Hahaha! Ja natuurlijk, dat ik daar niet zelf op gekomen ben!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef Poncho het volgende:
Die heeft geen tijd meer omdat die constant ligt te neuken.
Niet verschrikt opkijken als ze aan het einde van de vakantie opbiecht dat ze een leukere gozer ontmoet heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Hahaha! Ja natuurlijk, dat ik daar niet zelf op gekomen ben!![]()
Ja jongen die vriendin ben je kwijt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je vriendin geniet waarschijnlijk van haar vakantie.![]()
Dan wordt het thuisfront iets minder belangrijk.
Ja, dat snap ik wel, maar het is toch wel belangrijk om het thuisfront te laten weten dat je nog wel belangrijk bent. Je kan toch ook de leuke verhalen met elkaar delen??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je vriendin geniet waarschijnlijk van haar vakantie.![]()
Dan wordt het thuisfront iets minder belangrijk.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja jongen die vriendin ben je niet kwijt.
Weegschaal: sex met geile hunks vs "gezellig" met thuisfront bellen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar het is toch wel belangrijk om het thuisfront te laten weten dat je nog wel belangrijk bent. Je kan toch ook de leuke verhalen met elkaar delen??
Dat zou ik doen, haar af en toe bellen en vertellen wat voor dingen ik heb meegemaakt. Maar zij vertelt bijna niks en dat moet ik er nog uittrekken..![]()
Bedoel je dan, ze heeft gewoon te veel leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef Rekkie het volgende:
Doede, je moet niet teveel verwachten van een 5 maanden relatie waarbij je vriendin 3 weken op vakantie gaat.....
Die heeft echt betere dingen te doen dan constant sms'jes te sturen naar haar "vriendje"
Je bent naief.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef StElsewhere het volgende:
Nu ik zo mijn eigen verhaal teruglees, denk ik: ja jezus, wat idioot: die ben ik kwijt !
Maar zo voelt het niet. Ze is echt wel gek op mij, maar ze laat dat niet merken. Of ben ik nu heel naief? Beetje wel misschien. Maar ik vertrouw haar wel..
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:54 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Bedoel je dan, ze heeft gewoon te veel leuke dingen te doen.
Of bedoel je: die vijf maanden zijn snel vergeten in drie weken zon en strand..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weegschaal: sex met geile hunks vs "gezellig" met thuisfront vriendje die mij nu al niet meer vertrouwt bellen.....
You do the math
Dat dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben een keer 10 weken (gingen toen 10 maanden met elkaar) weggeweest en een keer 6 (net een maand).
beide keren heeft mijn relatie het overleefd.
en ja beide keren werd het gebel en ge sms minder na verloop van tijd. je gaat een eigen leven ontwikkelen daar, en hebt gewoon niet zo veel zin meer om constant naar het thuisfront te bellen.
je moet blij zijn dat je nog sms'jes krijgt!
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben een keer 10 weken (gingen toen 10 maanden met elkaar) weggeweest en een keer 6 (net een maand).
beide keren heeft mijn relatie het overleefd.
en ja beide keren werd het gebel en ge sms minder na verloop van tijd. je gaat een eigen leven ontwikkelen daar, en hebt gewoon niet zo veel zin meer om constant naar het thuisfront te bellen.
je moet blij zijn dat je nog sms'jes krijgt!
Je zag gewoon dat hij erg begon te twijfelen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoel![]()
Het klinkt walgelijk om over jezelf te zeggen, maar ja: ik word als heel lief gezien ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je bent naief.
Ben je soms heel rijk ?
Of heel lief ?
annyway je bent gebruikt![]()
*edit nu is je kans op wraak dus grijp die beste vriendin of dat leuke zusje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |