Stond op de achterkant van de Taptoe en kon zich in allerlei dingen veranderen waardoor Jopie allemaal avonturen beleefde.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Wie is dat ook alweer? komt me wel bekend voor.
meidenvraag? Om de mannen te pesten
Als u bereid bent in eerste instantie uzelf iets te temperen, zal ik me openstellen voor de mooie dingen die we elkaar kunnen vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet wordt afgeschrikt door mijn niet-verlegenheid
Waar zittie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
Het wordt waarschijnlijk de Mick 'O Connel![]()
Tussen het janskerkhof en de Dom. Ierse pub, erg gezelligquote:
Maar dat is meer voor homo's?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef Berkery het volgende:
Meidenvraag zei je? Dan is het vast iets van David Haselhoff![]()
Kandie Duits danquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef Berkery het volgende:
Meidenvraag zei je? Dan is het vast iets van David Haselhoff![]()
'The Hoff' is een soort messias voor de Duitsers. Dat denkt ie tenminste.quote:
Het is het enige land waar hij als zanger voet aan de grond heeft gekregenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Kandie Duits dan
Meneer is nogal een idool in Duitsland. Ik kon em eerst niet uitstaan, maar vind dit lied toch wel te hebben
Verrassend genoeg welquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef MaJo het volgende:
Het heet Dieser Weg?
Zeg, meneer kan niet tippen aan der Herbert hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef Homdeck het volgende:
Herbert gronemeyer - der Weg?
okquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg, meneer kan niet tippen aan der Herbert hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |