Nope, doen we niet aanquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Yonderboi het volgende:
Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
Had beloofd mijn afloop in dit topic te vermelden, dus misschien kan ik je volgende week verblijden met een positief verhaal (daar ga ik wel vanuitquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Yonderboi het volgende:
Zoooo, lekker hoor. Eerst alles lekker vaag en afstandelijk en daarna nog een bom... Ik moet er maar niet teveel bij nadenken. (...heb d'r ook eentje op vakantie)
Maar voordat we allemaal volledig in een dip geraken door de negatieve verhalen.... Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
Drie jaar geleden kwam mijn lief na 3 maanden terug uit Australie. We gaan nog steeds met elkaar. (Daarna zijn we niet meer apart op vakantie geweest, dus ik heb geen recentere ervaringen).quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Yonderboi het volgende:
Misschien dat we hier dan ook nu de verhalen aan kunnen horen van mensen waarbij het wel goed is gegaan.
Dat idee had ik dus ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Wolkje het volgende:
Ot: Wat vervelend, ts![]()
Ik had zelf zo'n 'dat-komt-wel-goed gevoel' bij dit topic. Niet dus..
Ik ben toen ik 1 maand samen was, 2 weken naar Spanje geweest met vriendin en dit jaar ben ik voor 2 weken naar Amerika geweest met school, ben nog altijd samen, hij is me twee maal komen ophalen aan het station/luchthaven, wat is hij toch liefquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Yonderboi het volgende:
Ze is gisteren terug gekomen (na twee maanden VS dus) en het was geweldig. Wel even wennen voor allebei, maar ik heb een heerlijke nacht gehadquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Had beloofd mijn afloop in dit topic te vermelden, dus misschien kan ik je volgende week verblijden met een positief verhaal (daar ga ik wel vanuit)
Ben dan wel geen vrouw, maar ben het wel eens met wat de andere personen zeggen in je omgevingquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef StElsewhere het volgende:
Update: tsja, het is dus nog steeds uit.
Nu komt het rare: ze zegt dat ze niet toe is aan een relatie. Van anderen hoor ik dan: dat betekent niets anders dan dat ze niet toe is aan een relatie met jou.
Hebben jullie (vooral vrouwen bedoel ik dan) weleens het gevoel gehad dat je iemand heel leuk vindt maar er niet aan toe bent?Of ben je er altijd aan toe als de persoon de juiste is?
Mijn ex zegt dat ze met mij het gelukkigst is, maar niet van mij afhankelijk wil zijn.. Daar snap ik nix van en toch geloof ik haar wel (vreemd genoeg)..
Precies. De anderen van wie je het hoort hebben gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef StElsewhere het volgende:
Update: tsja, het is dus nog steeds uit.
Nu komt het rare: ze zegt dat ze niet toe is aan een relatie. Van anderen hoor ik dan: dat betekent niets anders dan dat ze niet toe is aan een relatie met jou.
Hebben jullie (vooral vrouwen bedoel ik dan) weleens het gevoel gehad dat je iemand heel leuk vindt maar er niet aan toe bent?Of ben je er altijd aan toe als de persoon de juiste is?
Mijn ex zegt dat ze met mij het gelukkigst is, maar niet van mij afhankelijk wil zijn.. Daar snap ik nix van en toch geloof ik haar wel (vreemd genoeg)..
Ja, goeie vraag. Eigenlijk wil ik van een vrouw horen dat het wel degelijk mogelijk is: nog niet toe zijn aan een relatie met iemand waar je wel gek op bent. Dat zou me geruststellen. Maar de meeste mensen zeggen dat het niet kan en dat vind ik dan zoo kut om te horen wel eerlijk hoor fb.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef milagro het volgende:
wat wil je horen, StElsewhere
je gelooft haar, zeg je , maakt het dan nog uit wat wij zeggen, dat wij zeggen dat ze dat zegt om je te ontzien en eventueel dramadiscussies te voorkomen?
het stelt je gerust dus het werkt
Even ter correctie :quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:22 schreef Matty___ het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon niet te vertrouwen. Als er drank in het spel is en de kans betrapt te worden minimaal is maken naar mijn mening meer dan de helft er dankbaar gebruik van. Zeker als ze op vakantie zijn.
dat durft ze ws niet, de waarheid zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Eigenlijk wil ik van een vrouw horen dat het wel degelijk mogelijk is: nog niet toe zijn aan een relatie met iemand waar je wel gek op bent. Dat zou me geruststellen. Maar de meeste mensen zeggen dat het niet kan en dat vind ik dan zoo kut om te horen wel eerlijk hoor fb.
Maar, ze mag van mij ook gewoon zeggen dat ze mij niet leuk genoeg vindt. Als ze maar eerlijk is. En bovendien: dat maakt het voor mij makkelijker om afstand te nemen, want nu denk ik steeds: misschien komt het moment nog wel...
Heel fijn, arrogante kutclownquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:12 schreef L-IS het volgende:
hoe voelt het om weer single te zijn?
Beter. Hard, maar eerlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef SHE het volgende:
Als ik dat tegen iemand zei ' ik ben niet toe aan een relatie ' dan was dat een soft blow en bedoelde ik eigenlijk : ik vind je niet leuk genoeg voor een relatie.
Tegenwoordig ben ik wat minder aardig en zeg ik liever wat ik bedoel
Tsjah als je dr zo overdenkt heeft het leven nog weinig zin.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:28 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Even ter correctie :
NIEMAND IS TE VERTROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm nee hoor, als je met die instelling leeft, dan zal je weinig teleurstellingen tegenkomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:08 schreef spoekus het volgende:
[..]
Tsjah als je dr zo overdenkt heeft het leven nog weinig zin.
Aangezien ik ook met die instelling leef weet ik dat het werk alleen leeft je dan wel beetje alleen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm nee hoor, als je met die instelling leeft, dan zal je weinig teleurstellingen tegenkomen.
Het is precies was She zegt, Ik ben niet toe aan een relatie betekent eigenlijk ik ben niet toe aan een relatie met JOU. Als ik iemand heel leuk vind, en en ben niet toe aan een relatie.... doe ik het toch, ik laat toch geen leuke jongen lopen!!! pas als ie tegenvalt zeg je dat je niet toe bent aan een relatie. Het is gewoon te moeilijk om recht in iemand zijn gezicht te zeggen dat degene tegenvalt....quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Eigenlijk wil ik van een vrouw horen dat het wel degelijk mogelijk is: nog niet toe zijn aan een relatie met iemand waar je wel gek op bent. Dat zou me geruststellen. Maar de meeste mensen zeggen dat het niet kan en dat vind ik dan zoo kut om te horen wel eerlijk hoor fb.
Maar, ze mag van mij ook gewoon zeggen dat ze mij niet leuk genoeg vindt. Als ze maar eerlijk is. En bovendien: dat maakt het voor mij makkelijker om afstand te nemen, want nu denk ik steeds: misschien komt het moment nog wel...
Ja, het zal wel waar zijn dan ja, wat jullie zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het is precies was She zegt, Ik ben niet toe aan een relatie betekent eigenlijk ik ben niet toe aan een relatie met JOU. Als ik iemand heel leuk vind, en en ben niet toe aan een relatie.... doe ik het toch, ik laat toch geen leuke jongen lopen!!! pas als ie tegenvalt zeg je dat je niet toe bent aan een relatie. Het is gewoon te moeilijk om recht in iemand zijn gezicht te zeggen dat degene tegenvalt....
nog steeds kut, maar wel iets beter. maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, het zal wel waar zijn dan ja, wat jullie zeggen.![]()
Maar ik snap niet hoe ik daar in kan trappen.
Ze zegt wel dat ze mij de leukste vindt en bla bla bla.
Ach, fok it.
Hoe gaat het met jou dan fb?
Wat mij betreft kan dit topic nu op slot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef fraubitch het volgende:
maar daar gaat dit topic niet over.![]()
Spijtig dat het zo is gelopen, StElsewhere.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dit topic nu op slot.
Komt in orde. Ik vind het erg rot voor je, maar veel valt er inderdaad niet meer over te zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dit topic nu op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |