Die site gaat over NL. Ik woon niet in NL.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Egoïst, denk een aan de overbevolking
Berkery +1quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:03 schreef Berkery het volgende:
About last night?
Oeh Griekse godinnen dat is ook wel leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Neenee, als het een meisje wordt, moettie voor Mercedes gaan
Liever een ster in m'n voorruit dan eentje op m'n motorkapquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Neenee, als het een meisje wordt, moettie voor Mercedes gaan
Ceres is mooi?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh Griekse godinnen dat is ook wel leuk
Dudequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die site gaat over NL. Ik woon niet in NL.
Maar als je je dochter Arwen noemt dan kun je met het initiaal van hun voornaam ook DAF vormenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die site gaat over NL. Ik woon niet in NL.
En namen zijn er genoeg, MaJo. Het liefst nog iets met een F, da's leuk.
Dan wordt het DAFFquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je je dochter Arwen noemt dan kun je met het initiaal van hun voornaam ook DAF vormen
Dan nog een paar kinderen erbij, dan kan ik misschien nog DAFFODIL makenquote:
Klopt. En dat is ook al gezegd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daar zit Michael Douglas toch niet in?
Dat is correct.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
kloptquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mevrouw, en als ik mij niet vergis, is ChrisJX ook een vrouw.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:09 schreef DeSiever het volgende:
Meneer of mevrouw The SilentEnigma, u doet uw naam eer aan door lang stil te blijven en dan met enigmatische teksten te komen, die ons in verbazing achterlaten.
Mevrouw TheSilentEnigma, u vergist zich nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mevrouw, en als ik mij niet vergis, is ChrisJX ook een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |