Leuk voor je, maar om dat nu constant in een Ajax-topic te roepen? Mwoah, vrij puberaal. Dus laat dat in vervolg maar gewoon. Denk je dat er iemand hier is die niet weet dat je anti-Ajax bent?*quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
PSV A1 heeft vanmiddag in de halve finale van de OttenCup in ieder geval al het goede voorbeeld gegeven door ajax A1 met 4-2 weg te poetsen
Saillant detail: Nieuwe aanwinst Género Zeefuik, afkomstig van FC Omniworld, eerder doorliep hij de jeugdopleiding van Ajax, was de grote man tot nu toe aan PSV-zijde.
Spuitje 11 inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:21 schreef MCH het volgende:
Vrijdag stond er op de Belgische teletekst dat Tottenham een bod heeft gedaan op Vermaelen. Vermaelen had echter geen trek of is dit al oud nieuws?
Er is geen bod gedaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:21 schreef MCH het volgende:
Vrijdag stond er op de Belgische teletekst dat Tottenham een bod heeft gedaan op Vermaelen. Vermaelen had echter geen trek of is dit al oud nieuws?
11 spuiten in je jodenneusquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is spuitje 11 als ik vragen mag.
telt tot 10..........quote:
Ja, hoi. Iedere VBL mod weet intussen dat DK altijd zo is. Na een ban te hebben gekregen, gaat 'ie weer vrolijk verder.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hulde!
Al is met deze opmerking van D_K wel degelijk wat mis. Onzinnig.
Dat het al eens gemeld of gezegd is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is spuitje 11 als ik vragen mag.
Ik vind het wel leuk om te zien. Volgens mij domineert Ajax nog meer zijn leven dan Feyenoord. Daar kan ik hem geen ongelijk in geven, hij heeft alleen een aparte manier om het te uiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi. Iedere VBL mod weet intussen dat DK altijd zo is. Na een ban te hebben gekregen, gaat 'ie weer vrolijk verder.
juistquote:
Da's het Fok!beleid he. Onschuldige mensen krijgen 3 bans in 2 maanden, maar mensen die continu liggen te kloten mogen lekker doorgaan. Huldequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi. Iedere VBL mod weet intussen dat DK altijd zo is. Na een ban te hebben gekregen, gaat 'ie weer vrolijk verder.
Zolang je maar niet te ver gaat lijkt mij het geen probleem. Nu kappen met deze onzin.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's het Fok!beleid he. Onschuldige mensen krijgen 3 bans in 2 maanden, maar mensen die continu liggen te kloten mogen lekker doorgaan. Hulde.
Whehehe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zolang je maar niet te ver gaat lijkt mij het geen probleem.
Precies. Opflikkeren dus, Dirk.quote:
nu.nlquote:Van der Meyde krijgt laatste waarschuwing
Uitgegeven: 13 augustus 2006 16:48
- Andy van der Meyde heeft een laatste waarschuwing gekregen van David Moyes. De manager van Everton eist van de aanvaller dat hij vanaf nu een professionele instelling laat zien bij de Engelse club. "Als hij nog een keer in de fout gaat krijgt hij geen nieuwe kans meer", zegt de trainer op de website van Everton.
Van der Meyde werd een week geleden onwel na een avondje stappen in Liverpool en moest met ademhalingsproblemen worden opgenomen in een ziekenhuis. Hiermee werd hij betrapt op het negeren van het verbod van Moyes om minder dan 48 uur voor de eerstvolgende wedstrijd op stap te gaan.
Teleurgesteld
De manager is teleurgesteld in de 26-jarige vleugelaanvaller. "Als je ergens een contract tekent heb je je te houden aan de regels van de club", zegt hij. "Van een profvoetballer verwacht je dat hij dit begrijpt. Als Andy dat niet snapt dan wordt het helaas niets met hem. Hij moet heel snel zijn gedrag verbeteren."
De oud-Ajacied kreeg een boete van 75 duizend euro voor net negeren van het stapverbod. Diverse media meldden dat de spits ook op zoek kon naar een andere werkgever.
Moyes wil Van der Meyde echter nog niet afschrijven. "Ondanks alles moet ik zeggen dat Andy een goede jongen is. Hij heeft zich na het incident goed gedragen en is vastbesloten te laten zien dat hij bij Everton hoort. En dat is ook wat ik wil. We willen allemaal dat hij slaagt bij Everton."
koop hem danquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
Een boete van 75000 euro is niet mis, hoop toch dat hij nu eindelijk gaat voetballen
Misschien in de winterstop al.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Van mij mag Van der Meyde mislukken bij Everton dan kan Ajax hem volgend jaar mooi kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |