Ik heb 2 weken vakantie van het werk dus fulltime bezig. [bloosmode] denk alleen niet dat ik zo snel zal gaan als MMach[/bloosmode]quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef sanger het volgende:
Ben beneiuwd naar de eerste resultaatfoto's
Hoe heb je dat meegenomen dan van en naar Praxis Beverwijk? Toch niet in de trein hequote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef tnimble het volgende:
Goo is wat schuin genomen idd. Het zit wel netjes in het midden.
Vanmorgen materiaal gehaalt voor het onderstel. Niet voor de schragen gekozen maar voor het staen onderstel. Is nog goekoper ook!
En de praxis (beverwijk) heeft weer/nog bakken met een heleboel losse boutjes en moeretje!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef tnimble het volgende:
Daarom is deze tafel opklapbaar en de andere machines heb ik nu nog niet. Zodra ik deze tafel af heb ja ik verder aan de horretjes voor mijn binnenluiken project hier zit wat lastig freeswerk aan en dat wilde ik goed doen zonder troubles. De voordeur komt daarna weer verder dan moeten de tekeningen helemaal gereed zijn.
Onder tussen de swarslatten afgezaagt en de gaten in de poten en dwars latten geboord en alvast de schuine supports aan het afzagen die de poten stevigheid moeten gaan geven.
[afbeelding]
Geen Mrs.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]ik kan alleen maar zeggen: goed denkwerk
maar maakt de Mrs geen problemen bij zoveel projecten??
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef tnimble het volgende:
[..]
Geen Mrs.Er is niemand die kan klagen over alle werkjes alle tijd voor mij zelf (buiten, werk, reis, eet en slaap tijd natuurlijk
)
goed bezig man!quote:Onder tussen niet stil gezeten. De schoren zijn allemaal gezaagt en voorzien van gaten. Even uitgerekend, ze moeten van 54.2cm vanaf de bovenkant zitten om onder 45 graden uit te komen dus nog een set gaten in de poten.
Onder tussen al eentje voor gemonteerd om de hok van de ppot te stellen en het andere gat voor de schoor door te boren,
[afbeelding]
Die woont boven en jelp af en toe even mee om wat vast te houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef sanger het volgende:
Je woonde toch samen met je moeder is het huis Tnimble?
Met de auto gaat het snelste, fiets is wat langzamer maar nog altijd sneller dan het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef tnimble het volgende:
De andere zit ook in elkaar en ben druk bezig het op het blad te monteren. Alleen wel een 2mm boortje gebroken van de centreerboor, zat geen beweging meer in de bor en toen zei die knap. Waar haal ik een 6cm lange 2mm boor zo snel vandaan.![]()
[afbeelding]
Is ga hem als eerste gebruiken voor het frezen van de sponningen van horretjes voor mijn binnenluiken project.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:43 schreef klipper het volgende:
Ziet er goed uit die freestafel.![]()
Waar ga je hem voor gebruiken?
Die zijn helaas 2 cm te kort. Famag maakt dit type dus ga ze bestellen daar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef boertie het volgende:
Gamma/ praxis/ karwei?
Volgens mij zijn ze alle3 tot 9 uur geopend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |