Die kwam dus niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met Els, die maar niet op fok kwam?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met Els, die maar niet op fok kwam?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Voll'ers moeten zich als Fok!kers gedragen op Fok!, anders gaan ze maar mooi naar VOL
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Voll'ers moeten zich als Fok!kers gedragen op Fok!, anders gaan ze maar mooi naar VOL
Erg interessant, een gele kikker.quote:
Hallo Pinballquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Erg interessant, een gele kikker.![]()
Ik vond die kikker leuker.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Athalon het volgende:
/edit update ; jesus ik heb er weer één gevonden om te uploaden![]()
't kan altijd tragerquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef Athalon het volgende:
Ach jeeeeeeeeee, kom ik pas bij SC 7 binnenwat ben ik weer traag
![]()
ff veranderd voor een Pritstift (wat eerst de bedoeling was)quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Erg interessant, een gele kikker.![]()
Jij blijft plakken?quote:
Ik héb je ook gigantisch gemist hoor Athalonquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Athalon het volgende:
Nou dan zwaai ik ook even mee naar iederéén die ik ontzettend gemist heb de afgelopen maanden![]()
![]()
euh..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef melke het volgende:
Als je niet mag zwaaien in de opening, wat moet je dan als eerste zeggen?
Euh.. zoiets bedoel je?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
of gewoon iets on-topics natuurlijk
quote:
Uitzending: Terugblik Big Brother 1quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef melke het volgende:
Hoi is toch hetzelfde als zwaaien
Is de BB terugblik op Talpa wat?
Jo, merci he!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uitzending: Terugblik Big Brother 1![]()
Gefeliciteerd, newsquote:
Dankje Morwenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, news![]()
![]()
![]()
Waar blijft de taart? Ow wacht, ik ben er al![]()
![]()
Dat is een mooi kado dan. Aaaaa, de liefdequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef newsman het volgende:
Zal ook gelijk maar even wat zeggen, er is een turks meisje, dat gek van me is
Ik een beetje van haar![]()
Zei houd meer van bier en speciale drankjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Die van mij flirt ook altijd met mij, opdat ik een extra grote portie kebab bestel
Mooi werk, jij ook een biertje ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Dankje Manu82, laten we samen ff wat zuipen, ouwe aap van me![]()
Shit net te laatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:30 schreef Manu82 het volgende:
"Ze"........oehhh, the plot thickensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey straks komt ze er nog achter ook
Newsman gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:50 schreef newsman het volgende:
Nou verder ben ik gek van me girl, alleen ze woont ver weg snif, maar goed, je weet nooit hoe het zich verder ontwikkeld.:)
De lamp is al 3x uitgegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
Zijn al aan het fietsen?
Ik hoorde dat er weer een BB aan zat te komen en aangezien ik 's nachts nog steeds weinig te doen heb hoop ik op een lekker druk forum en een paar lekker scheldpartijenquote:
Ik zou zeggen, open de "Servival"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er weer een BB aan zat te komen en aangezien ik 's nachts nog steeds weinig te doen heb hoop ik op een lekker druk forum en een paar lekker scheldpartijen![]()
![]()
Zag al wat bekende namen staan dus dat zal wel goed komen![]()
Wéér een opdracht verloren.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef KRIBBET het volgende:
Zag al wat bekende namen staan dus dat zal wel goed komen![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open de "Servival"![]()
Je hebt er iig zin an, dat is wel duidelijk
Hoi Terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wéér een opdracht verloren.
[..]
Hoi.
Ik heb het eerste deeltje van dat Servival meegemaakt maar daarna vrij snel afgehaakt. Afkraken is geloof ik niet aan Fok! besteedt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de Servival heel snel een slotje krijgt
Weet nog dat ze er niet zo blij mee waren en sommige van die personen zijn nu modje geworden
![]()
Weer een ouwe bekendequote:
Het was erg grappig, lekker zeiken tegen diegene die er tegen konden, niemand had er verder toch last van?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deeltje van dat Servival meegemaakt maar daarna vrij snel afgehaakt. Afkraken is geloof ik niet aan Fok! besteedt.![]()
bedenk jij het spel?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was erg grappig, lekker zeiken tegen diegene die er tegen konden, niemand had er verder toch last van?![]()
Maar nieuw jaar, nieuwe regels dus waarschijnlijk ook een nieuw spel?![]()
Dan zou mijn "auto" helemaal stom moeten zijnquote:
Tis wel een schattig en handig wagentje hoorquote:
misschien moet je het pinball even mailen voor zijn negeer optiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef luciano het volgende:
Kribbet ? ........ Wie ?????
www.blahblahhblahhh.ietsmeteenforumofzo.nl/user/profile/121961![]()
![]()
Hij is de offtopic koning ? Ik kan daar niet tegen hoor , dus ik lees zijn berichtjes niet, en nog beter , ik reageer er niet op !
![]()
![]()
![]()
( Zit ie al op de kast ?)
Al zou je in een leeg blik kattenvoer met raampjes erin rijden, als je maar droog zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis wel een schattig en handig wagentje hoorIdd, heeft wel wat weg van Pieter Post
Gelukkig kan ik ermee op het fietspad wel zo rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |