Zo zou het inderdaad moeten zijn en daarom heb ik niet veel op met die Leon de Winter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker, maar uit die argumentatie zou je ook kwetsbaarheid en wederhoor kunnen verwachten.
Helaas hebben mensen nog niet zoveel geleerd uit het verleden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:25 schreef Soul79 het volgende:
Zo, Joris zegt dat er allerlei antisemitische hatemail binnen kwam toen bekend werd dat De Winter zomergast werd.
Lekker zeg.
mee eens. hier hetzelfde ten aanzien van de Winter. Maar wel een boeiende uitzending.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo zou het inderdaad moeten zijn en daarom heb ik niet veel op met die Leon de Winter..
Maar hij etaleert in ieder geval duidelijk waarom hij zo is.
Hij was al HIV ge;nfecteerd, maar niemand wist hetquote:
Juist dat doet hij iedere keer. En anders probeert hij het om te draaien of theatraal te ouwehoeren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De Winter had dat prima in de gaten, maar zodra het aankomt op zelfkritiek wordt alles weggewuifd met 'het grote gelijk' - wat voor sprongen in de discussie hij daarvoor ook moet maken.
Ik betwijfel of hij het zelf al wist in 1986.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was al HIV ge;nfecteerd, maar niemand wist het
Zou me niets verbazen als hij een account heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Schitterend ja.En ook een keertje dat "joh" er tussendoor. Net Fok!
.
Zeker, en de leukste tot nu toe in dit seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
mee eens. hier hetzelfde ten aanzien van de Winter. Maar wel een boeiende uitzending.
Nou, hèquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:33 schreef DeSiever het volgende:
Live At Wembley. Kippevel.
Hij is BansheeBoyquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij een account heeft.
Mij ook niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij een account heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |