Die kwam een jaar of 20 laterquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef kaminawanalaya het volgende:
En kent iemand de Amiga? Die was nog leuker als de Atari!
Voor sommige mensen is dat nu ook nog zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef Ricky_ het volgende:
Toen was alles toch zwart-wit?
Eind jaren 60 was er wel kleurentelevisie, maar dat was alleen voor de rijken onder onsquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:55 schreef Ricky_ het volgende:
Toen was alles toch zwart-wit?
Ik heb het niet over de televisie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was er wel kleurentelevisie, maar dat was alleen voor de rijken onder ons
Dat heb ik toen niet aanschouwt, dat bleef kinderen toen gelukkig bespaart.quote:
Bragolinquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Dat schilderij waar is dat van eigenlijk ? is best bekend
Klik balletjes, je klauwen deden pijn maar je ging maar doorquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:24 schreef BeejEm het volgende:
[afbeelding]
Dat deed zoooo verrotte zeer, als ze tegen je pols kwamen ....![]()
Dat was dit jaar helemaal de rage in kroatie!quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klik balletjes, je klauwen deden pijn maar je ging maar door
Die lopen 40 jaar achter dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Mokz het volgende:
[..]
Dat was dit jaar helemaal de rage in kroatie!![]()
Die heb ik geopend dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:15 schreef Athalon het volgende:
Waarom is er geen Topic over kind zijn in de jaren 50of zijn die inmiddels allemaal dood
![]()
http://www.deussexmachina.com/galleryquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef PrinceLu het volgende:
Die foto van die orgie, waar is dat van?
* meldquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:15 schreef Athalon het volgende:
Waarom is er geen Topic over kind zijn in de jaren 50of zijn die inmiddels allemaal dood
![]()
Als je ze tegen je slaap kreeg kon 't fataal zijn, die dingen werden om die reden immer verboden ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klik balletjes, je klauwen deden pijn maar je ging maar door
Zo eentje hadden wij ookquote:
Dat spul was zo vet! Ik weet nog dat ik dat vond tussen de oude dinky toys van m'n pa, uuuren mee zoet geweest!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:14 schreef BeejEm het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Electro
Na een paar bladen spelen, kon je de combinaties uit je hoofd en leek het of je alle anwoorden wist.
Na veel spelen sleet het aluminiumfolie in de gaatjes helemaal weg. Eerste blad lospeuteren, stukje aluminiumfolie eronder en je kon weer een poosje vooruit.
Er is zelfs hier in Brugge nog een school waar dat heden ten dage nog altijd het geval is ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef deedeetee het volgende:
Wij mochten als meisje geen lange broek aan op school. Meisjes die van ver kwamen deden in de winter wel een broek aan, met daar overheen een rok. De broek moest dan in de jassenkelder uit worden getrokken. Die mocht pas weer aan als ze weer naar huis gingen fietsen.![]()
Mja we zaten wel bij de nonnen op een openbare school was 't mss niet meer zo erg streng.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |