quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
omdat het een antwoord van niks is. volgens jouw redenatie heeft ie hem niet gewonnen dus hoeft ie ook niet genoemd te worden. ook niet met misschien dus
Ten eerste antwoordde jij dat 'ie die medaille gewonnen had, wat dus niet het geval is. Volgens mijn redenatie heeft 'ie 'm misschien gewonnen. Dit hangt natuurlijk van de jury-uitslag af.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:45 schreef Homdeck het volgende:
omdat het een antwoord van niks is. volgens jouw redenatie heeft ie hem niet gewonnen dus hoeft ie ook niet genoemd te worden. ook niet met misschien dus
Same herequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef Neleos het volgende:
2 kan je er krijgen van mij.
Som heeft de medaille gewonnen op dit moment, totdat er anders besloten wordt door een jury.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ten eerste antwoordde jij dat 'ie die medaille gewonnen had, wat dus niet het geval is. Volgens mijn redenatie heeft 'ie 'm misschien gewonnen. Dit hangt natuurlijk van de jury-uitslag af.
Dan heeft die Let, of elke andere deelnemer hem dus ook misschien gewonnen? Lul niet, woman.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ten eerste antwoordde jij dat 'ie die medaille gewonnen had, wat dus niet het geval is. Volgens mijn redenatie heeft 'ie 'm misschien gewonnen. Dit hangt natuurlijk van de jury-uitslag af.
en zolang dat niet bekend is heeft hij dus geen medaille gewonnen, dus hoeft hij niet vermeld te wordenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook wel 99% zeker dat wij dezelfde weten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereEn wacht daar even mee voordat iemand anders ermee vandoor gaat
Nee, want die is 4e. De enige die hem nog zou kunnen pakken is de Brit die 2e is geeindigd. Over dom lullen gesproken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:48 schreef Jajong het volgende:
Dan heeft die Let, of elke andere deelnemer hem dus ook misschien gewonnen? Lul niet, woman.
als we gaan mierenneuken doe ik ook meequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef MaJo het volgende:
Jezus we zijn inmiddels twee vragen verder, zullen we eens ophouden met dat gezeur?
quote:Update 16.49 uur
De jury heeft het protest van de Letten verworpen. Som reageerde eerder al laconiek op het protest: "Ach, dat is de 800 meter. Dat is altijd duwen en trekken. Ik moest een stap buiten de baan doen, maar ik ben niet bang voor een diskwalificatie."
Jij wist niet eens wie Falco wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef Jajong het volgende:
In 1 post hé, dus ik ga em stelen.
Nee hoor, want ze zouden de race misschien over kunnen laten lopen. Als als als als.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, want die is 4e. De enige die hem nog zou kunnen pakken is de Brit die 2e is geeindigd. Over dom lullen gesproken.
Je zit heel goed, maar ik vind het antwoord te incompleet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jeanny
Amadeus
En iets met Kommisar ofzo toch?
Nou en!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |