huppaquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:43 schreef gian het volgende:
Weet iemand een goedkope winkel of een site waar je voetbalshirts kan bestellen?
En heef iemand ervaring met www.shirtsophetnet.nl , daar bieden ze shirts aan voor 30 euro.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:54 schreef DeVinger het volgende:
UKSoccershop?
kutshirtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef SuperUli het volgende:
Vandaag deze binnen gekregen..
[afbeelding].
Ben er erg blij mee..
In mijn WCquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Ordinair het volgende:
Iemand enig idee waar ik het nieuwe shirt van Lazio kan vinden?
80 euro in de fanshop van Lazio..
Alle shirts van clubs in Italie zitten in de fanshops rond de 70/80 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Ordinair het volgende:
Iemand enig idee waar ik het nieuwe shirt van Lazio kan vinden?
80 euro in de fanshop van Lazio..
Had je beter het echte Rojiblanco kunnen halen. Tenzij je die al had natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef SuperUli het volgende:
Vandaag deze binnen gekregen..
[afbeelding].
Ben er erg blij mee..
Dat is kut..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alle shirts van clubs in Italie zitten in de fanshops rond de 70/80 euro
Ach de kwaliteit is perfect, en in Italie zijn veel hele mooie shirts dusquote:
op uksoccershop staat het shirtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:36 schreef DANILXL het volgende:
Weet iemand waar ik het broekje dat bij het uitshirt van argentinie hoort, kan bestellen??
mooi shirtjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb na Werder, Palermo, Nuneaton (te klein) toch nog besloten er een bij te halen, de laatste voor voorlopig![]()
[afbeelding]
Thuis Olympiakos, met achterop:
Djordjevic
11
Alleen jammer dat het een oud shirt is. Nieuw shirt is met vodafone.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef Goas het volgende:
[..]
mooi shirtje, lijkt best veel op die van paraguay, die er ook mooi uitziet, alleen dan met sponsor
Ik zou Cruyff pakken met nr. 14quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:57 schreef Jl2l het volgende:
Weet iemand waar ik mijn nieuwe Barcelona shirt met de gouden letters kan laten bedrukken
alvast bedankt
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb na Werder, Palermo, Nuneaton (te klein) toch nog besloten er een bij te halen, de laatste voor voorlopig![]()
[afbeelding]
Djordjevic
11
ja die heb ik alleen alquote:
Nice! Arsenal longsleeve van vorige seizoen voor 40 ¤.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
http://www.sports-world.com/
is deze al eens genoemd? 30% korting op shirts van veel Prem. league teams. Deze winkels zitten door heel Engeland.
PSV moet ook PUMA nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef DeVinger het volgende:
[afbeelding]
Djordjevic
11
Olympiakosquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:00 schreef DeVinger het volgende:
[afbeelding]
Djordjevic
11
Saint Mirren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:37 schreef DeVinger het volgende:
Ook geen gek shirtje, gok is?
[afbeelding]
idd. de designs van puma zijn bijna altijd wel mooi (zou psv eigelijk wel moeten doen ja), maar dat retro van nike is ook wel mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV moet ook PUMA nemen.
Hebben echt de mooiste shirts.
Ik wil die van HSV
Yeah, dit wordt mijn volgende shirt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sochaux.
Edit: die lui hebben trouwens altijd vet goede Franse talenten. Ik noem een Monserau, Pedretti..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |