Hou het maar bij de titeltrack. (is er waarschijnlijk toch na de eerste ronde uit....)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef PogueMahone het volgende:
Wel van 77, maar welk nummer moet het worden van de single:
[soft boys - give it to the soft boys]
ah, dan zit er een fout bij the great rock discography, die heeft drie andere nummers erop staanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Hou het maar bij de titeltrack. (is er waarschijnlijk toch na de eerste ronde uit....)
Eeeeuhmm, ik kom er net achter dat het een 7" EP was (dus waarschijnlijk met 4 nummers erop)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ah, dan zit er een fout bij the great rock discography, die heeft drie andere nummers erop staan
Gewoon mee laten doen. Zijn wel singles in de UK geweest, iig die van Frankie. En veel te mooi om weg te laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef PogueMahone het volgende:
een paar probleemgevallen
En deze zijn geen singles naar ik kon vinden, van mij mogen ze meedoen maar het lijkt me handiger om het bij singles te laten
+ The Jacksons - Show You the Way to Goquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:22 schreef DrDentz het volgende:
mijn favs:
I Wish - Stevie Wonder
Sir Duke - Stevie Wonder
Lucille - Kenny Rogers
How Deep Is Your Love - Bee Gees
Give A Little Bit - Supertramp
Lay Down Sally - Eric Clapton
You're In My Heart - Rod Stewart
More CowBell !!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef cafca het volgende:
Blue Oyster Cult- Don't fear the reaper (1976)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef PogueMahone het volgende:
mijn computer is even niet bruikbaar, hopelijk binnen paar dagen/hooguit een week weer
die ken ik niet...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Je lijkt Ronaldinho wel in zijn AD-strip.
quote:Op zondag 3 september 2006 17:03 schreef fripper het volgende:
Om de tijd nog even te doden totdat Pogue z'n computer het weer doet :
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=ronaldinho
sorryquote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef ranja het volgende:
niemand die mij even waarschuwt...
ja, maar de singles komen uit 77quote:opmerkingen:
Mothers finest (beide) en Plastic Bertrand stonden pas in 1978 in de top 40.
En hoe zit het dan met singles die nooit in de top 40 zijn gekomen?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef ranja het volgende:
Nou ja, als iemand anders een ander jaar doet zijn de regels vast weer andersVoor mij gaat Top 40 notering voor release datum, omdat we hier te maken hebben met Nederland en niet wereldwijd.
De Mothers Finest singles staan misschien op een 1977 album maar kwamen pas in januari en april 1978 in de bekendheid (Baby Love heeft nooit de top 40 gehaald dus is Januari in dit geval de maand van binnenkomen in de Tipparade). Ik zal dit dus nooit als 'singles van 1977' beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |