Jeuj en dan ben jij z'on lekkere jonkvrouw met openstaande blousequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En garde schavuit!
*met handschoen in gezicht slaat
Ech niequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Litso het volgende:
Centraalfipo
Ik begin er ook niet meer aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies, ik doe het dan ook niet..
Dank u!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Sleep well JD
Ja verdulle. Nu wordt het weer gezellig. Dan open ik nog een pilske, hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef Misstique het volgende:
Is dit het centrale nachtbaggertopic?
Die je wel helemaal doodvermoordt met haar zwaard, maar hey, dat zijn details.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jeuj en dan ben jij z'on lekkere jonkvrouw met openstaande blouse
What a way to go.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
Die je wel helemaal doodvermoord met haar zwaard, maar hey, dat zijn details.
Hoi, komt u nog terug?quote:
c. Ouwe alcoholist! Blijf even, kerel.quote:
Ja verdulle JD, ik was nog een schrijffout aan het herstellen, does nie so snel kwootuh!quote:
Sneller dan mijn schaduw.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef Misstique het volgende:
Ja verdulle JD, ik was nog een schrijffout aan het herstellen, does nie so snel kwootuh!
Ik kijk een film met Lindsay Lohan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:18 schreef JDude het volgende:
[..]
c. Ouwe alcoholist! Blijf even, kerel.
Alleen d'r tieten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
Ik kijk een film met Lindsay Lohan.
Ik heb d'r gezicht nog steeds niet gezien...
Nu staat er een lelijke fout in die quote.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die je wel helemaal doodvermoordt met haar zwaard, maar hey, dat zijn details.
Ik bestijg Snowflake wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Te paard Te paard we zijn verraden
![]()
Zouden Jim and Mike (en vergeet Tony niet!) ooit nog terugkeren?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef Janetje het volgende:
c, je hebt een goeie smaak qua telsell.
Maik, moejt dje kaikun! Zoww wwhit!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Zouden Jim and Mike (en vergeet Tony niet!) ooit nog terugkeren?
Ik zei paard.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ieder zn smaak he'
[afbeelding]
Wauuw! Ghuweldug!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef Misstique het volgende:
Maik, moejt dje kaikun! Zoww wwhit!
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Zouden Jim and Mike (en vergeet Tony niet!) ooit nog terugkeren?
Ik doe er ook wel eentje mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef Misstique het volgende:
Lits! Biertje?
Ik Duyvis borrelnootjes.quote:
*een grote gele rakker geeftquote:
quote:
Ik eh, niets eigenlijk. Maar dat komt omdat ik al drie dagen geen supermarkt heb kunnen bezoeken. En momenteel geen honger heb, dat scheelt ook.quote:
Koest. Af. Eerst pijpen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo. Bier graag.
Ik hou mn kanten string nog maar even aan, anders schuurt het zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Damn je hebt een paard
whoeeeeeeee dus dan word mijn droom vanacht, Tiek rijdend met een jonkvrouwenjurk op een paard
Met niks eronder.en dan niet niks onder het paard he'
Disclaimer
(als het een normale droom is, mag je je ondergoed aanhouden)
Verdomme! Die zijn we gewoon vergeten toen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef Litso het volgende:
Ik ga maar eens aan de wokkels.
Ach welnee. Zo'n warm kloppend stuk vlees tussen je benen, met beschermend laagje voel je er alleen maar minder van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou mn kanten string nog maar even aan, anders schuurt het zo.
Je had je mond al vol?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdomme! Die zijn we gewoon vergeten toen!
Gelzadelquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou mn kanten string nog maar even aan, anders schuurt het zo.
Post je ook even een linkje dan, voor luie honden zoals ik?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
Doe eens mee met m'n tel sell topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |