Het is goed met jou.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze zouden de race misschien over kunnen laten lopen. Als als als als.
Uitgeluld dus.quote:
Wat wil je dan dat ik zeg? Weet jij wel zeker dat jouw vader de 2e van links is, en dat niet de hele band 'The Black Pearls' 20 jaar geleden over jouw moeder heen is gegaan?quote:
Nu ben je helemaal uitgeluld, want nu ga je persoonlijk worden. Jammer hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ik zeg? Weet jij wel zeker dat jouw vader de 2e van links is, en dat niet de hele band 'The Black Pearls' 20 jaar geleden over jouw moeder heen is gegaan?
Get a life.
Nee, wat gaat ook over een recente vraag waar het antwoord ook niet 100% zeker van is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nu ben je helemaal uitgeluld, want nu ga je persoonlijk worden. Jammer hoor.
Ik sluit me hier bij aan. Ik erger me er kapot aan als mensen gaan lopen zeiken over punten. Vraagsteller beslist, punt uit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht ik ga ter afleiding eens even op fok kijken maar met zo'n sfeer heb ik er geen zin in. Ik kom later wel weer eens langs![]()
Wat ben jij kleinzielig, ga er geen aandacht meer aan verspillen ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, wat gaat ook over een recente vraag waar het antwoord ook niet 100% zeker van is.
ik kan niet tegen onrecht, sorry.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Ik erger me er kapot aan als mensen gaan lopen zeiken over punten. Vraagsteller beslist, punt uit.
Dit heeft niet zoveel met onrecht te maken, op het moment van de vraag was het niet zeker of hij die medaille zou winnen. Had de vraagsteller besloten dat jouw antwoord beter was, prima, had ik er niets over gezegd, Maar dat er daarna maar over doorgezaagd wordt, dat vind ik triest. Het gaat over een punt in een spelletjesforum waar je geen ene kloot mee kan (met dat punt dan).quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:02 schreef Homdeck het volgende:
ik kan niet tegen onrecht, sorry.
Nee, die nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef Neleos het volgende:
Nits - In The Dutch Mountains?
dus had zijn naam helemaal niet genoemd hoeven worden. maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. En dat het maar om een punt gaat in een spelletjesforum is natuurlijk juist, maar om dat als argument te gebruiken vind ik een zwaktebod.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met onrecht te maken, op het moment van de vraag was het niet zeker of hij die medaille zou winnen. Had de vraagsteller besloten dat jouw antwoord beter was, prima, had ik er niets over gezegd, Maar dat er daarna maar over doorgezaagd wordt, dat vind ik triest. Het gaat over een punt in een spelletjesforum waar je geen ene kloot mee kan (met dat punt dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |