Na de spruw doet mijn rechterborst nog steeds pijn bij het aanleggen. De klachten die ik had, waarvan ik dacht dat de de spruw was, zijn wel weg. Maar mijn tepel zelf doet nog pijn, zit nog steeds een wit plekje op en vooral met aanleggen moet ik me verbijten. Het liefst wilde ze me eerder zien, maar van de pijn maak ik niet zo een punt meer eigenlijk. Hou ik makkelijk een weekje vol. Het is verbijten maar volgende week weet ik meer.
Verder gaat het voeden perfect, het kolven op het werk ook. Ik kolf tussen de 150 en de 200 cc met 1 keer kolven en Merlijn hoeft op het KDV ook niet veel meer te hebben dus laat ik het zo.
Wel leuk trouwens vandaag. Wezen zwemmen met Merlijn en die was nogal hangerig tijdens het babyzwemmen. En zoeken dat hij deed, de hele tijd aan mijn badpak trekken en proberen om door mijn badpak heen drinken te krijgen.
![]()
Honger was het niet, maar puur die hangerigheid.
Raar vond ik, ik weet gewoon niet wat ik ermee moet doen, was een moeder die tegen me zei dat haar bijna 6 maanden oude dochtertje nog maar 4 borstvoedingen op een dag kreeg. Tja, wat moet ik daarnu opzeggen, ze leek er trots op. Ze vroeg aan mij hoeveel voedingen Merlijn nog kreeg en ik moest eerlijk bekennen dat ik het eigenlijk nog nooit heb geteld. Ik zei hij komt 's nachts zelfs nog regelmatig 3 keer komt en ik er geen problemen mee heb.