abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:15:56 #251
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51334410
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als je terugkeert
Maar dan ben je gewoon een Nederlander die in Nederland woont. Verder krijg je geen AOW over de jaren dat je niet in Nederland hebt gewerkt (je krijgt alleen AOW over de jaren dat je aan het systeem hebt betaald), en de WAO kun je alleen in als je EERST een baan had waar je om welke reden dan ook niet meer voor kan werken, en daarmee heb je betaald voor uitkeringen. Bijstand is sinds 2004 ook ingrijpend veranderd, zo moet je elke baan accepteren die je aangeboden krijgt, en doe je dat niet dan vervalt je bijstand uitkering. Erg lang zul je dus niet in de bijstand zitten als je terugkeert naar Nederland. En nee, niet iedereen die terugkeert is een bijstandsmoeder die op het sociale systeem gaat zitten teren.

Ik heb weinig zin om mee te betalen voor iets waar ik geen enkel nut van heb. Ik zie nog steeds geen fatsoenlijke onderbouwing, alleen maar een paar zinnetjes zinloos DAM gelul.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:16:07 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51334415
Diego, verschillende mensen hebben je nu gewezen op je absoluut tekort schietende onderbouwing, ga daar nu ff aan werken ipv met domme oneliners ping pong te spelen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51334530
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef maartena het volgende:

[..]

Maar dan ben je gewoon een Nederlander die in Nederland woont. Verder krijg je geen AOW over de jaren dat je niet in Nederland hebt gewerkt (je krijgt alleen AOW over de jaren dat je aan het systeem hebt betaald), en de WAO kun je alleen in als je EERST een baan had waar je om welke reden dan ook niet meer voor kan werken, en daarmee heb je betaald voor uitkeringen. Bijstand is sinds 2004 ook ingrijpend veranderd, zo moet je elke baan accepteren die je aangeboden krijgt, en doe je dat niet dan vervalt je bijstand uitkering. Erg lang zul je dus niet in de bijstand zitten als je terugkeert naar Nederland. En nee, niet iedereen die terugkeert is een bijstandsmoeder die op het sociale systeem gaat zitten teren.

Ik heb weinig zin om mee te betalen voor iets waar ik geen enkel nut van heb. Ik zie nog steeds geen fatsoenlijke onderbouwing, alleen maar een paar zinnetjes zinloos DAM gelul.
Ik had het niet over WAO, maar jij kan zoals gewoonlijk alleen personelijke aanvallen. Zal wel aan je gebrek aan normen en waarden liggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51334575
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Diego, verschillende mensen hebben je nu gewezen op je absoluut tekort schietende onderbouwing, ga daar nu ff aan werken ipv met domme oneliners ping pong te spelen.
Ik reageer niet op je zolang je de OP niet leest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:22:51 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51334664
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik reageer niet op je zolang je de OP niet leest
Zoals ik, en vele met mij, al zei, daar staat geen fatsoenlijke onderbouwing in.
Je maakt je zaak niet sterker, diego.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51334748
Dat staat er wel in, maar jij hebt schijnbaar moeite met lezen. Maakt mij verder niet uit, maar wil je dan wel het fatsoen hebben om niet meer in deze topic te reageren?

Bij voorbaat dank,

Diego
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:31:48 #257
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51335022
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat kunnen jij en je vrouw wel doen omdat jullie beide een Nederlandse nationaliteit hebben. Dan kon je niet als een van de 2 dat niet had
Als ik mezelf wil inschrijven in de burgerlijke stand in Nederland, moet ik ook in Nederland wonen. En dan ga ik ook weer meebetalen aan het systeem.
quote:
Probeer eens met een schuld aan de fiscus terug te keren
Als je met een schuld aan de fiscus terug keert, ben je ook vertrokken met een schuld aan de fiscus, en dan ben je sowieso strafbaar bezig. Het is logisch dat je dan bij terugkeer je schuld aan de fiscus moet gaan afbetalen, en daar kun je wel wat voor regelen.
quote:
Jij maakt/kan er wel gratis gebruik van, terwijl je er NIKS voor betaalt
Ik ga alleen naar het consulaat voor mijn paspoort. En daarvoor betaal ik sowieso meer dan in Nederland om de kosten te dekken. Maar onderbouw eens waarom Nederlandse emigranten zouden moeten betalen voor diplomatieke hulp, en onderbouw eens hoe je dat gaat controleren? Het is voor mij om naar mijn familie te komen namelijk veel eenvoudiger om in Frankfurt te landen (en nog vaak goedkoper ook) en dan naar het oosten van het land te rijden. Bij Kleef recht omhoog de Achterhoek in, en voila ik zit in Nederland. Hoe ga je in hemelsnaam geld van mij innen?
quote:
Off-topic en weer een personelijke aanval. Sterk van je
Als jij het vragen om fatsoenlijke onderbouwing ziet als een persoonlijke aanval, dan mag duidelijk zijn wat er precies nog ontbreekt aan dit topic. Je voelt je blijkbaar aangesproken.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:32:59 #258
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51335073
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had het niet over WAO, maar jij kan zoals gewoonlijk alleen personelijke aanvallen. Zal wel aan je gebrek aan normen en waarden liggen
Ik vraag gewoon om fatsoenlijke onderbouwing. Dat jij dat ziet als een persoonlijke aanval, daar kan ik weinig aan doen. Tot nu toe zie ik nog steeds geen fatsoenlijke onderbouwing van je, en dat zal waarschijnlijk ook wel niet komen.
-
pi_51335222
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:31 schreef maartena het volgende:

[..]

Als ik mezelf wil inschrijven in de burgerlijke stand in Nederland, moet ik ook in Nederland wonen. En dan ga ik ook weer meebetalen aan het systeem.
[..]

Niet als je niet werkt

Als je met een schuld aan de fiscus terug keert, ben je ook vertrokken met een schuld aan de fiscus, en dan ben je sowieso strafbaar bezig. Het is logisch dat je dan bij terugkeer je schuld aan de fiscus moet gaan afbetalen, en daar kun je wel wat voor regelen.
[..]

Dus kun je niet via Frankfurt naar Nederland en verder is het makkelijk te regelen dat je niks in Nederland kan zolang de schuld niet betaalt is

Ik ga alleen naar het consulaat voor mijn paspoort. En daarvoor betaal ik sowieso meer dan in Nederland om de kosten te dekken. Maar onderbouw eens waarom Nederlandse emigranten zouden moeten betalen voor diplomatieke hulp, en onderbouw eens hoe je dat gaat controleren? Het is voor mij om naar mijn familie te komen namelijk veel eenvoudiger om in Frankfurt te landen (en nog vaak goedkoper ook) en dan naar het oosten van het land te rijden. Bij Kleef recht omhoog de Achterhoek in, en voila ik zit in Nederland. Hoe ga je in hemelsnaam geld van mij innen?
[..]

Als je de EU binnenkomt, je in Nederland wil vestigen of als je een nieuw paspoort wil

Als jij het vragen om fatsoenlijke onderbouwing ziet als een persoonlijke aanval, dan mag duidelijk zijn wat er precies nog ontbreekt aan dit topic. Je voelt je blijkbaar aangesproken.

Ligt aan je gebrek van het begrijpen van het geschreven woord
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:38:30 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51335276
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
maar wil je dan wel het fatsoen hebben om niet meer in deze topic te reageren?
Wil jij dan het fatsoen hebben om een en ander fatsoenlijk te onderbouwen in plaats van e.e.a. te roepen zonder enige feiten? In de OP staat alleen wat je WIL, maar niet waarom het zou moeten, hoe je dat denkt te bewerkstelligen, wat er precies moet veranderen, etc, etc.

Vertel eens wat meer dan alleen je standaard one-liners, want je bent op deze manier wederom je eigen topic om zeep aan het helpen.
-
pi_51335447
Was niet voor Maartena.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:50:29 #262
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51335712
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je niet werkt
Nee, maar als je even onderzoekt hoe de uitkeringswetten in Nederland in elkaar zitten, dan kom je er al snel achter dat je als gezonde remigrant niet zomaar eeuwig van een uitkering kunt gaan zitten genieten. Je moet solliciteren, en je moet aan het werk. En jij gaat er nu van uit dat elke terugkerende Nederlander zou gaan teren op het systeem, en dat is echt niet zo.
quote:
Dus kun je niet via Frankfurt naar Nederland en verder is het makkelijk te regelen dat je niks in Nederland kan zolang de schuld niet betaalt is
Leg mij eens uit waarom ik hier niet een ticket Los Angeles - Frankfurt kan kopen, daar een auto kan gaan huren, en de Nederlandse grens over kan rijden? Wie gaat mij precies tegenhouden, de Duitse douane? Ik kom immers aan voor een bezoek aan Duitsland.
quote:
Als je de EU binnenkomt, je in Nederland wil vestigen of als je een nieuw paspoort wil
Dat is allemaal heel fijn, maar ik zie nog steeds geen goede onderbouwing waarom je zoiets wil invoeren. Bovendien hebben andere EU landen geen enkele autoriteit over de belastingsschulden die je zou hebben in een ander land, en dat is trouwens ook met opzet uit diverse EU verdragen gehouden, dus je kunt sowieso vergeten dat men je in Duitsland gaat aanhouden voor een belastingschuld in Nederland.
quote:
Ligt aan je gebrek van het begrijpen van het geschreven woord
Ik denk dat het eerder ligt aan jouw gebrekkige onderbouwing. Je wil iets gaan invoeren wat geen enkel ander land kent, waar je waarschijnlijk keihard voor uitgelachen wordt als je dit presenteert in de Tweede Kamer, en je doet dit ook nog eens met ontzettend weinig onderbouwing.

Bovendien moet je nog steeds leren hoe het quoten precies werkt op FOK!

Nee, Diego..... Je bent je eigen topic weer om zeep aan het helpen, misschien is een cursusje onderbouwen voor beginners beter voor je.
-
pi_51335799
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, maar als je even onderzoekt hoe de uitkeringswetten in Nederland in elkaar zitten, dan kom je er al snel achter dat je als gezonde remigrant niet zomaar eeuwig van een uitkering kunt gaan zitten genieten. Je moet solliciteren, en je moet aan het werk. En jij gaat er nu van uit dat elke terugkerende Nederlander zou gaan teren op het systeem, en dat is echt niet zo.
[..]

Is wel zo

Leg mij eens uit waarom ik hier niet een ticket Los Angeles - Frankfurt kan kopen, daar een auto kan gaan huren, en de Nederlandse grens over kan rijden? Wie gaat mij precies tegenhouden, de Duitse douane? Ik kom immers aan voor een bezoek aan Duitsland.
[..]

Ja, net zoals jij tegengehouden wordt als je een schuld hebt aan de fiscus

Dat is allemaal heel fijn, maar ik zie nog steeds geen goede onderbouwing waarom je zoiets wil invoeren. Bovendien hebben andere EU landen geen enkele autoriteit over de belastingsschulden die je zou hebben in een ander land, en dat is trouwens ook met opzet uit diverse EU verdragen gehouden, dus je kunt sowieso vergeten dat men je in Duitsland gaat aanhouden voor een belastingschuld in Nederland.
[..]

Jij begrijpt niet hoe het werkt

Ik denk dat het eerder ligt aan jouw gebrekkige onderbouwing. Je wil iets gaan invoeren wat geen enkel ander land kent, waar je waarschijnlijk keihard voor uitgelachen wordt als je dit presenteert in de Tweede Kamer, en je doet dit ook nog eens met ontzettend weinig onderbouwing.

Je eigen land heeft het al

Bovendien moet je nog steeds leren hoe het quoten precies werkt op FOK!

Nee, Diego..... Je bent je eigen topic weer om zeep aan het helpen, misschien is een cursusje onderbouwen voor beginners beter voor je.

Hebben je ouders je echt niet opgevoed?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:14:43 #264
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51336673
Tja, als je met reacties als "Is wel zo", "Jij begrijpt niet hoe het werkt" en "Hebben je ouders je echt niet opgevoed" komt, dan ga ik ook niet verder op je in hoor....

Snap je dan echt niet dat je gewoon WEER je eigen topic om zeep aan het helpen bent op deze manier? Ben je dan echt niet in staat om een fatsoenlijke onderbouwing danwel argumentatie neer te zetten.

Goed, dan doen we het op jouw manier:

"Is niet zo".

-
pi_51336794
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:14 schreef maartena het volgende:
Tja, als je met reacties als "Is wel zo", "Jij begrijpt niet hoe het werkt" en "Hebben je ouders je echt niet opgevoed" komt, dan ga ik ook niet verder op je in hoor....

Snap je dan echt niet dat je gewoon WEER je eigen topic om zeep aan het helpen bent op deze manier? Ben je dan echt niet in staat om een fatsoenlijke onderbouwing danwel argumentatie neer te zetten.

Goed, dan doen we het op jouw manier:

"Is niet zo".

Er staan gewoon argumenten in, waar jij zoals gewoonlijk niet op reageert en mij personlijk gaat aanvallen, omdat je ouders je waarschijnlijk niet geleerd hebben hoe je moet gedragen

Verder ben je zoals gewoonlijk weer uitgeluld
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:21:10 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51336932
Ik laat je maar in de waan, en geef je gelijk zodat je het laatste woord hebt. Dit topic heb je zelf alweer om zeep geholpen, en ik hou het voor gezien.

Voor de volgende topics die je gaat openen: Eerst een cursus "Onderbouwen voor beginners" volgen.
-
pi_51336984
Slim van je, kan je eigen ook niet meer verder belachelijk maken
pi_51337003
Mensen die nog steeds een 'discussie' met DAM aangaan...
pi_51337126
Mensen die denken dat je met een schuld aan de fiscus Nederland in komt
Mensen die denken dat je met een schuld aan de fiscus je in Nederland kan vestigen
Mensen die denken dat je paspoort kan verlengen als je een schuld hebt aan de fiscus
Mensen die persoonlijk worden als ze voor de 500e keer zijn uitgeluld

pi_51337306
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wheheheh.

Gelukkig toch nog enige zelfspot.
pi_51337334
Hoe is het eigenlijk stalker? Waar kom ik je de volgende keer tegen?
pi_51337482
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe is het eigenlijk stalker? Waar kom ik je de volgende keer tegen?
Ik bedoel maar...
pi_51337552
Gelukkig lach je om je eigen grappen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:50:37 #274
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_51337895
en op de valreep is dit uiteindelijk, geheel niet onverwacht, een uitermate eh-tsja-hilarisch-sneu-? topic geworden
zonnig Brasil
pi_51338004
Maar je mag nog steeds op mijn reactie op jou posting reageren.

Want eigenlijk ben jij het wel met mij eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')