Jeuj en dan ben jij z'on lekkere jonkvrouw met openstaande blousequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En garde schavuit!
*met handschoen in gezicht slaat
Ech niequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Litso het volgende:
Centraalfipo
Ik begin er ook niet meer aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies, ik doe het dan ook niet..
Dank u!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Sleep well JD
Ja verdulle. Nu wordt het weer gezellig. Dan open ik nog een pilske, hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef Misstique het volgende:
Is dit het centrale nachtbaggertopic?
Die je wel helemaal doodvermoordt met haar zwaard, maar hey, dat zijn details.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jeuj en dan ben jij z'on lekkere jonkvrouw met openstaande blouse
What a way to go.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
Die je wel helemaal doodvermoord met haar zwaard, maar hey, dat zijn details.
Hoi, komt u nog terug?quote:
c. Ouwe alcoholist! Blijf even, kerel.quote:
Ja verdulle JD, ik was nog een schrijffout aan het herstellen, does nie so snel kwootuh!quote:
Sneller dan mijn schaduw.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef Misstique het volgende:
Ja verdulle JD, ik was nog een schrijffout aan het herstellen, does nie so snel kwootuh!
Ik kijk een film met Lindsay Lohan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
c. Ouwe alcoholist! Blijf even, kerel.
Alleen d'r tieten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
Ik kijk een film met Lindsay Lohan.
Ik heb d'r gezicht nog steeds niet gezien...
Nu staat er een lelijke fout in die quote.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die je wel helemaal doodvermoordt met haar zwaard, maar hey, dat zijn details.
Ik bestijg Snowflake wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Te paard Te paard we zijn verraden
![]()
Zouden Jim and Mike (en vergeet Tony niet!) ooit nog terugkeren?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef Janetje het volgende:
c, je hebt een goeie smaak qua telsell.
Maik, moejt dje kaikun! Zoww wwhit!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Zouden Jim and Mike (en vergeet Tony niet!) ooit nog terugkeren?
Ik zei paard.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ieder zn smaak he'
[afbeelding]
Wauuw! Ghuweldug!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef Misstique het volgende:
Maik, moejt dje kaikun! Zoww wwhit!
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Zouden Jim and Mike (en vergeet Tony niet!) ooit nog terugkeren?
Ik doe er ook wel eentje mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef Misstique het volgende:
Lits! Biertje?
Ik Duyvis borrelnootjes.quote:
*een grote gele rakker geeftquote:
quote:
Ik eh, niets eigenlijk. Maar dat komt omdat ik al drie dagen geen supermarkt heb kunnen bezoeken. En momenteel geen honger heb, dat scheelt ook.quote:
Koest. Af. Eerst pijpen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo. Bier graag.
Ik hou mn kanten string nog maar even aan, anders schuurt het zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn je hebt een paard
whoeeeeeeee dus dan word mijn droom vanacht, Tiek rijdend met een jonkvrouwenjurk op een paard
Met niks eronder.en dan niet niks onder het paard he'
Disclaimer
(als het een normale droom is, mag je je ondergoed aanhouden)
Verdomme! Die zijn we gewoon vergeten toen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef Litso het volgende:
Ik ga maar eens aan de wokkels.
Ach welnee. Zo'n warm kloppend stuk vlees tussen je benen, met beschermend laagje voel je er alleen maar minder van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou mn kanten string nog maar even aan, anders schuurt het zo.
Je had je mond al vol?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Die zijn we gewoon vergeten toen!
Gelzadelquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou mn kanten string nog maar even aan, anders schuurt het zo.
Post je ook even een linkje dan, voor luie honden zoals ik?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
Doe eens mee met m'n tel sell topic.
*draait er een tussen zijn tanden doorquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Die zijn we gewoon vergeten toen!
Vreemde Tel Sell reclamesquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Post je ook even een linkje dan, voor luie honden zoals ik?
Ik eis dat je ze morgen meeneemt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
[..]
*draait er een tussen zijn tanden door
DMTA.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde er iets van 'ik draaide al iets anders m'n mond in' achteraan posten.
Nee joh, dat valt best mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:31 schreef Q. het volgende:
[..]
L. Ik word oud. Ik ga zo maar eens slapen.
Daar word je heus niet jonger van, dus blijf nog even.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:31 schreef Q. het volgende:
[..]
L. Ik word oud. Ik ga zo maar eens slapen.
Verdorie, dat red ik nu niet meer, zo'n verhaal verzinnen en nog leuk zijn ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:30 schreef Janetje het volgende:
Vreemde Tel Sell reclames
Hier, luie hond.
ja johquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef Misstique het volgende:
Post eens door, lamzakken!
Ik doe het toch nu verdommequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef Misstique het volgende:
Nu welteverstaan!
Okayquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef Misstique het volgende:
Vermaak mij!
Mwah, die van mij zijn ook niet leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdorie, dat red ik nu niet meer, zo'n verhaal verzinnen en nog leuk zijn ook.
ZIE JE LITSO, EN JD, IK BEN NIET DE ENIGE DIE DAT EIST.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef Misstique het volgende:
Vermaak mij!
Dat had ik nou ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdorie, dat red ik nu niet meer, zo'n verhaal verzinnen en nog leuk zijn ook.
Ik wacht.quote:
Ik zal het proberen, al volg ik het tempo hier niet echt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar word je heus niet jonger van, dus blijf nog even.
Er is alweer een nieuwe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Men ratmen moet je nou net met die ene rottige kutpost, het topic weer volmaken
Dat verbaasde me ook al.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
ZIE JE LITSO, EN JD, IK BEN NIET DE ENIGE DIE DAT EIST.
Smeerlapquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
In het weekend alleen thuis zijn zuigt grote aarsch.
Ik vind het ok.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
Ik ben áltijd alleen thuis.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
Ik ben het niet meer gewend.quote:
"ENGAGE!"quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:41 schreef Litso het volgende:
Tijd voor warp 2
Het is lekker, alleen thuis zijn. Maar het is nog fijner als de goede personen er ook zijn. Daarmee doel ik niet op mijn huisgenotequote:
Ik ben echt van mijn postgeilheid afquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:41 schreef Misstique het volgende:
Het is echter wél goed voor mn postcount.
Doorposten nog 7 honderd zoveelquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:41 schreef Misstique het volgende:
Het is echter wél goed voor mn postcount.
Amen to that.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is lekker, alleen thuis zijn. Maar het is nog fijner als de goede personen er ook zijn. Daarmee doel ik niet op mijn huisgenote
Same here, ik kijk er zelden meer naar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben echt van mijn postgeilheid af
Wat ik toen vertelde op die crewmeet, ik heb er al een half jaar geen last meer van
Verwend nest!quote:
Bizzsletquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:44 schreef Bizznitch het volgende:
WRAAAAHHHHH ziekheid. precies een week vóór lowlands he
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is lekker, alleen thuis zijn. Maar het is nog fijner als de goede personen er ook zijn. Daarmee doel ik niet op mijn huisgenote
Mijn linkerschouder is compleet naar de vernieling. Sinds vanochtend. Geen idee wat ik verkeerd gedaan heb, waarschijnlijk ongelukkig gelegen in m'n slaap ofzo. Ik mag hopen dat dat binnen een dag ophoudt nu. Vandaag was een ramp, in ieder geval.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:44 schreef Bizznitch het volgende:
WRAAAAHHHHH ziekheid. precies een week vóór lowlands he
Bietje wel ja.quote:
hmhmquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Bizzslet
Snel beter worden dus [afbeelding]
Gaat er nog een mini BeF meet op LL plaatsvinden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:44 schreef Litso het volgende:
Bizzslet
Snel beter worden dus [afbeelding]
dûhquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Gaat er nog een mini BeF meet op LL plaatsvinden?
Heiden! Barbaar!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Lowlands is toch kut, die boom boom boom shake the room, kutmuziek
Doe je wel eens doodsverwensingen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm toch kwaliteiten voor moderator dus![]()
Stoerrr! Ik weet nog niet wanneer ik kan, dus we moeten ter plekke maar even contact houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef Bizznitch het volgende:
dûh
TIEEEEKquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:46 schreef Misstique het volgende:
Bizzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
Bizz, Toll. Als in Geill.
Volgens traditie mislukt hij elk jaar faliekant. Hou daar rekening mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef Litso het volgende:
Donderdagavond, 0:00, bij de 24-uurstent. Dat is de standaard FOK! Lowlandsmeet.
Hoi Cquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
Bizz, geill. Als in Toll.
Dan ben ik er nog niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef Litso het volgende:
Donderdagavond, 0:00, bij de 24-uurstent. Dat is de standaard FOK! Lowlandsmeet.
Okeuj.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
Wacht maar tot ik in je tent lig.quote:
Nou in de vragende vormquote:
Volgens mij gaat het goedkomen. Mail anders ff, ze hebben nog wel plekjes vrij schijnt het.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou in de vragende vorm![]()
Spring van een flatgebouw?
Die kunnen goed qua policy
Dat deed je in het prille begin ook bij mij.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou in de vragende vorm![]()
Spring van een flatgebouw?
Die kunnen goed qua policy
Spook voor mod!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het goedkomen. Mail anders ff, ze hebben nog wel plekjes vrij schijnt het.
Oh ja toen alle singles op visite kwamen opeensquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat deed je in het prille begin ook bij mij.
De nacht van do op vr nog bij een vriend die vlakbij LL woont.quote:
We hadden geen keuze, de beste SC ooit werd opgeheven ten faveure van GCSC.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja toen alle singles op visite kwamen opeens![]()
Ga als aanhangsel mee naar een crewmeet. That'll do the trick.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel tietenfoto's moet ik nog versturen voor dat kleurtje?
Ohja, je werkt daar. Ok. Het zij je vergeven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:56 schreef JDude het volgende:
[..]
De nacht van do op vr nog bij een vriend die vlakbij LL woont.
We vertrekken vrijdagochtend vroeg.
Sowieso sta ik op de lame-ass medewerkers camping, dus hou die meet maar gewoon op het terrein.
Zeg!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ga als aanhangsel mee naar een crewmeet. That'll do the trick.
Maak je zo veel lawaai dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Tiek ga je mee naar Lowlands ?
voorwaarde we blijven in onze tent
Met oordopjes
Dago is donker enzo. Jij modt SES.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ga als aanhangsel mee naar een crewmeet. That'll do the trick.
quote:
En wat is dáár mis mee?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dago is donker enzo. Jij modt SES.
Ik had verdulle een hele goeie solli gestuurd ja!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dago is donker enzo. Jij modt SES.
Dat is alleen maar gunstig, overstemt al het andere.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar boom boom boom shake the room zooi
Ik wil daar nu even niet aan denken, dit helpt niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat betekent dat Dago's piemel langer is.
Nou, tiek gaat toch met GB bumsen in een Lowlandstentje, grijp je kans.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja maar ja maar, krijg ik hem omhoog op zulke muziekquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is alleen maar gunstig, overstemt al het andere..
Pics!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit ook maar zielig en alleen hier.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil daar nu even niet aan denken, dit helpt niet.
Heb je überhaupt enig benul wat Lowlands is?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja maar ja maar, krijg ik hem omhoog op zulke muziek![]()
Wat draaien ze daar trance ofzo?![]()
Join the club.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit ook maar zielig en alleen hier.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, krijg ik hem omhoog op zulke muziek![]()
Wat draaien ze daar trance ofzo?![]()
Ja toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je überhaupt enig benul wat Lowlands is?
Gaarne.quote:
msn doet het verdomme nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef JDude het volgende:
[..].
En aangezien je toch niet op MSN bent, ga ik nu lekker slapen. Dag kinders!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, ik herinner me weer iets. Dank je.
Ik hoef niet gezién te worden om te laten zien dat ik énorm tof ben.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
Ik bedoel meer dat je dan meteen de hele crew kan laten zien hoe tof je bent. Beter dan dat kan je je haast niet inlikken.
Ik denk dat je in de war bent met breezerfestijnen als Dance Valley ende zulks.quote:
Insider jokes.quote:
Ja ik zie het alquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met breezerfestijnen als Dance Valley ende zulks.
Er speelt (let op: niet draaien. spélen) ongeveer uit elk alternatieve genre wel wat. Rock, metal, punk, indie, emo, ook wel dance, er is een R&B tent, 's avonds wordt er wel vanalles gedraaid om tot diep in de nacht te dansen, er is cabaret en toneel, films, andere kunstzinnige uitingen. Kortom: cultureel verantwoord voor iedereen.quote:
Ga je het nog vertellen of hoe zit dat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, hij heeft ook geen idee waar het over gaat.
Vlot dan! Ik pleur al zowat omver.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef Bizznitch het volgende:
msn doet het verdomme niet!!! ik probeer nog een keeer blijfff
Het is een leuk weetje wat je zelf hebt verteld en het heeft met je piemel te maken. Moet ik meer vertellen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ga je het nog vertellen of hoe zit dat?
Ja het ziet er best geinig uit wel, mengelmoes van vanalles en nog watquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Er speelt (let op: niet draaien. spélen) ongeveer uit elk alternatieve genre wel wat. Rock, metal, punk, indie, emo, ook wel dance, er is een R&B tent, 's avonds wordt er wel vanalles gedraaid om tot diep in de nacht te dansen, er is cabaret en toneel, films, andere kunstzinnige uitingen. Kortom: cultureel verantwoord voor iedereen.
Zie! Niet te vlot oordelen. Gewoon gaan, en dan alsnog 24 uur/dag met Mt. in een tentje doorbrengen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja het ziet er best geinig uit wel, mengelmoes van vanalles en nog wat![]()
Je komt ook?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het ziet er best geinig uit wel, mengelmoes van vanalles en nog wat![]()
Kijk nou uit,Dago blijft note's zetten zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie! Niet te vlot oordelen. Gewoon gaan, en dan alsnog 24 uur/dag met Mt. in een tentje doorbrengen.
Waarom bevestigt niemand dat? Jullie haten me hè? Jullie vinden me allemaal stom en willen me eigenlijk weg hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoef niet gezién te worden om te laten zien dat ik énorm tof ben.
Notes zijn overrated.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk nou uit,Dago blijft note's zetten zo![]()
Notes Schmotes.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom bevestigt niemand dat? Jullie haten me hè? Jullie vinden me allemaal stom en willen me eigenlijk weg hebben.
Huuuuuuu.
55 en countingquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Notes zijn overrated.
Ik heb er ook al weer zat, en ik heb er ook geen last van.
Omdat dat soort bevestigingzoekende opmerkingen enkel irritatie oproepenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom bevestigt niemand dat? Jullie haten me hè? Jullie vinden me allemaal stom en willen me eigenlijk weg hebben.
Huuuuuuu.
Whehehehe.. ok, ik heb er maar een paar...quote:
Moet je maar niet zo arrogant doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huuuuuuu.
Dago is er niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jóh.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat dat soort bevestigingzoekende opmerkingen enkel irritatie oproepen.
En dit was écht mijn laatste post.
Ze is wát?quote:
Ja de laatste stand weet ik niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe.. ok, ik heb er maar een paar...
Pffrrt lul nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huuuuuuu.
Spook is discletisch.quote:
Ik schrijf het verkeerd ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tisda? Wat zijn de symptomen? Is het terminaal? Aaaaah, de vragen! Zoveel vragen!
Mijn eerste note bevat een quote van mij waar in ik zei "ik heb lekker geen notes" of zoiets.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de laatste stand weet ik niet hoor, en dan staat er ook bij GB deed stom
![]()
Of ik een kleuter ben of iets.
Eeh?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, geen enkel vrouwmens ging in op het piemelverhaal, dus jou moeten ze ook niet! Puh [afbeelding]!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn eerste note bevat een quote van mij waar in ik zei "ik heb lekker geen notes" of zoiets.
Met de tekst: Nu wel erbij.
Van JD als ik mij niet vergis.
Ja wat nou dyslectischquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is een leuk weetje wat je zelf hebt verteld en het heeft met je piemel te maken. Moet ik meer vertellen?
Dat is fucking lompquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
,mijn ergste is en die vond ik zelf echt erg
Dat er iemand zat die niet zwanger kon worden,ik in een oud topic riep, ik wil je wel bevruchten
En had me niet ingelezen enzo
Ze had net een miskraam gehad, zelfsquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
,mijn ergste is en die vond ik zelf echt erg
Dat er iemand zat die niet zwanger kon worden,ik in een oud topic riep, ik wil je wel bevruchten
En had me niet ingelezen enzo
Dat was expres vaut geschreven muts!quote:
Sms eens terug danquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Notes Schmotes.
En Bizz, die MSN van je gaat 'm niet worden blijkbaar. Truste!
Nee.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze had net een miskraam gehad, zelfs
Oh.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was expres vaut geschreven muts!
Godsamme, wat zit je nou opeens op JD te kwijlen?quote:
Ja maar soms snap ik je gewoon niet.. wat is nou een giele stirng?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat nou dyslectisch
Of dat uitmaakt in een sexchatcamsessie zeg![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja maar soms snap ik je gewoon niet.. wat is nou een giele stirng?
JD is geil. Schijnt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godsamme, wat zit je nou opeens op JD te kwijlen?
De beeldkwaliteit zuigt idd, veuls te korrelig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kutcam heb je ook, ik dacht dat je een streepje had
![]()
Wat nou godsamme, waar bemoei jij je mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godsamme, wat zit je nou opeens op JD te kwijlen?
Ah dus geen hoeheetdat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit zuigt idd, veule te korrelig.
Ech nie!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dus geen hoeheetdat?
Celluitis
Oh vind je me niet goed genoeg?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Ghostbuster het volgende:
C_C welk forum wil je mod worden?
Zeg in godsnaam geen Onzin
Verkeerde been -> bed?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat nou godsamme, waar bemoei jij je mee.
Welke danquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, trouwens.
Nou nou nou, je mag je wel even rustig houden hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat nou godsamme, waar bemoei jij je mee.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Halloohooo, je kijkt hier op een spiegoloog toe bie hoor! Wat denk je zelf!
Mag ik het ook doen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:23 schreef Misstique het volgende:
Waar is Chowi als je haar nodig hebt om even met hartjes te strooien?
jahoor ja.quote:
meh.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou nou nou, je mag je wel even rustig houden hoor.
Ach, het werd tijd dat er eens streng in R&P werd opgetreden. Nofi aan CC en sc0rp overigens, maar het is er af en toe net een kinderspeelplaats.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Al word je wel fucking beroerd van die overijverige Mordead
Ik ben way toffer, spreid het woord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Al word je wel fucking beroerd van die overijverige Mordead
Geef maar wat aan mij dan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb toch een overschot aan liefde.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb toch een overschot aan liefde.
quote:
Als je maar niet gaat stakenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
én ik heb dezelfde afkorting, maar dan met een _.
Oh?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*leent Litso's piemel uit.
Wel lief voor zijn, ik heb hem nog nodig.
Ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef Misstique het volgende:
Ik ben misselijk.
Hier, om je op te vrolijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef Misstique het volgende:
Ik ben misselijk.
Kutsnoepquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:30 schreef Misstique het volgende:
Kutsnoepkettingen ook.
Ja bedankt!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier, om je op te vrolijken.
En zo hoort het ook.quote:
Das heul niet zuur.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat geeft een andere betekenis aan 'zuurtje'
Love equals penisquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*leent Litso's piemel uit.
Wel lief voor zijn, ik heb hem nog nodig.
hmmmhmmmquote:
Wie is de griet van lits dan weerquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:36 schreef Misstique het volgende:
Lits roep jij die griet van je eens tot de orde!
Hihiquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar is het geconcentreerd. En een beetje in z'n krullen.
Wat de hell, is het een mannetje?quote:
Wist ik het maar, dan kon ik d'r vermoorden en hem voor mezelf hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is de griet van lits dan weer![]()
C_C.. and you arequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is de griet van lits dan weer![]()
En dat weet jij.. hoe?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ze heet Laura en heeft lilleke platte tetjes.
Wie denk je dat de fotograaf is?quote:
Ze ligt in m'n bed. Met luier en speen. Vastgebonden. Ik ben nu op zoek naar Termie, om haar samen met hem te beroeren.quote:
Mjah.. in Rotterdam heeft mer bewezen een goeie fotograaf te zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie denk je dat de fotograaf is?
Een van de vele symptomen van een verslaving.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:42 schreef Misstique het volgende:
Als deze vol is ga ik slapen.
IK BEN NIET VERSLAAFD!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Een van de vele symptomen van een verslaving.
Ik wil het niet weten eigenlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je op dat soort sites terecht komt.
Ik heb een nieuwe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je op dat soort sites terecht komt.
Ik ben zo terug liefjes.quote:This site contains stories, discussions and photographs depicting the lifestyle of Master and babyslave. Theirs is a BDSM lifestyle that includes the use of discipline, corporal punishment, humiliation, enforced wearing of diapers and rubber/plastic fetish clothing.
Ik krijg het van een énorm brave vriendin van me.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk.
Als die al braaf is, ben ik benieuwd hoe je normale vrienden zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik krijg het van een énorm brave vriendin van me.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als die al braaf is, ben ik benieuwd hoe je normale vrienden zijn.
Tof.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ga het einde niet redden, ik ben moe.
Precies, moet lukken.quote:
Ja maar het schiet niet op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |