Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
en nu bier!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef remlof het volgende:
Chowi hoort bovenaan!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef KaMo het volgende:
hey Mod's
Sponge O.B. Red Pants (master of the red sea)
tyf die is dicht!
![]()
Dat zouden we met alle topics moeten doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je er van af blijft zakt het vanzelf weg.
zoals deze? Het Grote ChipsZak. Adoratie Topicquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zouden we met alle topics moeten doen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoals deze? Het Grote ChipsZak. Adoratie Topic
![]()
Ik kijk nooit meer in ONZ AT, alle goeie topics worden hier wel gemeld door Het_Hupt en KaMoquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoals deze? Het Grote ChipsZak. Adoratie Topic
![]()
wtf is dat nu weer?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer in ONZ AT, alle goeie topics worden hier wel gemeld door Het_Hupt en KaMo
Hm, eigelijk is al wat je nodig hebt de AT en de MyAT.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer in ONZ AT, alle goeie topics worden hier wel gemeld door Het_Hupt en KaMo
Maar soms ook wel zie dat kleuter topique Het Grote ChipsZak. Adoratie Topicquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
Mag ik trouwens vragen wat het nut is van het hier melden van slechte topics die volgens jullie op slot moeten?
Het is wel schattig en zo, maar soms is het gewoon niet nodig.
dat bedoelde ik dus, Het_huptquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
Mag ik trouwens vragen wat het nut is van het hier melden van slechte topics die volgens jullie op slot moeten?
Inderdaad, en we hebben deze ook nog.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
Ik kijk het nog even aan, maar als het zo doorgaat, gaat 'ie op slot.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar soms ook wel zie dat kleuter topique Het Grote ChipsZak. Adoratie Topic
TR's zijn toch daarvoor...quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |