wat voor sprongen in de discussie hij daarvoor ook moet maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dat wou Joris weten. Of hij wel eens twijfelt aan zijn eigen mening. Blijkbaar niet, maar de vraag werd niet goed begrepen. Leon dacht of hij twijfelde aan de rechtstaat etc.
Zo zou het inderdaad moeten zijn en daarom heb ik niet veel op met die Leon de Winter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker, maar uit die argumentatie zou je ook kwetsbaarheid en wederhoor kunnen verwachten.
Helaas hebben mensen nog niet zoveel geleerd uit het verleden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:25 schreef Soul79 het volgende:
Zo, Joris zegt dat er allerlei antisemitische hatemail binnen kwam toen bekend werd dat De Winter zomergast werd.
Lekker zeg.
mee eens. hier hetzelfde ten aanzien van de Winter. Maar wel een boeiende uitzending.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo zou het inderdaad moeten zijn en daarom heb ik niet veel op met die Leon de Winter..
Maar hij etaleert in ieder geval duidelijk waarom hij zo is.
Hij was al HIV ge;nfecteerd, maar niemand wist hetquote:
Juist dat doet hij iedere keer. En anders probeert hij het om te draaien of theatraal te ouwehoeren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De Winter had dat prima in de gaten, maar zodra het aankomt op zelfkritiek wordt alles weggewuifd met 'het grote gelijk' - wat voor sprongen in de discussie hij daarvoor ook moet maken.
Ik betwijfel of hij het zelf al wist in 1986.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was al HIV ge;nfecteerd, maar niemand wist het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |