Heeft u al iemand op het oog?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is voor mij wel de hoofdreden ja![]()
![]()
Oi, het is een meisjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:49 schreef DeSiever het volgende:
Ik sta bovenaan deze pagina met een geel mannetje met pom-poms! Wat leuk!
Het is dat je iets te jong bent maar anders had ik het geweten, je bent liev en zegt u tegen mequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:52 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Wow.. Ik krijg opeens zo'n gek gevoel van binnen.
Mijn leeftijd is geschikter voor jouquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is dat je iets te jong bent maar anders had ik het geweten, je bent liev en zegt u tegen me![]()
Er is niets mis met een jongere manquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
Het is dat je iets te jong bent maar anders had ik het geweten, je bent liev en zegt u tegen me![]()
Haha dat wel ja. Maar ik maakte wel een grapje hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is geschikter voor jou
ik maak ook een grapjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat wel ja. Maar ik maakte wel een grapje hevoel me nu vet bezwaard om naar de meet te gaan
Lees het topic eens? Dat is allang fout gerekendquote:
Dank je wel voor het in-de-grond-boren van m'n hoop op nog een paar kinderen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er is niets mis met een jongere man
Prince vraagt zich in 'The Morning Papers' ook al af: "Why is age more than a number when it comes 2 love?"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees het topic eens? Dat is allang fout gerekend
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Disclosure!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:49 schreef DeSiever het volgende:
Disclosure is het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |