abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40752780
En bij deze verwacht ik mijn koel-diepvriescombinatie uiterlijk voor vrijdag bezorgd te zien!

Tja, die voelde je natuurlijk al van mijlenver aankomen.

Vriendin drie weken op vakantie.. zonder mij

[ Bericht 9% gewijzigd door FreakerS op 13-08-2006 01:08:36 ]
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:12:42 #2
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_40753180
hoe voelt het om weer single te zijn?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_40754056
link naar topic 1
046
Dank aan Yeahinho
pi_40758966
Damnz wat klote voor je... Dit had ik niet verwacht...

Zoals ik al zei komt mijn vriendin zaterdag terug na twee maanden... Gelukkig kreeg ik vannacht nog een lief sms'je.

Maar veel sterkte verder en koop maar iets leuks voor jezelf wat voor een beetje afleiding kan zorgen
We sure are cute for two ugly people.
pi_40759844
Zoooo, lekker hoor. Eerst alles lekker vaag en afstandelijk en daarna nog een bom... Ik moet er maar niet teveel bij nadenken. (...heb d'r ook eentje op vakantie)
Maar voordat we allemaal volledig in een dip geraken door de negatieve verhalen.... Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2006 @ 11:31:53 #6
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40759927
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Yonderboi het volgende:
Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
Nope, doen we niet aan we kunnen er wel het 'Gnampy heeft een date nodig' topic van maken
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_40760285
quote:
Zoooo, lekker hoor. Eerst alles lekker vaag en afstandelijk en daarna nog een bom... Ik moet er maar niet teveel bij nadenken. (...heb d'r ook eentje op vakantie)
Maar voordat we allemaal volledig in een dip geraken door de negatieve verhalen.... Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
Had beloofd mijn afloop in dit topic te vermelden, dus misschien kan ik je volgende week verblijden met een positief verhaal (daar ga ik wel vanuit )
pi_40760630
quote:
Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
Drie jaar geleden kwam mijn lief na 3 maanden terug uit Australie. We gaan nog steeds met elkaar. (Daarna zijn we niet meer apart op vakantie geweest, dus ik heb geen recentere ervaringen).

Ot: Wat vervelend, ts
Ik had zelf zo'n 'dat-komt-wel-goed gevoel' bij dit topic. Niet dus..
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:23:13 #9
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_40760912
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Wolkje het volgende:

Ot: Wat vervelend, ts
Ik had zelf zo'n 'dat-komt-wel-goed gevoel' bij dit topic. Niet dus..
Dat idee had ik dus ook
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:54:29 #10
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_40761603
Das écht kut. Sterkte.
Die van mij komt zaterdag terug.. Ik mis der..
pi_40761883
Als de StElsewhere weer een update heeft dan gooi ik m wel weer open .
@StElsewhere: mail me dan even of gooi het in feedback
pi_40991847
En weer open op verzoek van TS .
pi_40994688
quote:
Ik ben toen ik 1 maand samen was, 2 weken naar Spanje geweest met vriendin en dit jaar ben ik voor 2 weken naar Amerika geweest met school, ben nog altijd samen, hij is me twee maal komen ophalen aan het station/luchthaven, wat is hij toch lief
pi_40995038
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:54 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Had beloofd mijn afloop in dit topic te vermelden, dus misschien kan ik je volgende week verblijden met een positief verhaal (daar ga ik wel vanuit )
Ze is gisteren terug gekomen (na twee maanden VS dus) en het was geweldig. Wel even wennen voor allebei, maar ik heb een heerlijke nacht gehad
pi_40995053
Komt er geen update van de TS nou? Naja mijn vriendin heeft me weer een vet lang mailtje
gestuurd en strax gaat ze weer bellen dus ik ben weer vrolijk
Maar alsnog ben ik echt lusteloos omdat ik haar gewoon weer wil zien
naja nog maar 12dagen te gaan
pi_40995155
Er komt wel een update van stelswhere.. anders opende ik m niet.. . Beetje geduld zeg.
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:59:46 #17
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_41002510
Update: tsja, het is dus nog steeds uit.

Nu komt het rare: ze zegt dat ze niet toe is aan een relatie. Van anderen hoor ik dan: dat betekent niets anders dan dat ze niet toe is aan een relatie met jou.

Hebben jullie (vooral vrouwen bedoel ik dan) weleens het gevoel gehad dat je iemand heel leuk vindt maar er niet aan toe bent? Of ben je er altijd aan toe als de persoon de juiste is?

Mijn ex zegt dat ze met mij het gelukkigst is, maar niet van mij afhankelijk wil zijn.. Daar snap ik nix van en toch geloof ik haar wel (vreemd genoeg)..
pi_41002608
wat wil je horen, StElsewhere

je gelooft haar, zeg je , maakt het dan nog uit wat wij zeggen, dat wij zeggen dat ze dat zegt om je te ontzien en eventueel dramadiscussies te voorkomen?
het stelt je gerust dus het werkt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 17:05:33 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41002642
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef StElsewhere het volgende:

Nu komt het rare: ze zegt dat ze niet toe is aan een relatie. Van anderen hoor ik dan: dat betekent niets anders dan dat ze niet toe is aan een relatie met jou.

Hebben jullie (vooral vrouwen bedoel ik dan) weleens het gevoel gehad dat je iemand heel leuk vindt maar er niet aan toe bent? Of ben je er altijd aan toe als de persoon de juiste is?

Mijn ex zegt dat ze met mij het gelukkigst is, maar niet van mij afhankelijk wil zijn.. Daar snap ik nix van en toch geloof ik haar wel (vreemd genoeg)..
Ben dan wel geen vrouw, maar ben het wel eens met wat de andere personen zeggen in je omgeving
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_41002794
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef StElsewhere het volgende:

Precies. De anderen van wie je het hoort hebben gelijk.
Na 5 maanden komt ze erachter dat ze niet toe is aan een relatie. Right.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:16:31 #21
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_41002944
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef milagro het volgende:
wat wil je horen, StElsewhere

je gelooft haar, zeg je , maakt het dan nog uit wat wij zeggen, dat wij zeggen dat ze dat zegt om je te ontzien en eventueel dramadiscussies te voorkomen?
het stelt je gerust dus het werkt
Ja, goeie vraag. Eigenlijk wil ik van een vrouw horen dat het wel degelijk mogelijk is: nog niet toe zijn aan een relatie met iemand waar je wel gek op bent. Dat zou me geruststellen. Maar de meeste mensen zeggen dat het niet kan en dat vind ik dan zoo kut om te horen wel eerlijk hoor fb.

Maar, ze mag van mij ook gewoon zeggen dat ze mij niet leuk genoeg vindt. Als ze maar eerlijk is. En bovendien: dat maakt het voor mij makkelijker om afstand te nemen, want nu denk ik steeds: misschien komt het moment nog wel...
pi_41002976
idd klinkt meer als een kut smoes. of ze is bang dat het te serieus word en heeft een soort van bindings
angst ofzow. Ik heb wel vrienden die hun vriendin na 2-3maanden dumpte omdat ze toch maar geen
vriendin woude

Ik heb net 29minuten met mijn vriendin aan de telefoon gehangen(kan niet w88 tot ik
me telefoon rekening krijg) dus denk niet dat ik het zelfde lot zal ondergaan als zij
terug komt.
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:22:30 #23
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_41003094
De meeste mensen zijn gewoon niet te vertrouwen. Als er drank in het spel is en de kans betrapt te worden minimaal is maken naar mijn mening meer dan de helft er dankbaar gebruik van. Zeker als ze op vakantie zijn.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:27:28 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41003220
Als ik dat tegen iemand zei ' ik ben niet toe aan een relatie ' dan was dat een soft blow en bedoelde ik eigenlijk : ik vind je niet leuk genoeg voor een relatie.

Tegenwoordig ben ik wat minder aardig en zeg ik liever wat ik bedoel
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:28:17 #25
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_41003243
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:22 schreef Matty___ het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon niet te vertrouwen. Als er drank in het spel is en de kans betrapt te worden minimaal is maken naar mijn mening meer dan de helft er dankbaar gebruik van. Zeker als ze op vakantie zijn.
Even ter correctie :

NIEMAND IS TE VERTROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_41003345
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ja, goeie vraag. Eigenlijk wil ik van een vrouw horen dat het wel degelijk mogelijk is: nog niet toe zijn aan een relatie met iemand waar je wel gek op bent. Dat zou me geruststellen. Maar de meeste mensen zeggen dat het niet kan en dat vind ik dan zoo kut om te horen wel eerlijk hoor fb.

Maar, ze mag van mij ook gewoon zeggen dat ze mij niet leuk genoeg vindt. Als ze maar eerlijk is. En bovendien: dat maakt het voor mij makkelijker om afstand te nemen, want nu denk ik steeds: misschien komt het moment nog wel...
dat durft ze ws niet, de waarheid zeggen.

maar voor mij geldt iig dat als ik een vent écht leuk vind, er weinig is dat me tegenhoudt, hoor, behalve dan de vent zelf als ie me niet moet

vermeende principes gaan niet zelden zo aan de kant, of ik ontken ze gewoon ooit gehad te hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:17:07 #27
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_41004621
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:12 schreef L-IS het volgende:
hoe voelt het om weer single te zijn?
Heel fijn, arrogante kutclown
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:17:50 #28
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_41004649
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef SHE het volgende:
Als ik dat tegen iemand zei ' ik ben niet toe aan een relatie ' dan was dat een soft blow en bedoelde ik eigenlijk : ik vind je niet leuk genoeg voor een relatie.

Tegenwoordig ben ik wat minder aardig en zeg ik liever wat ik bedoel
Beter. Hard, maar eerlijk.
pi_41005372
Ik denk dat ook wel een beetje aan de context ligt. Als ik zeg dat ik niet toe ben aan een relatie ben ik het ook niet. (laat iedereen zich verder maar van commentaar onthouden) maar dat komt meer door mijn achtergrond op dat gebied. misschien heeft jouw ex dat ook?
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_41005984
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:28 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Even ter correctie :

NIEMAND IS TE VERTROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tsjah als je dr zo overdenkt heeft het leven nog weinig zin.
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:17:57 #31
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_41006216
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:08 schreef spoekus het volgende:

[..]

Tsjah als je dr zo overdenkt heeft het leven nog weinig zin.
Hmm nee hoor, als je met die instelling leeft, dan zal je weinig teleurstellingen tegenkomen.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:07:54 #32
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_41007677
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Hmm nee hoor, als je met die instelling leeft, dan zal je weinig teleurstellingen tegenkomen.
Aangezien ik ook met die instelling leef weet ik dat het werk alleen leeft je dan wel beetje alleen...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  FOK!fotograaf zondag 20 augustus 2006 @ 20:38:32 #33
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41008773
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Het is precies was She zegt, Ik ben niet toe aan een relatie betekent eigenlijk ik ben niet toe aan een relatie met JOU. Als ik iemand heel leuk vind, en en ben niet toe aan een relatie.... doe ik het toch, ik laat toch geen leuke jongen lopen!!! pas als ie tegenvalt zeg je dat je niet toe bent aan een relatie. Het is gewoon te moeilijk om recht in iemand zijn gezicht te zeggen dat degene tegenvalt....
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:48:58 #34
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_41009125
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:38 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Het is precies was She zegt, Ik ben niet toe aan een relatie betekent eigenlijk ik ben niet toe aan een relatie met JOU. Als ik iemand heel leuk vind, en en ben niet toe aan een relatie.... doe ik het toch, ik laat toch geen leuke jongen lopen!!! pas als ie tegenvalt zeg je dat je niet toe bent aan een relatie. Het is gewoon te moeilijk om recht in iemand zijn gezicht te zeggen dat degene tegenvalt....
Ja, het zal wel waar zijn dan ja, wat jullie zeggen.

Maar ik snap niet hoe ik daar in kan trappen.
Ze zegt wel "Jij bent het enige leuke in mijn leven."

Ach, fok it.

Hoe gaat het met jou dan fb?

[ Bericht 3% gewijzigd door StElsewhere op 20-08-2006 20:54:58 ]
  FOK!fotograaf zondag 20 augustus 2006 @ 20:52:31 #35
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41009286
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ja, het zal wel waar zijn dan ja, wat jullie zeggen.

Maar ik snap niet hoe ik daar in kan trappen.
Ze zegt wel dat ze mij de leukste vindt en bla bla bla.

Ach, fok it.

Hoe gaat het met jou dan fb?
nog steeds kut, maar wel iets beter. maar daar gaat dit topic niet over.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:58:30 #36
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_41009558
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef fraubitch het volgende:
maar daar gaat dit topic niet over.
Wat mij betreft kan dit topic nu op slot.
pi_41010196
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Spijtig dat het zo is gelopen, StElsewhere.
In de vorige topic had ik al een link ergens neergekalkt van dat veel vrouwen vreemdgaan tijdens de vakantie. Waarschijnlijk is hier hetzelfde gebeurt maar durft ze het niet te zeggen, en vaak kunnen diegene die juist zo close bij je zijn nog tegen je liegen, terwijl je ze zo vertrouwt.

In ieder geval sterkte.. en succes met de volgende
pi_41010816
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Komt in orde. Ik vind het erg rot voor je, maar veel valt er inderdaad niet meer over te zeggen.

Succes met het verwerken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')