Ik ga het niet teruglezen, maar Lienelien is oke, en ze is geen heks hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, laat die heks eens niet zo zielig doen dan. Toen ik mijn vraag aan het intypen was, had ze nog niks gepost. Ik zei sorry en ze blijft janken.
Ik heb Lien er al een hele tijd niet meer over gehoord andersquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, laat die heks eens niet zo zielig doen dan. Toen ik mijn vraag aan het intypen was, had ze nog niks gepost. Ik zei sorry en ze blijft janken.
Och jee.. waarom willen mensen zich zo graag tegen dingen afzetten.? Het is een TIJDSCHRIFT!!!quote:
Allemaal niet goed, maar dit zit er gek genoeg toch nog bij in de buurtquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef DeSiever het volgende:
reistandenborstel om je tanden mee te poetsen?
Ja, waarom reageer je eigenlijk zo jajong?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik zou slechts graag zien dat je heel snel op gaat houden met die minder-aardige posts van je.
Is het een bezemsteel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Allemaal niet goed, maar dit zit er gek genoeg toch nog bij in de buurt
Typisch geval van "meisjes plagen, kusjes vragen"quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, waarom reageer je eigenlijk zo jajong?
Dude, relax, neem een biertjequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Och jee.. waarom willen mensen zich zo graag tegen dingen afzetten.? Het is een TIJDSCHRIFT!!!
Is lienelien 14 dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Typisch geval van "meisjes plagen, kusjes vragen"![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, dankje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar zonder gein.. waarom deed je wat je deed?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dude, relax, neem een biertje [afbeelding]
nee, jajong blijkbaarquote:
Haha pleasequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ooit zal ie misschien wel leren hoe het wel moet
![]()
Hahahahaquote:
Duh, hoe dichter bij de nul.....quote:
Zo versier je ook geen meisjequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha please. Internetfora bestaan niet om meisjes te versieren hoor.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef DeSiever het volgende:
Heeft het een hetero-erotische functie?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Duh, hoe dichter bij de nul..... [afbeelding]
Wat deed ik dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:54 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Nee maar zonder gein.. waarom deed je wat je deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |