De meiden dronken bij ons een bessenup of een rum met 7up. Je moest niet zien dat ze ook dronken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef Katinkat het volgende:
Wij dronken in de disco geen bier maar sneeuwwitje.
Das de bom, jij hebt niet eens een mp3 speler meer nodig om een gehoorapparaat te kunnen aanvragen bij je verzekering.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een witte opel kadett gehad, een lichtblauwe kever, een fiat 850, en 3 eenden
Natuurlijk niet, dat spul is hier pas opgekomen toen de exota verboden werd, door de enige partij die wij mochten kiezen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:31 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf het raar vinden om te lezen over cola en sevenup enzo. Ik heb het rare idee dat dat pas in 1990 of zo opkwam, maar dat spul is hartstikke oud
7Up met bessenjeneverquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:11 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Dankje![]()
En als het over drank gaat: shandy!
Achter de boeken in de boekenkast lag bij ons de Sekstant "verstopt". Niet een bijzonder spannend tijdschrift. Maar omdat ze áchter de boeken lagen, toch wel weer spannend genoeg om in te kijken als mijn ouders niet thuis waren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:59 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand me iets vertellen over waar je als tiener "discreet" rukplaatjes vandaan haalde? Ik zit te denken aan postorder catalogi enzo maar ik kan niks vinden over wanneer die dingen zijn ontstaan.
S5 = geestelijk zeer instabiel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Nee. verplichte keuring, waarbij veel aanstaande dienstplichtigen hoopten op
een S5, dwz afgekeurd worden.
Uit die tijd stammen veel dienstweigeraars en evenveel advocaten die zich
daar mee bezig hielden.
Nee dat was veel langer. Ik meen ergens rond de 2.00mquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef wonderer het volgende:
Weet je toevallig nog hoe lang dat was? Mijn hoofdpersoon is rond de 1.88...
Hm, dat zal wel niet, mijn pa is 1.94 en die heeft ook in het leger gezeten.
Ik "Las" de Candy of andere blaadjes van m'n ouders. Dat was destijds heel normaal. Ik denk dat de Candy 500.000 abonnees had in de jaren 70. Sexuele revolutie hèquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:59 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand me iets vertellen over waar je als tiener "discreet" rukplaatjes vandaan haalde? Ik zit te denken aan postorder catalogi enzo maar ik kan niks vinden over wanneer die dingen zijn ontstaan.
Geen rukplaatjes, maar "postorderbedrijf" doet me aan Ter Meulen denken, volgens mij had iedereen die wel zo'n beetje in huis. Zou dat nog bestaan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:59 schreef wonderer het volgende:
De Lach zat in de leesmap. Daar stonden kuise naaktplaatje inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:59 schreef wonderer het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De Lach zat in de leesmap. Daar stonden kuise naaktplaatje in
Ik las ooit ergens dat jongens bikiniadvertenties wel "interessant" vonden, vandaar. Ik zat zelf aan overtoom te denken, maar ik kan nergens vinden wanneer die is begonnen. Ter Meulen klinkt prima, echter, dank je welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen rukplaatjes, maar "postorderbedrijf" doet me aan Ter Meulen denken, volgens mij had iedereen die wel zo'n beetje in huis. Zou dat nog bestaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |